Mitvit, mulla oli paketin sisällä kumihanskat extrana :laugh::laugh::laugh:
No, käytetään niitä moottoripyörän huollossa vaikka..
Printable View
Mitvit, mulla oli paketin sisällä kumihanskat extrana :laugh::laugh::laugh:
No, käytetään niitä moottoripyörän huollossa vaikka..
Tulikos rasvapurkki?
Juu NRF tosiaan juurikin Nisca's Royal Flush ja kumihanskojakin lähtenyt jakoon jo jonkun aikaa.
Varsinkin kun nikotiinin kanssa räplää niin tippa sinne tänne sormille ja muualle ei varmaan tunnu missään mutta kun kumiukot kädessä tekee nesteet niin luulisi olevan astetta turvallisempaa?
Oma valinta kyllä käyttääkö vai ei. Itse pelaan tuon 100mg:sen kanssa niin ei kyllä tulisi mieleen että vetäisi ilman! ;)
Nestetoiveet on kirjattu ylös! Kiitos..
Kivahan se olisi jos niitä Niscan makuja sieltä hyllystä löytyisi edes jossain muodossa :D
On tää blue ridge vaan hyvvää. Yhtä hyvää kuin höyryttelyn alkuaikoina jolloin tämä oli itselleni 'se' neste. Ostin hetki sitten sadoilla euroilla ns. HE nesteitä (mm. suicide bunny, mr. goodvape, G2 vapor) ja sain pelkkää ylihintaisia ja epämääräisen makuisia nesteitä, mutta näissä mom n pops tiivareissa on hinta ja laatu kohdillaan - jatkoon!
Ei sittenkään mitään, iski ADHD kohtaus :wheee: :laugh:
Kertoisin jos osaisin - ei mun makunystyröillä pysty erottelemaan mitään tiettyä makua tästä vaan maku on juurikin kuvauksen mukainen eli hyvin hedelmäinen neste, virkistävä oikein. Hinnat on poljettu jo valmiiksi todella alas näiden tiivareiden kohdalla, että kovin isosta sijoituksesta ei ole kyse ainakaan näiden nesteiden kohdalla!
Rytisihän se postiloota! :) Heti äiskät ja iskät pohjien sekaan. Aika jännän väristä toi Tobacco Blaze. Tommosta sameeta ja keltaista litkua jossa ruskeita pilkkuja. Ainakin tuoksuu hyvältä. Pilkut kyllä sekos tiivisteeseen takas kun reippaasti ravisti. Saattanu olla postiloota hiukan lämmin tänään... Niin, ja kiitos kumihanskoista, helppo vetää käteen. :laugh:
Koska Pohjanesteitä tulloo lisää?
Kiitoksia nopeasta toimituksesta, tilatut tuotteet saapuivat reilussa päivässä ja hyvin pakattuina :thumbsup: Toisin kuin eräässä suomalaisessa moottoriurheiluun ja tarvikkeisiin keskittyneessä yrityksessä, johon tilaus tehty samana päivänä 5 tuntia ennen eikä ole vielä edes lähetetty...
Tiistai tilattu tiivarit ja tänään perillä.Vihdoin kauan odotettu Virgia Fire Cure jota TPA:green applehen sekoittelen ,on meikäläisen makuun joten suuret kiitokset:hatsoff:ps.kiitos myös nuista kumihanskoista,mulle liian pienet mutta vaimolle sopivat,enään ei tarvitse kun suostutella vaimon näitä sekoituksia tekemään niin ei tarvitse itse kun höyrytellä poes;)
Jalkapallon MM kisat alkaa lähestyä loppua joka tarkoittaa myös sitä että on viimeisiä päiviä jäljellä vape-reseptit kisa-alea.
- Pronssiottelu potkitaan lauantaina klo 23.00 - Brasilia vs Hollanti
- Loppuottelu sunnuntaina 22.00 - Saksa vs Argentiina
Nostetaan hieman kisa-alea viikonlopun kunniaksi joten nyt kun tilaat, käytä koodia FUDISMM2014 niin saat 20% alennuksen tiivisteistä ja pohjanesteistä!
Mielenkiinnolla itse odotan nähdä miten brasilia on kerännyt itsensä viimeisimmän ottelun jäljiltä.. :)
http://i.imgur.com/u8WNYeI.png
Äh, oisin sen kooladan halunnut mukaan :/
Edit: niin ja en siis mikään marisija halua olla, myyjästä riippumattomia asioitahan nämä on, kunhan omaa epäonneani harmittelen :)
:(
Nyt ei uudet tiivisteet valitettavasti ehtinyt aleen mukaan.
Mutta jos yhtään lohduttaa niin festit jo nurkan takana eli jotain alea on myös verkkokauppaan tulossa.
Tällänäkymin tapahtuman ajaksi (la-su) verkkokauppa laitetaan hengähdys tauolle mutta se ei tarkoita etteikö henkilöt jotka ei tuonne festeille pääse, saisi nauttia näistä alennuksista.
Mutta infoa on tietty tulossa lähempänä.