Sepä se. Saattoi tulla pieni spoileri tuossa lopussa, jonka jätin lainaamatta. :esmoke:
Tuollainen trilleri tuli eilen ihmeteltyä: Nothing But the Truth
Ei mitään ihmeellistä, mutta ihan katteltava. Harmillisesti vaan kekkasi jujun suht alussa.
Printable View
Sepä se. Saattoi tulla pieni spoileri tuossa lopussa, jonka jätin lainaamatta. :esmoke:
Tuollainen trilleri tuli eilen ihmeteltyä: Nothing But the Truth
Ei mitään ihmeellistä, mutta ihan katteltava. Harmillisesti vaan kekkasi jujun suht alussa.
Luokkakokous tuli käytyä katsomassa ja täytyy sanoa et sai nauraa lähes koko elokuvan :lol:
Ridley Scottin uusimman.
Exodus: Gods and kings.
Odotin enemmän vaikka ihan hieno tarina olikin. Ei kuitenkaan yltänyt sinne Gladiator tasolle tai sitten on vain oma elokuva maku tylsistynyt tässä ajan saatossa.
Juuri katselen Hellraiseria....
Eka Hellraiser(siis leffa) oli hemmetin hyvä. Jatkot aika kuraa.
American sniper, suosittelen. Tarinasta paljastuu paljon sellaista, jota kirjassa herra itse ei kertonut.
Viimeisin Hobitti. Olipas huono.
Nälkäpelin: Matkijanärhi part 1 tuli nähtyä tuossa viikko sitten. Kyllähän sen alusta loppuun asti kesti, mutta ei ehkä ihan pala mun kakkua, vaikka kyl mä sitä Jenniferiä voisin hiukan halailla jos semmoinen mahdollisuus tarjoutuis :D. Kirjan fanit varmaan saa leffasta enemmän irti, mutta näin tarinaa tuntematta jäi jotenkin sekava fiilis juonesta.
Kohta lähtee nollataulu komediaa pyörimään, eli Horrible bosses 2. Eka oli ihan jees, saas nähä onko tuosta sit mihinkään.
Age Of Ice Elisan vuokraamosta. Aivan kauhea: vilisemällä epäkohtia joita ei voinut olla ohittamatta:facepalm:... Parhaat naurut sitten Sharknadojen.
Tämän näin kans nyt. Hyvä oli. Ei paljoa haukottanut. Ainoa asia mikä vähän häiritsi, joka tietenkin vähän riippuu tarkistuskulmasta, oli tuo sodan ihannointi (varauksella) ja Chris Kylen ylle pistetty sankariviitta. Vika ei välttämättä ole Clintin. En ole kirjaa lukenut, oletko sinä? Wikipedian mukaan Chris oli aikamoinen mulkku, joka nautti Irakissa perheiden tappamisesta. Jos näin niin sitten kriittinen sormeni osoittaa Clintin suuntaan.
Mutta jos unohdan nuo puolet, niin erittäin viihdyttävä ja tiivistunnelmainen sotapläjäys.
Tears of the Sun. Ihan näpäkkä leffa ja ei tuu sellasta tylsyyden tunnetta, mulla ainkaan ku kahtoo tätä.:popcorn:
Interstellar, todella hyvä ja hienosto toteutettu! Kovasti odottelen Avengers age of Ultron, meitsi on Marvel fani forever :)
Vaikka nyt ei elokuva olekaan (anteeksi offtopic), niin Netflixistä löytyy tuo uusi sarja Marvel's Daredevil. Daredevil (TV Series 2015? ) - IMDb Suhteellisen hyvät arvostelut on saanut.
Ahaa! kiitti infosta ktdd :) Kimmokkeen sain teininä,kun ostin Marvelin sarjiksia, niitä kertyikin iso pahvilaatikollinen ja joku perkele hukkasi ne muuton yhteydessä..ne oli yli 20 vuotta vanhoja ja niin rakkaita mulle.Anteeksi meni tääkin offtopic..hitto,pitäiskö sarjiksille avaa oma foorumi hmm...
Divergent 2 tuli käytyä kurkkaamassa, en tykänny. Ykkönen oli hyvä mut tää kakkonen jäi jotenki vajaaksi [emoji16]
Shutter Island. Loistava elokuva juonikäänteineen. Vie 100-0. Leonardo DiCapriolle täydet pisteet.
Wolf of the Wall Street ihan mieletön! leffa mun makuun..seksiä, juonittelua ja moraalitonta käytöstä, pakko katsoa uudestaan!
Kyllä! Vaikka helvetin moni dissaa DiCapriota, mutta kyllä se vaan on ihan helvetin hyvä näyttelijä. :) Shutter Island ja Catch Me If You Can on kanssa hiton loistavia leffoja. :)
Viimeks tuli katottua THOR. Kyllä on Marvel puskenu hyviä leffoja viime aikoina pihalle. Myös sarjoja... Agent Carter eka kausi oli hyvä, ja Daredevil saanu hyvät arvostelut. Pitää kattoa kunhan kerkee. :P
Liikaa leffoja ja liian vähän aikaa :D Thor molemmat nähty, mii laik! Ostan Marvelin kaikki leffat ku käsiini saan, kattelen niitä useeseen otteeseen.
Jep kannattaa kattoo toi daredevil netflixistä! Oli pirun hyvä! Harmi kun oli vaan 13 jaksoa :( onkohan tulossa lisää..
taken 3!
Kaappari tuli katsottua. Muutama todella hyvä viiltävä kuitti. "jotakin on pielessä, lentoemännät hymyilevät"
The Three Caballeros tuli katsottua DVD:ltä. Siinä oli hyviäkin kohtia, mutta aika vanhentunut toi on. Pikkusen on maailma muuttunut sitten vuoden -45, kun toi on tehty. "Rohkeat" uimapuvut yhdessä kohtauksessa laskettais nykypäivänä hyvin peittäviin. Lapset tunnisti yhden kohtauksen Samu Sirkan Joulutervehdyksestä.
Jupiter Ascending. Aikamoista kuraa oli. Ei pelastanut edes Mila Kunis.
Hobitti, viiden armeijan taistelu..moni dissannut, mutta mun mielestä paras noista kolmesta.Tarpeeksi toimintaa ja lopussa tirautin kyyneleitä joten toimi mulle :)
Katotttiin poikien kanssa Ronal Barbaren. Ei ollutkaan ihan lasten leffa sitten kuitenkaan :)
Oblivion, Edge of Tomorrow, True Grit(2010), Sling Blade ja Road to Perdition.
Oon tainut kasvaa jossain välissä aikuiseksi, koska noista parhaiten otteessaan piti ihan perus draama eli Sling Blade. Ei ne muutkaan tosin huonoja ollut ja Road to Perditionin themeä olen tässä luukuttanut.
Kaks vikaa Hobittia katselin. Hyviähän ne on,ei siitä pääse mut vika vähän uuvuttava tai. Polkee vähä paikallaan.. Laajan tunneskaalan silti aiheuttavat eipä siinä :)
Käytiin kattomassa Mad Max:Fury road😀 Oli kyllä paras toimintaleffa pitkään aikaan. Suosittelen kattomaan😎