itsellä 2 pakettia lähtenyt 23.2 ja 26.2 edelleen tulematta. 1 paketti mikä lähti kanssa 23.2 on ollu jo viikko sit perillä.
Printable View
Kas, tismalleen samoina päivinä matkaan lähteneet omat paketit ovat vieläkin jossain. Kaippa menee taas se kuukausi että hevoskärryt saavat taaperrettua helsinkiin asti.
sama täällä muuten
Niin tääläkin
Mulla kans 24.2. ja 27.2. postitetut jossain missälie. :mellow:
6 pakettia jossain teillä tietämättömillä, kyllä ne sieltä tulee jossain vaiheessa.
Oliko Omegassa miinus-postit vinossa?
Mullekkin tuli toissapäivänä mm. omega ja miinus-postit todella vinossa, toinen sitten katkes. Palautetta kehiin mutta ottaisko toisen tilalle vai rahat takaisin...? Eli onko siis hyviäkin yksilöitä liikkeellä...
Tuli myös Launcher V2-modi ja hyvin tulittaa ja jämäkkä peli, korvaa kotikäytössä toisen teleputken...
Ihan suorassa nuo postit en omassa eikä ne reiät muistaakseni mitenkään väärään suuntaan sojottanu. Kyllä, vähän pienet mutta kyllä se itsellä ainakin kaksi 0.40 lankaa mahtui siihen plussa postin reikään :esmoke:
Pari kuvaakin olin ottanu noista drippereistä imgur: the simple image sharer
Launcher V2:sta olen myös itse miettinyt, ei ole vielä tullut aikaiseksi tehdä tilausta.
Tarkoitin siis niitä tolppia, toinen oli niin vinossa että otti kammion reunaan kiinni.
E: kiitos lagi :)
Mutta kyllä se hetken sohimista vaati että sai toisen coilin jalan menemään siihen plussa postin reikään.
Ohuemmalla langalla varmasti helpompi mutta ei mahdotonta esim 0.40 jöötin kanssa.
Tossa on muuten postien ruuvit patarautaa, että pitäkää silmällä.
EDIT: Näytti löytyneen se 23.2. lähetetty pakettikin :thumbup: On niitä odotettukin, uusia pulloja et pääsee taas mehuja tekeen.
Katos perhana tosiaan 23.2 lähetetty paketti on löytänyt suomeen. Nyt vaan jännitetään nappaako tulli ja joutuuko maksamaan alvit, koska samassa paketissa tulossa tavaraa 71$ edestä :D Mites muuten, näkyykö seurannassa sitten se, että "Paketti on noudettavissa, tullin toimipisteestä bla bla tjsp" ja sen jälkeen netissä tullaus, jos ei jaksa odotella kirjettä? Vai onko käytäntö muuttunut?
Tällä hetkellä lukee seurannassa tällaista:
Lähetys on saapunut kohdemaahan.
Rekisteröinti: 13.3.2014 klo 20:56:06
Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
Toimitettu tulliin.
Rekisteröinti: 13.3.2014 klo 20:56:06
Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
Lähetys on lähtenyt Suomeen.
Rekisteröinti: 21.2.2014 klo 10:00:00
Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000
Mitenkäs se ilmenee jos jää tulliin? Kyllä se varmasti tässä ketjussa jo lukeekin mutta ei jaksa selata 144 sivua ympäri :D Nimittäin ne on hautonu sitä jo toista viikkoa ulkomaanterminaalissa, niin mietiskelin jotta onko se jäänyt tulliin sitten.
$83.77 Authentic Sigelei-20W Variable Volt/Watt Mod - 7.0W-20W / 3.0V-8.8V / 1*18650 at FastTech - Worldwide Free Shipping Katohan perhana, joutuu varmaan ostamaan :D