-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Kuinka ihmisellä voi olla näin peukku keskellä kämmentä, kun pitäisi jotain muuta kuin metallia muokata. Ei ymmärrä miksi metallista kyllä onnistuu tarpeelliset, mutta ei niin millään mistään muusta. Pari iltaa koittanut saada muoviputkea katkaistua, niin ei millään tule suoraa päätyä.
-
Vituttaa olla työtön..
Puoltoista kuukautta työttömänä vittu jee!
Töitä saatana.
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Kuinka ihmisellä voi olla näin peukku keskellä kämmentä, kun pitäisi jotain muuta kuin metallia muokata. Ei ymmärrä miksi metallista kyllä onnistuu tarpeelliset, mutta ei niin millään mistään muusta. Pari iltaa koittanut saada muoviputkea katkaistua, niin ei millään tule suoraa päätyä.
http://www.linnax.fi/?cat_id=48&tuote=141481 :D
-
Vittu!..alkais tämä lumentulo jo riittää..
-
Flunssa ja töissä...oma vika. Mikä ihme siinä on, että saikun ottaminen tarpeeseensa olisi jotenkin huono asia...ärsyttävää uppiniskaisuutta.
-
Vääntäny Nautiluksen turhan tiukkaan Papsin yläcappiin kiinni, en enää omin voimin saa tuota irti. :( :(
Neuvoja tuon irrottamiseen otetaan vastaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Qnnari
Vääntäny Nautiluksen turhan tiukkaan Papsin yläcappiin kiinni, en enää omin voimin saa tuota irti. :( :(
Neuvoja tuon irrottamiseen otetaan vastaan.
Nahkavyöt toimii tosi hyvin. Minigrip pussi ympärillä tuo kans tosi hyvin pitoa.
-
Nahkahanskat on pelastanut itsellä aina kyseiset tilanteet :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Nahkahanskat on pelastanut itsellä aina kyseiset tilanteet :)
Miten olisi yhdistelmä...nahkahanskat ja pihdit. Käärit hansikasta suojaksi ja pihdeillä väännät pirulaisen auki.
-
Oliko Papsissa säädettävä napa? Jos on niin ensin se auki ja sitten kieputat kuminauhat molempien osien ympärille, niin saat hyvän pitopinnan josta vääntää. ;)
Kuminauhoilla on auennu tähän mennessä kaikki kiinnihirttäneet osat.
-
Toi helevatin allekirjoitus, ei kyl pidä paikkaansa, noitten säästöjen suhteen :(
Vähintään tuplat (triplat) jo menny, mut mitä sitä ei terveytensä eteen tekis :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Oliko Papsissa säädettävä napa? Jos on niin ensin se auki ja sitten kieputat kuminauhat molempien osien ympärille, niin saat hyvän pitopinnan josta vääntää. ;)
Kuminauhoilla on auennu tähän mennessä kaikki kiinnihirttäneet osat.
Menis varmaan humutusketjuun, mutta tämä autto! Eikä tarvinnu ees sen navan kans leikkiä.
Kiitos kaikille vinkkejä antaneille.
-
Kuminauha auttaa aina. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Flunssa ja töissä...oma vika. Mikä ihme siinä on, että saikun ottaminen tarpeeseensa olisi jotenkin huono asia...ärsyttävää uppiniskaisuutta.
Esimiehet ovat tietty erilaisia, joidenkin mielestä työtä tehdään vaikka olisi jalka poikki ja toiset ovat sitä mieltä että jos on pienikin flunssa niin kotilepoa vaan.
-
Piti eilen tilata Puffilta gun metal Smok telescope. Oli yksi kappale jäljellä, mutta rakas avovaiva katsoi niin vihaisesti etten uskaltanut. Ajattelin että tilaan aamulla, nyt sitten joku muu höyryttelijä on sen sieltä vienyt. PRKL
-
Alkaa taas pikkasen vituttamaan nämä itellan kädettömät apinat kun eivät lokesta saa viikossa pakettia ulos... :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ego-c
Esimiehet ovat tietty erilaisia, joidenkin mielestä työtä tehdään vaikka olisi jalka poikki ja toiset ovat sitä mieltä että jos on pienikin flunssa niin kotilepoa vaan.
Ongelmaa syventää se, että olen itse esimies...eli luonko tietämättäni sellaista kulttuuria meidän työyhteisöön, että sairaana täytyy tehdä töitä?
-
Joo ja ei.
Osittain tuo "kipukynnys" riippuu yksilöstä ja tämän elämäntilanteesta, mutta jonkin verran ryhmässä tulee samaistumistakin.
Helppo yleissääntö: Kysyt itseltäsi, että pitäisitkö tässä kunnossa olevaa DUUNARIA töissä vaiko passittaisit kotiin. Tietty työnantajan työterveydelle sanelemat ehdot saikun suhteen painavat vaakakupissa ja aina on kirosanat "korvaava työ" eli sun alalla piirin/myymälän sijasta aulaan jne.
-
No eihän toi amerikan mööpeli menny leimasta läpi :(
Alapallonivelessä lappia, korkeus suunnassa.... Ei kun tukivarren ostoon (prässätty nivel)
Ja ei tykkän myöskään xenoneista :(
No ne jätän. Tulkoon korjauskehoitus, mut ku ne alkuperäiset on semmoset tuikut :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Amigo
Alapallonivelessä lappia, korkeus suunnassa.... Ei kun tukivarren ostoon (prässätty nivel)
No ne jätän. Tulkoon korjauskehoitus, mut ku ne alkuperäiset on semmoset tuikut :D
Se on kans paskaa toi et xenoneita ratsataan. Vähän vois ihmiset (päättäjät ja katsastusmiehet) käyttää maalaisjärkeä, kumpi on turvallisempi: Joku hyväksyntäleima jossain paskoissa tuikuissa vai oikeasti hyvät ja tehokkaa ajovalot. Hirveetä kikkailua nykyään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Amigo
Toi helevatin allekirjoitus, ei kyl pidä paikkaansa, noitten säästöjen suhteen :(
Vähintään tuplat (triplat) jo menny, mut mitä sitä ei terveytensä eteen tekis :-\
Olen ainakin toistaiseksi jaksanut vielä päivitellä allekirjoituksen yhteyteen noita kuluja. Muutama viikko sitten pääsin vasta plussan puolelle tässä harrastuksessa enkä edes omista mitään eGoa ja Lavatubea kummallisempaa.
-
Xenonit ei niille tarkoitetuissa umpiossa on niiiin syvältä perseestä ettei mitään rajaa, vastaan kun ajaa sellanen niin häikäsee silmiin ihan sikana ja väläytän niille aina pitkiä...katelkoon siinä sitten valopalloa vähän aikaa, meinaan löytyy sitä valoa itseltäkin , 2x 3003 Hella ralley Xenon 55w ref 37,5 pitkinä mm... :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Amigo
Usein tuon saa silti prässättyä irti ja vaihdettua pelkän nivelen.
Todella paljon halvempaa kuin koko tukivarren vaihto, entisessä bemarissa ostin +300e tukivarren ensin toiselle puolelle.
Sitten toisella puolella asiaa mietin ja paukautin nivelen irti prässissä ja painoin uuden kiinni, 28e.
Ja nyppää ne xenonit oikeasti pois, ei mikään vituta niinkuin nuo markettien xenonit pimeällä.
Niitä ei ole mitenkään mitattu eikä tarkastettu, ne ottaa ihan vitusti silmiin vastaantulijaa. Näkee kai niillä mutta et kai säkään tykkäis jos mä tulisin sua vastaan Hella5000 katolla soihaamassa sua silmiin?
-
Omassa noi xenonit todellakin toimii, ei häikäise eikä tee kuviosta jotakin epämääräistä. Totta on, et vituttaa itteänikin häikäisevät xenonit.
Kolme vuotta olen katsastanut noilla valoilla ja nyt tuli sit sanomista, ku se yksi peevelin kirjain puuttuu umpioista :(
Kokonaan alatukivarren vaihtoon päädyin siksi, koska varressa olevat puslatkin, alkaa olemaan väljät. Töissä pystyisin prässäämään nivelen, mutta näin pääsen helpommalla ja vaihdan toisenkin samalla.
(pääsee kokeilemaan uusia kulmien säätölaitteita) ;)
-
kaikki maistuu palaneelle, boget, vivit, klearot ja bully. ihan nesteestä ja wateista riippumatta ??? ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
kaikki maistuu palaneelle, boget, vivit, klearot ja bully. ihan nesteestä ja wateista riippumatta ??? ???
Kitalaki palanut tai öylätti on jäänyt kurkkuun :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosse70
Xenonit ei niille tarkoitetuissa umpiossa on niiiin syvältä perseestä ettei mitään rajaa, vastaan kun ajaa sellanen niin häikäsee silmiin ihan sikana ja väläytän niille aina pitkiä...katelkoon siinä sitten valopalloa vähän aikaa, meinaan löytyy sitä valoa itseltäkin , 2x 3003 Hella ralley Xenon 55w ref 37,5 pitkinä mm... :D :D
Tuli valopalloista mieleen kun Kaarinan keskustaan oli joskus vkloppuna keskellä yötä eksynyt joku landepaukku keulimaan traktorinsa valoilla, varmaan kännissä ajeli vieläpä. Ihan sairas kaari lisävaloja traktorin katolla, jokainen ihan tappotehokkaita. Ne päällä se sit ajeli kaikkia vastaan ja itsekin oli pakko pysähtyä autolla samantien tienreunaan odottelemaan, et koska näkis taas jotain muuta ku valkosta. Pari minuuttia siin meni ennen ku viitti lähtee taas ajamaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
jaa sullaki on Vmaxi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
jaa sullaki on Vmaxi.
:DDD
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Siamialainen
Usein tuon saa silti prässättyä irti ja vaihdettua pelkän nivelen.
Todella paljon halvempaa kuin koko tukivarren vaihto, entisessä bemarissa ostin +300e tukivarren ensin toiselle puolelle.
Sitten toisella puolella asiaa mietin ja paukautin nivelen irti prässissä ja painoin uuden kiinni, 28e.
Ja nyppää ne xenonit oikeasti pois, ei mikään vituta niinkuin nuo markettien xenonit pimeällä.
Niitä ei ole mitenkään mitattu eikä tarkastettu, ne ottaa ihan vitusti silmiin vastaantulijaa. Näkee kai niillä mutta et kai säkään tykkäis jos mä tulisin sua vastaan Hella5000 katolla soihaamassa sua silmiin?
miisä bemaris tukivarsi maksaa 300? Ehkä jotku drifting miesten hipohipo seitinohuet..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
jaa sullaki on Vmaxi.
:dd Kiitos tästä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
miisä bemaris tukivarsi maksaa 300? Ehkä jotku drifting miesten hipohipo seitinohuet..
Kyllä varmaan alkuperäisosana voikin maksaa.
Olin eräässä tarvikekaupassa töissä niin eräs TARVIKEtukivarsikin maksoi läheltä toistasataa.(Jotain kultaa se taisi ollakki)
EDit: Kyseinen varsi taisi olla saksalaiseen suurmainostajaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
jaa sullaki on Vmaxi.
Repesin!!! :D
-
Perkele! Tein setupin mini-DIDiin, kaikki meni kuten niinkuin ennenkin ja otin parit höyryt - kun yhtäkkiä modi kuumeni kädessä ja tuli palaneen makua. Kunnon oikosulku. Ei muuta kuin ato irti, modi auki ja akku ulos laitteesta. No, ei muita vaurioita kuin mini-DIDin liittimen eriste oli sulanut plussapostiin kiinni. Aton purku, ja eristeen irroitus plussapostista.
Aloin sitten vähän kynsiviilalla hiomaan sulaneita reunoja eristeestä alkuperäiseen muotoonsa, kun slip! - eriste lenti kädestä lattialle ja katosi lattialautojen väliin.
Nyt ei sitten talossa ole gennyn gennyä, ja näköjään Diabloakin saa odotella vielä pari viikkoa.
SAATANA.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thyroid
Perkele! Tein setupin mini-DIDiin, kaikki meni kuten niinkuin ennenkin ja otin parit höyryt - kun yhtäkkiä modi kuumeni kädessä ja tuli palaneen makua. Kunnon oikosulku. Ei muuta kuin ato irti, modi auki ja akku ulos laitteesta. No, ei muita vaurioita kuin mini-DIDin liittimen eriste oli sulanut plussapostiin kiinni. Aton purku, ja eristeen irroitus plussapostista.
Aloin sitten vähän kynsiviilalla hiomaan sulaneita reunoja eristeestä alkuperäiseen muotoonsa, kun slip! - eriste lenti kädestä lattialle ja katosi lattialautojen väliin.
Nyt ei sitten talossa ole gennyn gennyä, ja näköjään Diabloakin saa odotella vielä pari viikkoa.
SAATANA.
Toi on niin perus sähköröökien kans touhutessa et jos hätäsenä koittaa jotain pientä esinettä näpertää ni se kikkare Aina sinkoaa johonkin helvetin vmäiseen paikkaan. Montakohan elintärkeää sähkiksen osaa oon saanu kaivaa jostain maailman pölyisimmästä nurkasta/raosta.
-
itellä nytten jo toista päivää vitun moinen nuha/räkätauti kurku hirveen kipee ei voi ees oikeen höyrytellä :'( ja nokka koko ajan tukossa :(
-
Hah, sainpas perkele sen eristeen lattialankkujen välistä talttapäisellä ruuvarilla. En edes nähnyt koko kikkaretta, mutta sieltä se pompsahti. Nyt on eriste paikallaan, kaikki puhdistettu ja ato koottu uudelleen. Jos nyt tekisin uuden setupin.... :esmoke: Epäilisin että SturmMod oli väännetty liian tiukalle, jonka vuoksi liitin meni oikosulkuun. ??? Mystistä kuitenkin, kun ennen nesteiden laittamista testasin ja kiepit hehkui nätisti tulittaessa enkä yhtään osannut odottaa ongelmia.
Uusi eriste ei tosin olisi maksanut kuin 2 euroa MMVaporsilla, mutta 12 euron postikulut ja odottelu olisi harmittanut niin paljon että olis pitänyt tilata ENA Drip Tip ja messinkivara-osat kans. Ja Poldiac. Ja DID. Ja... ::)
ps: Tökkii taas tää foorumi, ei meinaa viestin muokkauksesta tulla mitään ja välillä tuli teksti "my sql server has gone away"
-
Pitää palauttaa toi GoPro kamera. Vasta eilen löysin jenkkifoorumilta että tarkennusalue alkaa 2 metristä eteenpäin! Kyllä nyt harmittaa ja kunnolla. Pitää aloittaa kameranmetsästys uudestaan prkl!
Onneksi otin unboxausvideon, ei tuota muuten olis osannut kasata takaisin laatikkoon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Toi on niin perus sähköröökien kans touhutessa et jos hätäsenä koittaa jotain pientä esinettä näpertää ni se kikkare Aina sinkoaa johonkin helvetin vmäiseen paikkaan. Montakohan elintärkeää sähkiksen osaa oon saanu kaivaa jostain maailman pölyisimmästä nurkasta/raosta.
Tuttu tunne, nimim. Lambo V4:n keskinapa jousineen jossain.