No nyt mun alkoi tekee mieli ihanan raikasta smoothieta[emoji31] Huomenna kauppaan[emoji13]
Printable View
Onpahan tullut luontoon vihreyttä vauhdilla, ihanata kun jo melkein kesä (vaikka nyt ulkona aika kylmä onkin). :)
Kattelin tuossa päivällä, että kohta saa/joutuu taas ruohonleikkuria alkaa käynnistelemään, sen verran nurmikko jo kasvanut. Pitäisi vissiin viedä ensin talon seinustalta varastoon tuo lumikola, jotenkin se näyttää vähän hassulta. Toisaalta siinähän se kola olisi valmiina, jos vaikka jussina tuloo lunta...
Ooksmää ihan yksin yökyöpelinä? Pörris on reissussa ja mä käytän tilaisuuden hyväksi ja katson por... historiajuttuja joita rakastan :D Keisarinnadokkari käynnissä! Vois tehä ranskiksia ja syödä niitä Hellmann's majoneesin kera joka on maailman parasta ja startata Mad Menin vikan kauden viimein...
http://i.imgur.com/LaXKQvf.jpg
Täällä ollaan, ei historian vaan NHL:n parissa. Pitää kannustaa St. Louis voittoon Dallasta vastaan. Pleijareissa kuitenkin näiden tiimien ratkaiseva peli käynnissä.
Mä en oo ikinä NHL:ää seurannu, Tappara on paras ja Suomi voittaa MM-kisat. Siinä kaikki. :D
Tappara voitti jo..enään ei Tapparan pelaajien tarvitsee voittaa kuin MM.
Höh.
Tampere! on mukava paikka kahden ison veden välissä.
Tule vaikka katsomaan nyssejä :)
Onko joku jo testannut 247 Flixin?
FBssä oli mainos, mutta käyttäjäkokemuksia tutuilta uupuu.
Yks tuttu tuli mieleen. Äijällä suussa enää kulmahampaat ja ei kyllä pystyy lihaa kun imeskeleen. Vaikka on kyllä hyvin kypsynyttä ja riiputettua.
Tarpeeksi mureaa, niin repii käsin ja nielee kokonaisena?
Kappas, 8-tietä Kokkola-Pietatsaari-välillä hiekkakuoppien kohdalla koristi Islam tappaa Suomen-lakana.
No kyllä se vähän on, kun se oikea sanamuoto olisi ollut "Yksityistäminen, osakeyhtiöt ja THL tappaa Suomen."
Kappas, tänään on paraskavedekatriafoobikkojen tuomiopäivä. Muutama vuosi sitten voitin samaisena päivänä 50 euroa pelikoneesta, pitäisköhän koittaa uudestaan? :D