Onko tuo toinen vasemmalta myös XL? :confused:
Ja kerro jos aiot luopua vasemmanpuoleisesta geetuubista. Minulla on siihen sopiva tankki... :eek:
Printable View
Vanha ku taivas
Eli Dna30 dual 18650 ja nappina <3
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06...d7ea7838ed.jpg
Kapasiteettiä 6400mah [emoji8]
Siinä on ikivanha kimppa oddy etkö huomaa :)
Hyötykäyttöön sekin paska meni [emoji13]
Emmää siinä mitään nimeä huomannut? :blink:
Apossium möi edullisesti ja enempää en aio pyytää. En vain ajatellut luopua vielä vaan hommata sopivan putken geneltä (ehkäpä). Tuolla aiemmin jo kerroin että olisi putki-tankki-setti haussa...
Onkohan nämä olleet jossain vaiheessa yhdessä vai onko niitä tehty enemmänkin?
510 kaivettu naftaliinista ja nikkeli strpöi heitetty postien nokkaan.
Danin keulille ja 260c tauluun ja nami nami. Näyttää vaan hölmöltä ja tuntuu pesäpallomailalta tää combo 490 danin keulilla..
Ei ihan istu 510 Tumpin nokkaan, napille jäi tuollainen puolentoistamillin rako. Pitäisi vähän modata tuota välikappaletta.
Välipala helvettiin siitä ja o-rengas napin ja rungon väliin. Turhaa siihen on ylimääräisiä kontaktipareja laittaa.
Hmm. Välipalan kun ottaa pois, rako kasvaa about kolmeen milliin?
O-rengas misterin ja tumpin väliin myös.
Oukke. Pitääpä etsiä sopivaa O-rengasta. On samalla vähän varmempi kun tuo pikku ruuvi ei herätä luottamusta.
Ehdotuksia mistä löytyy ja mitä kokoa kannattaa etsiä?
Lyhyempi kontaktiruuvi Misterin pohjaan niin lyhenee. Kävisköhän tuohon G-tuben Misterille tehdyt? En oo tumpin kanssa räplännyt...
Ei siellä tarvita kontaktiruuvia ollenkaan :)
Siinähän niitä renkaita on putkessa kiinni, jos vähän paksumman etsit. Tumpin mukana on myös alunperin toimitetty renkaita iso kasa juuri sen raon peittämiseen.
Ei käy Tumpin nappiin geetuubit tai orkkikset putket. Putken alapää on uros.
Mutta eipä tuo haittaa, hommailen O-renkaat ja that's it.
Ostin käytettynä, joten ei ole O-renkaita mukana. Eiköhän ne löytyne.
3kk misteri tauon jälkeen sain vihdoin kasattua uuden setupin. Ja muistin jälleen miksi tähän herran rakastuin.
http://www.e-savuke.com/vb/attachmen...id=22800&stc=1 (for this mister)
Kertokaapa viisaammat, löytyykö V3 pohjalta reikä ja jengat liitinkappaletta varten, eli onko V3 aton pohja identtinen 510:n kanssa?
Niin, ja olisiko jollakulla ylimääräistä pohjaa reiällä ja kierteellä?
V3 on melko samallaanen pohja kun v1 ja v2. Ei siis ole mahdollisuutta ruuville/510 adapterille.
Pikku rööri siihen ja m3 kierre niin saa nuo normaalit kontaktiruuvit siihen. Kannattaa vaan ensin varmistaa kui syvälle uskaltaa poraalla :)
Tuli ostettua V2 ja tuota öö... mihin tuossa nesteet laitetaan? Olen pyöritellyt tuota päätä ja yrittänyt keksiä vastausta, mutta eipä oikein aukea. Toinen kysymys, mitähän coili setuppia tuossa kannattaa käyttää kun ainakin 0.25mm 7 kierroksella ja 0.32 5 kierroksella tuntuu syttyvän hitaasti.
Ja kyllä, ei mitään hajua tuosta nestepuolesta aikuisten oikeasti. Hiukan keskireikää olen ihmetellyt ja yrittänyt keksiä akkunavan puoleisen päädyn ruuvin funktiota. Ja minä kun vaan ajattelin että akku sisään, coilia mutkalle, pumpulia ja se on siinä... ilmeisesti tuossa kuitenkin käytetään silica tms. narua eikä pumpulia...
Pumpulia sinne eikä silicaa :) dekin päälle lepäämään ei niinkään uriin asti. Nesteen syöttö kiinni ja ylin kierteella oleva pala irti, sinne nesteet ja korkki siinni, laite ylösalaisin 2 sekunniksi ja sen jälkeen syöttöä pikkusen auki, laite takas oikeinpäin, höyryttele ja tarvittaessa säädä nesteensyöttöä :D
E: Nykyinen setuppi on vähän erikoinen kun säädettävässä on kiinni mutta kyllä mulla toimi ihan 6-7 kieppiä 2,5mm terään 0.32 kanthalia.
Smami sen tuossa jo sanoikin hyvin.
Laitos suunniteltiin siihen maailman aikaan kun silicaa vielä käytettiin. Silica on nykyään ihan hirveää scheissea
http://i.imgur.com/ZrHm1x1.jpg
Tuossa kuvaa mun (aika karstoittuneesta) setupista, 510-ato tuossa mutta sama periaate. Pumpulit nesteurien päällä ja niitä pitämässä paikoillaan vastuslangan jalat. Eli vastuslankaa kiepittää postin ympäri ja ylimääräiset taivuttaa menemään pumpulin päälle, toki sitten katkoo pois turhan paljot vastuslanganpalat.
Nestesyöttö=se tippi/hormi/kammio joka tulee sun setupin päälle kierteillä. Kun kasaat sen koko aton, ala ruuvvaa sitä tippiä auki, näät siinä sellaset harmaat viivaat, eka ku näkyy niin nestesyöttö alkaa aukeamaan, toka kun näkyy niin sulla on nesteet jo käsillä kun kammio on irti :D
Itse asiassa yksi simppeleimmästä. Väännetääs rautalangasta.
Deckin reunoissa on urat, joista neste kulkeutuu setupille, ihan perus tankkiatojen rakenne (esim. Kayfun, Orchid ym.). MISTerissä tippi on kiinteänä osana aton keskiputkea, ja se menee kierteillä kiinni deckiin eli setupointialustaan.
Kun sitä keskiputkea/tippiä kääntää vastapäivään, nesteurat tulevat enemmän esiin, myötäpäivään kierrettäessä päinvastoin. Mitä enemmän nesteuraa on esillä sen helpommin neste kulkeutuu setupille. Tässä siis puhutaan nestesyötön säädöstä eli voit säätää kuinka paljon nesteurat tulevat tankin sisällä esiin, monissa tankkiatoissa näin ei pysty tekemään. Nestesyöttö on silloin suljettuna, kun nesteurat on tukittu kokonaan.
Kannattaa tsekata myös tämä, sama periaate pienillä eroilla. Hybridimallissa ei ole noita merkkejä keskiputken yläreunassa eikä siinä ole imuilman säätöä.
MISTer 510 ? HöyryWiki
Selkiskö? :)
.
Enhän mä wikiä ehtinyt lukea kun olin hoksaavinani Apossiumin tekstistä mitä teen... jälkikäteen luin wikin ja nesteen täytön tein kuten nautilukseen/subtankkiin, eli lorottelin tankin sisäreunaa pitkin nesteet niin etteivät menneet imuputkeen... toi hatun poistaminen onkin huomattavasti helpompi tapa :D :blushing:.
Toi nesteensyöttösysteemi on kyllä tosi ovela kun lennossa voi periaatteessa korjata tilannetta jos tuntuu ettei litkut pääse tarpeeksi nopeasti pumpuliin.
Pakko sanoa että toi laite tuntuu mukavalta kädessä (koko/paino just omaan räpylään sopiva). Tuota pohjakytkintäkin oppi käyttämään ilman mitään ongelmia. Ainoa haaste on toi hiton ilmareikä joka tuntuu aina olevan jonkun sormen tai kämmenen alla.
Tuon mukana ei ollut 18650 putkea vaan lyhyempi 62mm putki ja nyt käytössä oleva 18350 putki.Onko tuo pidempi 18500 vai 18490 akulle tarkoitettu (vai onko väliä tuolla pituuserolla joka syntynee jo flat top/button top erosta (varmistus ennen tilaa -napin painamista))?
Itsellä 62 mm putki on noin millin liian pitkä (vanhalle nännilliselle) AW 18490:lle. Tosin käytössä G-Tuben nappi, pitääpä huomenna kaivella Misterin oma nppi ja testata.
Tuo millin ero korjaantuu kyllä ainakin minun tapauksessa magneetilla.
Ja hyvän valinnan teit! Ei ole oikein muihin laitteisiin ollut mielenkiintoa herran hankinnan jälkeen. :thumbsup:
AW 18490:lle käsittääkseni mitoitettu, itse käytän pelkästään noita.
Viimeisin kombinaatio, taitaa olla mopo karannut lapasista jo ajat sitten... :yeah:
Mutta nätiltä näyttää ainakin omaan silmään! :rolleyes:
Hyvän näköiset putket kyllä... Drip tip näyttää vähän oudolta tossa värimaailmassa :rolleyes:. Mulla tuossa setissä oli rosteriset ja alumiiniset. Tollanen messinkirenkulainen olisi kyllä pop.
Drip tip on sleeve rosteripiipun ympärillä, tehty nimeomaan tuolle putkelle. Nappi ja tankki Generaden tekosia, löytyy täältä forkalta:
http://www.e-savuke.com/vb/laitemodi...vehjekset.html
Tässä aamuna eräänä misteri istui e-neste lätäkössä. Edellisenä iltana olin täyttänyt tankin ja varmistanut vielä että tuo nesteensyöttö on varmasti kiinni ja silti jonkinlainen inkontinenssihappening on päässyt tapahtumaan. Pumpulit oli kyllä ihan huolella aseteltu nesteuriin, eli mistäkäs mä lähden tuota vuotosyytä paikallistamaan.
Neste oli 80/20 joten taitaa olla laihempaa kuin mitä normaalisti olen käyttänyt.
Päästikö paineet pois täytön jälkeen?
Ei pitäisi vuotaa jos tankin alatiiviste on kunnossa ja kammio ruuvvautuu pohjaan asti
Mitä ite bumbullin, tai mesh/pumpuli\hybridin, kanssa kokeillu, niin tuntuu olevan luonteenomaista täytön jälkeen vaikka kuinka yrittää paineita päästellä. Höyryttele jonki aikaa tankkauksen jälkeen, että tilanne pääsee normalisoitumaan kunnolla.
Näin vuotaa minunkin Miesterini (V1) aina silloin tällöin. Seklitystä en ole keksinyt. Sitä mietin, josko pumpulia olisi jäänyt kierteiden väliin ja sieltä pukkaisi ulos. Tai sitten nestesyöttö on ollut liian auki ja pumpuli on menettänyt imukykynsä. Tulva suuntautuu sitten ilmareikään kun ei muualle pääse.