Tuo erilainen täyttösysteemi ja tosiaan se ettei tarvitse tyhjentää setuppiin päästäkseen olisi loistava juttu kakkos versioon.
Printable View
Lemo sitten tilattu. Pitääkin kysellä paljonkahan Generade hinkuisi tankista..
Onko lemo parempi kuin subtank mini?
Kertokaapa mikä kannattaisi kokeilla kun itse ei saa päätettyä. Eli zenith v2,doge v3 tai magma tai sitten ehdottaa jotain muuta joka olisi parempi.
Riippuu mitä haet dripperiltä. Jos pilviä niin Doge ja jos makua niin Magma. Zenithillä kaiketi saa molempia. Yks hyvä vaihtoehto vois olla myös Wotofon Freakshow?
Höyryä enemmän haetaan.
Haussa taskuystävällinen dripperi!
Tilasin pari kuukautta sitten kokeilumielessä FT:lta mekaanisen modin ja drippiaton, ja heti ekan kokeilun jälkeen selvisi että tää on se mun juttu. Säädettävä modi ja tankit lähtivät kiertoon pölytyttyään ensin hyllyssä muutaman viikon. Mulle sopiva modi on jo löytynyt, mutta haussa olis vielä se omiin tarkoituksiin sopiva dripperi.
Mitä haen?
- ei vuoda nestettä dripperin alaosasta tai muista väleistä!!!
- tarpeeksi tiivis ettei topcap irtoa atosta kuljetettaessa
- helposti liikuteltava ja riittävä ilmansäätö, josta reiät saa piiloon kokonaan kuljetusta varten
- tarpeeksi iso drip well
- käytän tällä hetkellä dual coilia, mutta jos löytyy muuten ominaisuuksiltaan sopiva ato mihin saa vaan single coilin niin sekin käy, mitä oon katsellut niin niistäkin saa varsin kelvolliset höyryt irti. mitään sen kummempia setuppeja ei oo tähän atoon tarkoitus lähteä vääntämään
- kohtuu helppo setupoitava, tosin oon valmis treenaamaan jos ei oo mikään ihan älytön systeemi
- 22 mm, plussaa pieni koko ja yksinkertainen ulkonäkö (tarkoittaa siis et mielellään ei mitään metristä vehjettä täynnä tribaaleja, jos osuu muuten niin ehkä selviän niistäkin)
- pystyy käyttämään hybridiliittimellä
- tukeva plussaposti joka pysyy paikallaan eikä vuoda nestettä atosta akulle
- käytän 0.4-0.8 ohmeja, eikä tarvii olla mikään cloud chasing -vehje, hommaan sellaisen sit kotiin erikseen jos kiinnostaa leikkiä
- pumpulit käytössä
- hinnalla ei väliä (edit: eikä saatavuudellakaan, oon valmis metsästämään sitä täyden kympin atoa ebaysta jne)
Hoboa oon katsellut, löytyykö joltain sellainen? Kokemuksia, sopiiko tähän tarkoitukseen? Muutenkin kaikki vinkit kiinnostaa jos täällä joku muukin drippailee aina, ei pelkästään kotioloissa. Tällä hetkellä suurin ongelma on juurikin tuo nesteen tihkuminen kuljetettaessa - takin taskut, modi ja näpit on koko ajan tahmassa ja ulos on turha lähteä ilman että laitteen käärii ensin nenäliinaan.
Titanium mods eclipse single coilina tai dualina. tai jos tahdot fillerillä niin prometeus III on kanssa just tullut, jossa vielä pykälää ilmavampi ilmareikä. Mulla on tuo single coil eclipse ja omaan mouth-lung imuttelu tyyliin just passeli. 2mm ilmareikä ja n.2ml mehukaukalo. ei vuoda 2ml täytöllä vaikka pyörittelisit väärinpäin tai mitenvaan.
~3kk päivittäisessä käytössä ja eipä tosta oo pahaa sanaa. Parhaat maut tosta tullut, paljon on klooneja eri versioista testattu ja hyllyllä pölyttymässä. Silmäillyt tota prometeus 3:sta ja pari kertaa ollut jo ostoskorissa mutta aina pitää toppuutella, kun periaatteessa tällä pärjään mainiosti.
Liite 20841
Liite 20842
Liite 20843
prometey 3:seen ei voi niin huoletta laittaa driptipin kautta purkamatta nestettä 'tienpäällä'. Noihin eclipseihin voi ruikkia pipetillisen huoletta. mutta tuohon saa topcappiin n3ml filleriin nestettä jotka sitten pumpulin kautta imuteltua coilille.
Manta/Hobo/Darang.
Kiitti ideoista! Tosta Eclipsestä en olekaan aiemmin kuullut eikä kamalasti tietoa löytynyt mut vaikuttaa hyvältä jo tämänkin perusteella. Mantaan pitää kans tutustua tarkemmin.
Darang on kyllä just sen näköinen härveli et ei pysty vaikka olis miten hyvä. :lol:
http://www.e-cigarette-forum.com/for...tey-3-rba.html tuolla on kovaa hehkutusta noista prometeysta, on siellä loppupäässä tosta eclipsestä lisäkuvia ja infoa.
Veritaksen kaveriksi ajattelin samanhenkistä makusteludripperiä kun tuo on mesh-setupoituna tupakki/kahviliemille sopivaksi, niin makeille liemille tarvis oman dripperinsä. Vaihtoehtoina tällä hetkellä Magma, Magma v2 tai Manta. Pieni koko, kekseliäs rakenne ja hyvä maun tuotto tarvittaessa riittävällä höyryn määrällä sekä vuotovarmuus on siis kriteereitä. Minkälaisia kokemuksia näistä porukalta löytyy? Jos joku olisi kokeillut vaikka kaikkia, kuulisin mielelläni!
Mistähän tota Titanium modsin single eclipsee löytyis, Titanium modsilla ainakin loppu?
Manta ollu käytössä muutaman viikon single coilina ja ihan jees, pieni kooltaan, ei vuoda ja ihan hyvät höyryt tarjoaa.
Parhaat höyryt antaa edelleen Mister dripperi versiona, lyhennetyllä tankkiputkella ja topcapin reikä porattu 8.6mm niin saa triptipin kiinni.
Minä taas oottelen mantasta v2:sta testiin ja tuo origen v3 houkuttais kans, siitä tosin saa varmasti mehut pihalle jos taskussa pyörii.
Haussa tankkiato:
- single coil
- pumpuli
- helppo täyttö
- vuotamaton
- metalli-/lasitankki
- d = 21 - 23 mm
- wickaa hyvin 80% VG:llä
- maku etusijalla
Mister 510 mulla on jo. Ehdottakaa jotain, kiitos. :)
Subtank Mini Ni200-atopäillä?
Voi väsätä oman, odotellessa valmisatot höyryävät mainiosti.
Ai juu, tarvit sen DNA40.
Kaiffarilla menty kohta varmaan vuodenpäivät. Jossain vaiheessa pitäs jotain uutta kokeilla,mutta mitä?
Lemo? Tobecon kf4?
Vaikka molemmat, varsin halpoja kun ovat. Ite valitsin Lemon aikanaan, ja hyvin se pöhisi.
Origen tulee kyllä vastaan joka nurkan takaa, kun makusteluaiheita koluaa... onko se sitte ylivoimanen? Kuvista päätellen ei kuitenkaan mikään holtiton vuotaja, fiksusti pidettynä. Magma on ehkä liian iso ja moniosainen omaan makuun, että tilaukseen lähtenee Manta tai Origen... Kun klooneista kyse ni miksei vaikka koko trio toisaalta.
Nyt on onkelma. Kertokaa mielipiteenne; tilaanko dome rba.n vai originin genesiksen? Klooneja en käytä eikä arse kestä molempia ostaa. Kumpi siis parempi?
Nyt olis hakusessa joku RTA/RBA jossa olisi vähän tiukempi imuvastus kuin ST- minillä. :D
Taifun gt2 on myös erinomainen sinkku tankki
Jo toinen Doge jossa keskiposti pyörii setuppia kiristettäessäX-(
Mikä helkkari tilalle yhtä löysällä imuvastuksella?
No nyt on drippereitä testailtu monenlaista ja lopputulema ollu aina ettei nää ole mun juttu.
MUTTA!! Jos mää kuitenki vielä yhen kokeilisin!
Mikä olisi sopuhintanen dripperi joka tuuppaa ilmat vastukselle pohjalta ja semmone ilman kulku että saa poskareita.
Keuhko hitti ei uppoa!
Anteeksi jos sanon itsestään selvyyksiä sinulle, mutta kaikille ei välttämättä ole. Olethan yrittänyt ottaa pihdeillä hellästi kiinni ja vääntää pohja nasta tiukalle? Itse sain aika tiukalle juntata, että lopetti pyörimisen :)
Ja jos ei auta, niin darkhorsessa taitaa ainakin olla aika väljä ilmaus
Troll (By Wotofo) on löysä, ja siihen taitaa vielä sopia se dogen monstertippi..
Elektrosavulta hommasin omani.
Hakusessa olisi 22mm bottom feed dripperi. Ei tahdo oikein millään löytyä, ainakaan kohtuuhintaista. Eli jos joku sattuisi tietämään niin vinkkejä otetaan vastaan.
Mantassa tökkii nykyään joku. Ajattelin jossain vaiheessa hommata toisen dripperin tilalle, suosituksia? Tulee lähinnä satunnaiseen nesteiden maisteluun, eli ei mitään cumulusjahtiatoja. Magma kuseskelee ja H-Dripper ei napannut.