Kuulostaa perustellulta ja sehän tarkottaa että bileet loppuu vasta aamu kuudelta :eek:
Printable View
Jos jotain romua tarvii ottaa mukaan huudelkaa otan kaapista mukaan
pari laturia ainakin + läppäri + netti kulkeutuu ainakin
Virallista poistumisaikaa tuolla ei ole, joten sen puoleen ei tarvi murehtia. Meitä on kuitenkin tulossa aika iso porukka, pitäisiköhän alkaa katsomaan isompaa paikkaa vai pitäydytäänkö alkuperäisessä?
elikkä _s_ ei ratvi ottaa kovia mukaan jos wiitis saa rukattu sen romun kuntoon
Täällä näyttäis olevan sellanen tilanne, notta sunnuntaina tarvis lähtee hämeenkyröön laulelee vielä pari biisiä kelalle, joten siinä kyydissä pääsee pari hämeenkyröön asti ja mitä siinä välillä nyt on
Nyt on uusi huivi käytössä. Tuollainen: Lukko Shop Fanihuivit - Kannattajakaulahuivi
Nyt on poijaat onkelma. Tampereelta pääsen kyllä junalla poriin, mutta illalla ei enää junat kulje tähän suuntaan. Vieläkö johonkin autoon mahtuu?
06:00? Miksikä ihmeen pöllöksi tai lepakoksi sä mua luulet :D
No nyt selvisi. Pääsen mukaan, mutta Tampereautot on vissiin jo täynnä? Junaillaan popilon kanssa ja sammahdetaan sylikkäin katuojaan
:D Kuulostaa hyvältä. Kyllä me jotain keksitään...
nyt kyllä harmittaa jossen pääse osallistuu :(
Mikset pääsis nisca??
siskon lapsen rippijuhlat sunnuntaina enkä tiedä millä mä sinne itteni sitte kampeen :D
Jos ja kun emäntä näyttää vihreetä valoa niin lähtee kuskiks. Irkissä oli puhetta et Arska ja popilo mahtuis kyytiin Tampeen suunnalta.
Siis nääsnääs pojille tiedoksi, että mulle mahtuu pari nukkumaan jollei nisca tuu ja kyydillä pääsee aamulla hämeenkyröön asti
Älä nyt vielä mun paikkaa luovuta koitan sumplii jotai :)
eeen!!! yks mahtuu. lattiapaikkaa kyllä löytyy kans
Onko Iisi mitään käryä mikä mahtaa olla nuppi luku?
Reilusti yli kahdenkymmenen mennään. Siks kyselinkin, että alanko kattomaan uutta ja isompaa tilaa..
Kai teillä joku palloiluhalli sielä porissa on? Ei vaan, oikeasti ahtaassa on kyllä vähän ikävä istuskella pitkää aikaa.
No eihän usva mitään meinaa jos vaan mahtuu käsillä viittomaan miten vitun iso molo mulla on?
Missä tää miiti on tarkoitus pitää. ? Löytyis varmaan mut oon laiska.