Kaikki ylimääräset raparperit voi toimittaa mulle ;)
Näin kerrostalossa on vähän huono kasvatella...
Printable View
Kiitti Annim! Taidan laittaa ensimmäisen erän noita raparperejä nestemäiseen muotoon loppuviikosta ja sitten tehdä tuota jugurttipiirakkajuttua, vaikutti aikas hyvälle. En olekaan ikinä laittanut jugurttia uuniin tai muutenkaan käyttänyt leivonnassa, jännä nähdä mitä tulee... :D
Ei itselläkään sentään kerrostalon parvekkeella ole kasvamassa, käyn varkaissa äitini puutarhapläntillä joka sattuu olemaan tässä ihan lähellä. Äiti meinasi hävittää koko puskan kun se meinaa vallata jo ties kuinka paljon alaa, mutta sain pelastettua kasvin lupautumalla syömään osan sadosta. Nyt sitten hivenen tuskissani yritän keksiä mitä ihmettä teen tuolle kaikelle... Eli tervetuloa raparperivarkaisiin myös... ;)
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa..
Ihanaa huomata että naisia on tullut lisää mukaan. Itsellä onkin vierähtänyt tovi viime visiitistä forumilla.. Melkein vuosi:eek:. Taitaa mennä jokunen tunti kun lueskelee läpi näitä ketjuja. Höyryllä mennään edelleen:esmoke:.
Tääälläkin yksi höyrypää! :-) Kohta 3 viikkoa ilman röökii eikä tulis mieleenkään sortuu :-) Kaverin höyryilystä innostuneena tilasin sit vamo v2 modin ja nyt on siihen clearoo ja tankkii joka lähtöön,hah :-) ja joytechin erollia oottelen vielä saapuvaksi... :-D Jotenki ei ton modipötkylän kanssa vielä kehtaa joka paikkaan lähtee.. En koko ketjua laiskana jaksanut kahlata,mutta kiinnostais tietää et mitä malleja muut leidit tykkää käyttää ja onko muilla samaa kehtaamis ongelmaa ? :-)
Mulla on pari egon akkua (musta ja hopea), pari limenvihreetä evodin (ego-) akkua. Egojen päässä clearoja, evodien kanssa sitten toki evodit ;) Eilen tilasin pinkin evodin vielä kaveriks. Modimaailmaan mulla ei oo ees varaa lähteä :D
Mä aloitin pienellä ja huonolla 510:llä, seuraavaksi tuli ego + kartoja. Pian perään saapui punainen bolt-modi, joka on vieläkin käytössä, sen jälkeen kun Khameira vähän korjaili sitä. (uusi nappi, piuhat ja jousi). Loppuunkäytin pari mustaa isohkoa mustaa boxi-modia. Seuraavaksi tupsahti kuvankaunis käteen piiloutuva Aku. Kokoelmaa täydentävät EA-modi ja grapper, jossa on ohminäyttö. Viimeisin oli Tumbeliinin kasaama modi.
Modien päässä killuu boge + arctic tankki, Evod, Protank ja viimeisimpänä Dreami.
Mulla on noi laitteet suht kookkaita, mutta ei haittaa tahtia. Jos joku tuijottaa, niin ihan vapaasti. Ei tässä iässä jaksa enää porukoiden tuijotuksesta piitata.
Minä aloitin DSE-901. Siihen sitten tuli hommattua Rivan akkuja ja Bogen kartoja. Näillä on mennä porskutettu mutta tänään osui silmään tuo Kangerin Evod, limen vihreänä, must have :love:! Toisekseen noito Rivan akkuja on nykyään suhteellisen vaikea saada joten on ehkä aika päivittää kalusto.
Tossa nopeasti kattelin ni paljon oli naisilla puhetta, että pitää väri on tärkeä. Sitten älysin että perhana, just tilailin pinkin Carapaxin ( Samanlainen ku normi eGo akku ) Mutta niitä saa pinkkinä, Leopardina, punasena + niissä on ihan hienot kuviot tässä linkki carapaxiin : SMOK Carapax 900mAh akku | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ps. On toiminut hyvin mulla, ja latautuu normi ego akkua nopeemmin, jostain syystä, sekä manuaalinäppäin on kivempi. :yeah:
On taas hetki vierähtänyt viime foorumivisiitistä. On ollut vähän kiireitä, kun muksut on kesälomalla, ukko duunissa Kittilässä, iso talo, jossa remppaa riittää ja sairasteleva koira. Välillä on ottanut niin pahasti kupoliin, että on tehnyt mieli tupakkaa, mutta siihen on auttanut vetäytyminen sähkärin kanssa riippukeinuun. Zeniä etsimässä...
Tulipa tässä mieleen että miks ihmeessä minä tätä ketjua luen? Onko koti-iskäily tehnyt minusta sisäisesti feminiinisen eläinhahmon? O_o
Heipä hei. Päätin sitten vihdoin tekaista foorumitunnukset, vaikka olen jo tovin käynyt täällä sniikkailemassa. Sivuhuomiona mainittakoon, että olisin säästänyt ihan homona tonneja jos olisin tämän palstan löytänyt silloin kaksi vuotta sitten kun ensimmäisiä laitteita hankin. Olivat huonoja ja kalliita, hyi. Palasin niihin petyttyäni takaisin analogisiin, sitten myöhemmin tilasin liberrolta realiksen (510 jos oikein muistan), joka riitti ihan hyvin pari kuukautta. Lopulta löydettyäni tämän foorumin laitoin tilaukseen ego -akkuja ja kasan erilaisia cartoja ja clearoja, päätin että minähän muuten löydän nyt sen oikean kokoonpanon itselleni. Ja löytyipä sitten sellainen joka tyydyttää paremmin kuin analoginen. Hyvän nesteen löytäminen on ollut tuskaa. Lisäksi tuskastun kun ajattelen pankkitilini alati pienenevää saldoa. Koen suurta kipuilua myös yhtäkkisen " IIK TÄÄ OSA ON VAALEENPUNANEN, SHUT UP AND TAKE MY MONEY" -taipumuksen johdosta, terveisin entinen pinkinvihaaja.
Kaiken kaikkiaan höyry_hommiin siirtyminen on kuitenkin parantanut hapenottokykyä, poistanut hajuhaittoja ja yskän, vähentänyt itseinhoa sekä helpottanut krapuloita. Jotta kyllä on homma kannattanut. ^o^ Mutta silti kummastelen tätä yhtäkkistä halua hankkia laitteistoa kuoseissa jotka normioloissa saisivat palan nousemaan kurkkuun, onko kohtalotovereita?
Mulla ei ole yhtään pinkkiä laitteistoa. Ego oli valkoinen, ei silloin tainnut pinkkejä ollakaan. Ja en olis ottanut. Mulla on viininpunainen modi, tumbeliinan tekemä (huulipunakotelo). Pari metallinväristä ja 1 puinen. Lilaa provaria olen kyllä himoinnut. Mutta on vielä jäänyt hankkimatta. Ehkä jonain kauniina päivänä.
Kaikin ajoin en ole ihan varma kuinka hyvä toi hajuaistin paraneminen on. Pitäis meinaan pestä koirien parta huomattavasti useammin. Haju on ajoittain hirveä, kun parrassa on parin viikon ruokalistan hajut.
Ei oo pinkkiä puhelinta, eikä sähkötupakkaa, joskus on tehny mieli ostaa, olis saanu paljon puheita aikaiseksi paikallisessa baarissa, kun yleensä poikain kanssa istun. Ärsykkeeksi, kun aina ollaan niin valmiita arvosteleen muitten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.:angel: Jostain firmasta niitä olis saanu kaks yhen hinnalla, mutta ehkä näin vanhempana ikäneitona se ei passannu imagoon, nyt pitää vaan keskittyä muihin keinoihin. Rahaa tähän saa palamaan oikein hyvin, mulla vähän ongelmia noitten makujen kanssa. Helmikuussa aloittelin ja varmaan menny tuplaten rahaa mitä oikeeseen tupakkaan olis menny ja kaiken lisäksi oon vielä sekakäyttäjä, mut en oo laatinutkaan mitään aikataulua, annan ajan näyttää miten käy:)
ite oon höyrytelly vuoden verran, tosin kylläkin analogista kans ( koulussa ym. liikenteessä) Nyt käytössä vihree Kanger Evod. aiemmin oli lavatube v1 joka koristellu tarroilla.
Mulla on nyt reilu vko höyryttelyä takana ja voi hemmetti että tää on mun juttu!!!
Yhtään ainutta kertaa ei ole tehnyt edes kaukaisesti mieli analogista, aika hyvin tällaiselle 1 iso aski/pv käyttäjälle ;)
Laitteistohuumaa minäkin pelkään :/ Ja mä todellakin haluaisin jotain pinkkihörhelöjä :D Tosin se Dragon ego olis myös aika kiva.
Rahaa ei ole yhtään ylimääräistä, joten yritän pysytellä noissa edukkaammissa jutuissa..
Makujen kanssa yritän kanssa pysyä aisoissa.
Multa vaan tuppaa kaikki harrastukset lähtemään ihan käsistä..
Mä tiedän tunteen.
2 vkossa rahaa mennyt noin 250€
Niin, alkuinnostus...
En mäkään oo koskaan pinkistä välittäny, mutta olihan se pakko ostaa pinkki egoakku, ja sille kaveriks parit pinkit evodit ;)
Mimoza, sellainen helmiäispinkki? Vai mikä pinkki?
Kun saapuu, kerro miten toimii (siis ulkonäöllisesti :D ) pinkin evodin kanssa.. Evodi näyttää niin hot pinkiltä ja egon pinkit helmiäiseltä tai baby pinkiltä.
Eilen jo meinasin kangerin 1000mah hot pinkkiä akkua, mut tää twisti on kuitenkin niin hyvä ton säädettävyyden kanssa..
Peleonilta otin ihan kimpassa, niin on saman väriset :)
Siis tollanen Evodin ego-akku.
Facebookin Vapottajat-ryhmässä on kuvakin: https://www.facebook.com/photo.php?f...1&l=8b174ee81f
Nyt olen höyrystellyt pari viikkoa eGo-T llä ja clearolla. Analogista ei ole tehnyt yhtään mieli, enkä usko niitä enään polttavani. En tunne itseäni tupakoimattomaksi koska vetelen höyryjä kotona ollessani yhtenään ja ulkona vetäisen hatsit silloin tällöin. Ehdottomasti siistimpää touhua . Kotona ei tuhkaa ,eikä puruja tai tunkkaista tupakan hajua myöskään vaatteissa. Hajuaisti palailee ja tuo nostalgiaa. Ihanaa haistaa tuore leikattu nurmi kymmienien vuosien jälkeen. Pesukone joutunut koville kun yht äkkiä haluaakin raikkaan kodin (olen aina polttanut sisällä ). Matotkin lähetin pesulaan . Etsin helppokäyttöistä, eleganttia ;) , kestävää ja hyvät höyryt antavaa modea. Olen valmis maksamaankin tosi hyvästä , unikista ja mieleisestä vehkeestä sen arvon mukaan. Mitään pinkkiä ei eleganssiini tietty kuulu . Kaunein tähän asti näkemäni on CARVELAn "kupari vai onkio se pronssinen putki. Laiva aihe ei kylläkään istu minulle joten jatkan etsimistä. Jouluksi ajattelin semmosen hienon itselleni lahjoittaa ,joten aikaa e sivuilla suffailuun on kylliksi ja uskon löytäväni itselleni sen "oikean". Vanhat Egoni olen luvannut antaa äidilleni palvelutaloon ,ettei tarvitse 60 vuotta tupakoineen mummelin nikotiini purkkaa tekohampaillaan pureskella. Naapurin täti sanoi 3 viikoa siiten, että jos minä olen kuukauden polttamatta , lopettaa hänkin, heh. Taidan mennä huomenna koputtelemaan ja kehoittamaan e-savuke tilausta, että tulee hänellekkin lopetus oikeesti mahdolliseksi. Onhan tossa toinenkin naapuri joka ei olis ikinä uskonut minua näkevän ilman savua..kohta höyryää varmaan sielläkin.
https://www.google.fi/search?q=bagua...ml%3B600%3B800
siitä ja on siro ja mielestäni yhtä hieno jos ei hienompi kuin caravela
tuolta https://www.vapor-freak.de/Team-Ramp...agua-Mod-Brass
Hieno! Liityin tietysti Vapottajiin . Kiitti vinkistä!
Mitenkäs täällä on yhdistetty naiset ja modit? Tutuista kaikki karsastaa egoja isompaa, työpaikan naiset haksahti nicopintiin :unsure:
Itelle tulossa vamo v3 ja lambo. Tosin noi egot pysyy käytössä niin pitkään kun kestävät.
Minilambo ollut käytössä jo vuoden, kartotankin kanssa :) Isompaa tekis mieli, mutta en oo vielä keksiny et mitä.
e-cig - a set on Flickr
Noilla on menty :lol:
Kohta vuosi ilman savuttelua,kaapissa olisi avattu röökiaski jonka taidan heittää jo roskiin :)
Mä kans siivosin pari viikkoa sitten viimeset röökit mäelle. Eikä edes tuntunu pahalta!
Nyt on niksat pudotettu 24 -> 10-12mg :yeah:
Viime aikoina stressitaso on ollut jossain pilvissä (ja sen huomaa mun psoriasiksesta, joka kukkii oikein kunnolla). Stressin seurauksena oon repsahtanut myös polttamaan. En koko ajan, mutta vara-aski on oltava. Eikä muuten auta niksan lisäys. Nyt mennään taas 24 mg niksoilla, kurkkuun koskee, mutta se ei vie vitutusta. Kai olen opettanut aivoni niin, että vain aito rööki saa edes hetkeksi stressitason putoamaan. On päiviä, jolloin ei mene ainuttakaan, mutta sitten on päiviä, jolloin tulee paskaa niskaan joka tuutista ja sinä päivänä palaakin puoli askia. En kuitenkaan ruoski itseäni asiasta. Palaa, jos palaa. Kyllä se taas loppuu, kun saan asiat edes jotenkin päin järjestykseen.
Mulla kanssa mennään 24 ml -mehuilla taas, vaikka sain ne jo 16 - 18 tasolle välillä... Harmittaa ihan isolla V:llä, mutta työstressi vaikuttaa justiin noin! Kertakäyttöisiin en sentään ole taantunut, pelkkä hajukin ällöttää!
Muuten, sain hyvän ystävättäreni tutustumaan sähköiseen vaihtoehtoon ja oli siitä aivan innoissaan. Istuttiin siinä sitten iltaa, nautittiin punaviiniä ja ystävättäreni kävi muutaman kerran myös kertakäyttöisellä siinä välillä. Vannon, ettei vielä kolmatta punkkua oltu vielä avattu - ystävätär silti oli tihentänyt vanhanaikaisella käyntejään, n. 2 krt/tunti - yhtäkkiä juoksi vessaan! Kuulin oksennuksen ääntä, wc:n ulkopuolelta... Oli pyörtynyt vessan eteen ja oksensi siinä taju kankaalla - onneksi vatsallaan!
Tajusin, että ei ole viinin syytä tämä nyt, vaan nikotiinin yliannostus! Sekakäyttö on oikeasti vaarallista!
Onneksi ystävättäreni palasi tajuihinsa nopeasti ja yrjöt siivottiin sitten yhdessä pohtien tulevaisuuden rutiineja...
Mietityttää nyt, kun olen tätä niin monelle ystävälle suositellut (7:lle tilannut vehkeet!) että mitä kettua?!!! Mikä siinä on vaikeata????? 1 + 1 = 1 niinkö?????
Vai olisko punkun yliannostus :). Vitseistä sikseen olen samaa mieltä että tupakalla ja alkoholilla on yhteisvaikutuksia. Omalla kohdalla esimerkiksi saman verran juomista illan aikana mutta tupakka määrä vaihteli 30-60 välissä iltaa kohden, olotilat seuraavana päivänä oli huomattavasti kammottavammat jos oli tullut poltettua enemmän kuin normaalisti.
Joo, ihan jäätävä krapula oli kuulemma seuraavana päivänä! Mutta: Tuo tupakan ja nikotiininesteen yhteisvaikutus oli tuo, mistä olin huolissani.
Hipshei.. Tämmönenkin täältä löytyi.. Itse olen toista kertaa lähtenyt tähän leikkiin ja tällä kertaa 3vk täynnä vasta.. Foorumilla ihan newbie. Käytössä oli alkuun ce5 aloituspakkaus mutta se jäi aika nopeesti evodien alta pois. Eli nyt käytössä Kanger eVodeja ja smokin säädettäviä akkuja.. Toki pari perus ego akkua löytyy myös.. Nesteet kyhää ukko nykyään ite (testausvaihe vasta käynnissä) ja sieltä löytyikin jo ehdoton lemppari: Menthol+eucalyptus. Nam. (Menthoolia kun tupakin muodossakin vedin..)
Meillä myös tuppaa olemaan niin että itse olen pessyt käteni tosta näpräämisestä.. Se on jopa mennyt siihen että mies pistää akutkin mun puolesta laturiin ja täyttää tankin ;) Ekalla kerralla kun touhu kaatui siihen näpräämiseen ja läträämiseen ja ongelmiin niin jos tämä näin järjestettynä toimis pidempään ;)
Tervetuloa! :)
Onko täällä naisia jotka vääntävät meshisetuppia? Mietin vain että tulisikohan siitä mitään.. :D
Kyllä se onnistuu. Ainakii välillä :laugh:
Ei vielä ;)