Ensi viikollahan noita pitäisi tullaLiite 6951
Ensi viikollahan noita pitäisi tullaLiite 6951
GUS CORE -mallit hyllyssä!
Liite 6952
voi jehna vieläkin tuo jousi yläkäpissä. :/
Mitä uutta tos Gussissa on?
Arvon kauppias voisi valaista sen verran noista nesteistään, että mitkä tarvivat käymisaikaa vielä.
Eli mitkä tulevat valmiina pulloissa, mitkä tonkassa.
Nyt en ymmärrä, miksi ihmeessä porukka hehkuttaa tota Finnvapen '' Punaista mallua '' Sehän on höyryttely kelvotonta, maistuu.. öö.. Pilaantuneelle luumulle.. Ei lähelläkään mitään tupakkamakua, haju oli aluksi ihan jees, mutta aivot tietää miltä se maistuu niin se hajukin on nyt vastenmielinen, onko mulle tullu viallinen purnukka vai mitä Helvettiä, ja vika ei ole minussa, anooin KUUDEN kaverin testata, ja kukaan ei tykännyt, yks lähes oksensi... Ei siinä, nuo muut finnvapen nesteet on ollut kyllä loistavia, esimerkiksi Big Bubble ! :)
Ei taida tästä erästä keretä misteri mulle vielä :P
Kiitos Finnvapelle nallukka nesteet tuli juuri siinä ajassa kun pitikin :)
mulla kävi sama tuon punaisen mallun kanssa, pettymys oli mutta vihreä mallu oli erinomainen.
Huomenna käymään läpi kellarissa olevia antiikki tavaroita jos vaikka sais sen verran katetta tilille että lähtis misteri tähän suuntaan ;)
nyt kun tuli hommattua genesis tyyppinen ato niin pakkoa kysyä, että mahtaakohan joskus tulevaisuudessa tulla pienemmillä niksoilla Punasta mallua? :P tuo 12mg punanen mallu tuntuu iskevän vähän turhan kovaan omaan makuun :D
Ehkä se onkin Colt:ia "Colt iskee miehen makuun!" Liite 6979
Onkohan tota RAPID -lasitankkia tulossa normaalikokoisena lisää lähiaikoina?
Tänään pääsin uudella MVP:llä höyryttelee Finnvapen Vadelma -makua, kyllä maittaa. Erinomaista asiakaspalvelua, tulisi vaan laajennusta makunesteisiin lisää, kun en millään haluaisi muiden sivustoilla asioida.. :P Nuo Atmos Labin maut ei oikein kyllä iske..Caramel, Janty, Machiato..
Millaisella vastus arvolla toi 0,16 NiCr ja 0,2 kanthal vastus lanka on?