Perskules kun en saa tapan kautta linkkiä liitettyä :banghead:
Aint no fun... Siinä on Bonnin sekä AC/DC: parhaita (paras?) biisi :thumbup:
Printable View
Perskules kun en saa tapan kautta linkkiä liitettyä :banghead:
Aint no fun... Siinä on Bonnin sekä AC/DC: parhaita (paras?) biisi :thumbup:
Mulla eka oli Back in black ja noissa Bonin jutuissa oli alkuun nielemistä. Tää Powerage oli erityisesti vähän hankala alkuun, ei hittejä ja jotenkin helvetin raaka soundi kaiken kaikkiaan tämmöiselle Hurriganesin kasvattamalle teinille. Yleensä joistain progerunkkulevyistä sanotaan että vaatii kuuntelemista ja aikaa ja plaa plaa, mut tää kusinen rokkilevy oli mulle just sellainen levy.
Keep rocking forever jasso, en oo kauheesti tänne foorumille kirjoitellut mutta esim teikäläisen häröilyjä on tullut seurailtua. Se muinainen MC Hotspot -kuitti oli klassikko, tän voi kait nyt sanoa kun oot vannoutunut pumpulihetero:D
Shane maa friiend, mä mikään bombul-miäs oo vaik misteris ny sattuu oleen bombul :D Vaiha takas vanha avatar, siinä oli tyyliä :thumbup:
Juu kyl toi powerage levy vaatii syventymistä yhtäkkiseltään, mut onhan sin city ihan legenda, livenä varsinkin. Tänne topicciin vaan häröilemään, täällä ei kirjottele ku mielenvikaiset
;)
Tää uus avatar oli pakko laittaa kun luin uutisen että tämmöinen järjestö ku ADL oli kieltämässä JC Penney -tavaratalon teepannumainosta, koska kuva näyttää Adolf Hitleriltä. Toihan on vähän kuin South Parkin Hitler. Aivan vitun hieno design mun mielestä, oli sitten sattumaa tai tarkoituksellista.
Piti vähän aikaa kattoo et hoksasin ton adolfin tosta :D Aika ihq...
Muuten eilen tuli 40 vee acdc:n ekasta keikasta :eek:
jasso.
hommasit mammalles rovarin povarin eikö? noh sama homma,mitähän helvettiä mä istutan tohon nokkaan että sopii hyvin ja nainenki osais käyttää :D
Kartotankki. Mä joudun kyl nekin täyttämään :D Taitaa olla helpoin vehjes, en noihin lieroihin oo tutustunu pätkääkään. Tuntuu niissäkin olevan susipaskaa ja paljon :)
mietin kans oisko se sit se.
niin minäkin täytän jo nyt mitä tarvii..hmmm mikä tohon sopii? perus dctankki aivan susiruman näköinen :D
Mä hommasin priven mut susipaska täyttää :banghead: Tulvii jos täyttää siitä täyttöaukosta joten oon täyttäny ihan perus perstäytöllä ;)
Tai sit se rinkula+normitankki. Aika idioottivarma paketti. Boget kestää 2-4 viikkoo/kpl...
jooh täytyy ruveta metsästää joku tohon nokalle :)
ja darcylle en yleistäny todellakaan van oma mammaa ei hirveesti kiinosta nämä laitteet ja tankit on tyytyväinen kun akut täynnä,lempilitkua tankissa ja laiteet toimii :)
Inan 2omenaa ja atmoslabin kanelikeksi menee täällö kokoajan.
vihreää herkkua ei onneksi ne on mun :)
Mulla on jopa ac/dc cd-boxi avaamattomana -97 vuodelta, Bonfire nimeltään. Suojamuoveissa edelleen :eek: taitaa olla ekaa painosta.
Eli tämä:
http://img.tapatalk.com/d/14/01/02/2u5a5ene.jpg
Jahas, kaks uutta juttua kokeilussa: Misterissä dualmicrocoil pumpulilla sekä nesteenä Pluidia. Setuppi ei todellakaan ole mikään oppikirjaesimerkki kauniista dualcoilista, mutta tuntuis toimivan. Pluidia joutuukin laimentamaan lisää sillä tämän hetken asetelma on 1/3 pluid, 1/3 cutter, 1/3 nollapohja. Vielä ei mitään suuria tuntemuksia Pluidista, mutta kyllä mä tätä ennemmin hyväksi kuin pahaksi luonnehtisin. Kenties vaatii muutaman tankillisen sisäänajoa ennen kuin aukeaa täysin.
Mä tykkäsin :D
Yllättävän hyvin ainakin dripperissä kestää pumpulit pluidia 30ml meni viimeksi drippaillen ja vielä olis menny
Oisko kellään vipata 50ml tyhjiä nestepulloja? Vaikkapa pientä korvausta vastaan.. mistään ei löyry
Mietin homman jotenkin silleen, että tuplacoil menis puolta hitaammin tukkoon, koska höyrystämisen hoitaa kaksi kipaletta. :thinking:Aika näyttää! Saatto vaan olla virhe laittaa täysin uudenlaiseen setuppiin uutta nestettä. Ei ole nimittäin mistään irronnut yhtä paljon makua kuin tästä eikä nyt varmuudella osaa sanoa johtuuko se tuplacoilista vaiko pluidista. Vai kummastakin.
Vähänhän tossa joutuu varmaan enemmän näkemään vaivaa vaihtaa kahdet pumpulit ja asetella ne vielä nätisti, ettei lähe rullaantumaan nestesyötön kanssa. Tiedä vielä tuleeko tämä setup jäämään käyttöön vai ei.
Itellä apteekin 50ml ja 100ml pulloja. Mitään tippakärkiähän noissa ei ole, mutta Misterin täytän kaatamalla ja kaiffarin ruiskulla niin ei ole tullut ikävä. Pari euroa tais olla kipaleelta eli eBaysta tai vastaavasta luulis halvemmalla saavan.
Tänään otin sain ekat pluidit ja myös ekaa kertaa kyseistä litkua maistoin. On kyllä yksi parhaista nesteistä jota oon maistanu, ellei jopa paras, täähän on ihan helvetin hyvää :D
Edit: heitin tohon puolet pohjaa ja silti makua piisaa.
http://img.tapatalk.com/d/14/01/03/a2y6apa9.jpg
yksi käännytetty lisää :D
Niin taidan olla. Onneksi noita on nyt saldoilla, täytyy laittaa 10-15 pottua lisää tulemaan :D
Edit: ja jos pluidit loppuu niin...:
http://img.tapatalk.com/d/14/01/03/edasu3um.jpg
Pitääkö tota pluidiakin sitten vittu tilata, vitun jasso:D. Ainoo litku mitä on pystynyt aadeeveenä vetään on ollut FSUSAn gummy bears, tuolla on laatikko täynnä kaikkia mahdollisia hehkutettuja huippumakuja ja ei vaan putoo. Jalippobearsit on tulollaan, katotaan nyt miten niiden kanssa käy.
Pyh luidia aattelin ite värkätä litran herravihreetä ihan näillä näppäimillä.
Kyllä sun pitää tekaista erä sitä ainoata ja oikeaa vihreetä, eli DVn Absinttia.
Tykkäsin ennen kans gummy bearsista, kyllästyin ja onnex Jalippo Bears korjas tilanteen :D
Hienoa kuulla et maistuu se uusille käännytetyillekkin ;)
Edelleen takuu pelaa eli jos ei uppoo niin lunastelen pois...
Tänään lähti uus paketti tulemaan, mulla on kohta värkit vajaaseen litraan höyryherkkua :)
tuo niscan versio oli niin helvetin hyvää kyllä. täytyy jollain kiristää siltä se resepti :thinking:
kyllä! tonic on varsinainen velho kans noitten nesteiden kanssa mitä päässyt maistamaan,tupakkimakuja,absinttia,ja nallekarkkia
Kyllä se resepti nyt taitaa jäädä mysteeriksi myynnistäkään en vielä tiedä kun kiirettä puskee sen verta.