Jos joku ostaa Humblen Weeklyn - eikä tee Bejeveled 3:lla mitään, ni tänne voi heittää. Ehkä löytyy vastarakkautta (jos joku tarjolla olevista kelepaa).
Ja sitten pelaajille (mahdollisesti uppoavaa huumoria (ja ehkä Hanus fideleille)).
Printable View
Jos joku ostaa Humblen Weeklyn - eikä tee Bejeveled 3:lla mitään, ni tänne voi heittää. Ehkä löytyy vastarakkautta (jos joku tarjolla olevista kelepaa).
Ja sitten pelaajille (mahdollisesti uppoavaa huumoria (ja ehkä Hanus fideleille)).
Jos löytyy halukkaita Dota 2-mättöön, lisäilkää Steamissa subchief. Olis välillä jees muutaman kanssa pistää haisemaan oikein kunnolla.
OT: Sattus löytymään nurkista N64 + reilut 15 peliä sille, onkohan kenelläkään jonkin sortin märkää unta ko. laitteeseen? ;)
Mä seilaan siinä 2 tähden ja yhden AKn välillä koko ajan.
Lisätkää - =HomBre=
Tänään tuli hommattua toi Rocksmith pleikalle.
Niin ja kitara tietty. On kyllä hauska "peli".
Mitään en ole ikuna oppinut soittamaan, saa nähdä miten nyt käy.
Pari tuntia pelailin ja sormen päät ja ranne on ihan perhanan kipeät.
Kukaan muu tästä innostunut?
2014 edition tuli hommattua.
Kertokaahan sitten kokemuksia tuosta RockSmithistä! Oppiiko sillä oikeesti soittamaan kitaraa ja kuinka muuten on päässyt sisälle tuohon "simulaattoriin"? Kaveri tuota hehkutti mutta se osaa muutenkin soittaa melko hyvin skebaa.
Rocksmith:
Nyt on etusormessa rakko :D Tulee painettua kieliä vähän liian lujaa.
On kyllä loistava simu. Alussa helppoa ja menee sitten pikkuhiljaa vaikeammaksi.
Todella alusta alkavat ohjeet, loistavat opetussessiot. Minä kun en mitään opi helpolla
niin sessio jota yritän opetella tulee hitaammin niin että minunkin sormet pysyvät mukana.
Ei voi kuin suositella kitaroinnista haaveileville.
Miinuksena se ettei tässä opi nuotteja.
Kämppiksellä tuo Rocksmith, kokeilin parin biisin ja tutoriaalin ajan, ei ollut mun juttu, hiton hankalaa. Kämppis kyllä väittää oppineensa ihan hyvin tolla.
Itse en pelaa mitään mutta haluaisin pelailla. Kattonut tuubista noita pelivideoita erilaisista peleistä Garry's Modin alla ja mm. Prop Hunt ja Murder kiinnostas, taitaa vaan vaatia melkeinpä että on tuttu kaveriporukka kenen kanssa pelailee, tuntemattomien kanssa ei välttis niin hauskaa. CS:sää mietin kanssa mutta mitä eilen pelasin kaverin koneella muutaman rundin niin tuli oltua vähän helisemässä. GTA 5:skin on jossain lainassa, sitä pitää kyllä alkaa mättämään onlinessa kunhan kämppis saa sen takaisin.
Täs on nyt tullut mätkittyä ilmaisiksi saatua Dead Space 3:sta, ja johan onkin hermoja kiristävä paketti. Tykkään kyl kovin tästä survival meiningistä yhdistettynä äksöniin, mutta kyllä tämä hermoja vaatii että tohtii pelata :D
Et vissiin ole ykköstä pelannut? Se se vasta pelottava olikin, kesken piti jättää :D Kolmonen on jo vähän liian räiskintää, kakkosessa ihan hyvä tasapaino.
Ykköstä kokeilin aikanaa, mutta vasta kolmosen uskalsin lyödä tulille. Melkein läpi asti näyttäs olevan jo :D Ykkönen oli ehkä vähän turhan säikkyä tavaraa mulle.
Mua ei missään vaiheessa pelota nämä, mutta sätkin kyllä taatusti kun suljetut luurit päässä pelaan ja yhtäkkiä syöksyy mörököllejä sieltä sun täältä. Pelkoa nää ei muhun vala, mutta kyllä mä myönnän säikähtäneeni monen monta kertaa :D