Eikös niilo22 ollut jopa radiorockin tubettajat -ohjelmassa?
Printable View
Eikös niilo22 ollut jopa radiorockin tubettajat -ohjelmassa?
Älkääs ny, ihan pääsi helpotuksen huokaus että en olekkaan niin yksinkertainen kuin savolaisten vessapaperi ...
Tiättekste muuten mikä erottaa savolaisen vessapaperista ... noh ... paperi on yleensä kaksinkertaista ... bohooohhoohhh
Viimeaikoina niilo on kunnostautunut kuntoilun parissa. Pyöräpaasausta riittää. Enempää ei saa mennä, kuin 20 minuuttia ja naamat tubeen. Ni.
Mä en kyllä ymmärrä miten tommonen evoluution kakkatahra on kestänyt edes hengissä 33 vuotiaaksi.
Tais vaan olla liian hienostunutta huumoria. Senkin punaniskat!
mitä vittua
Jaahas, se olis taas papalla räpiköintipäivä, on siis uimakoulun aika taas. Taitaa olla viimeistä edellinen kerta kahdeksan keskiviikon jaksosta, mutta ei tämä tähän jää, sillä on se niin mukava räpiköidä siellä itsekin samalla, kun seuraa pojan touhuja.
20°c raja rikki, eikös se ole silloin kesä? :)
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5b46f285b3.jpg
No ekat terassikahvit tänä keväänä [emoji106]
Tiedän muun muassa kaiken.
Styx on kova peli. 1.5 vuotta ja jokapäiväisenä kotimodina, kunnoltaan kuin uusi.
Tiedän muun muassa kaiken.
Mulle on ihan fine, että ulkona on lämmintä, mutta duunia en tykkää painaa etenkään ulkona näillä keleillä[emoji51] Imee mehut meikäläisestä täysin ja nyt oon ihan puhki[emoji21]
Kysyn kysymyksen ja sä rupeet selittään tarinaa styxistä..
Terassilla grillailua, vähäsen olutta ja kirpparilta pelastettu starre testissä Nutzilla voimalla. Voi hymyillä kilpaa auringon kanssa.