Kiitos! Olen kuulolla. :)
Printable View
Kiitos! Olen kuulolla. :)
Tunnin sisään on VG:tä saldoilla.
Onko TPAn tulosta tihkunut tietoa?
Ens viikolla löytyy hyvin todennäköisesti hyllystä.
Ei muuten ole hinnan kiroissa tuo Cuboid VapeTalolla alta 50e :D
E: Paitsi, että sillä aikaa, kun shoppailin koriin pohjia ja makuja, niin koko tuote poistui sivuilta. Eli ei kannattane tällepäivää niitä jäädä odottamaan?
Voe hemmetti. Kerkesin nestetilauksen pistää, kun pessimistinä oletin, että tuo kävi esillä vahingossa ja tavara vasta tulossa teille myöhemmin. Pitänee ottaa tuplapostimaksut.. :(
No näin minun tuuri ei petä taaskaan, vituiks män niinkuin aina. Eipä ollut enää tänne asti jaettavaksi uutta jalippoa. X-(
Millos Cuboidia taas saldoilla. Perkele kun piti hallitukselta kysellä suostumusta tilaukseen ni olihan ne jo kerenny loppua :D
Uskoisin että ensi viikolla
Törmäsin tossa postitädin kans laatikolle yhtäaikaa,anto käteen kirjeen ja tokas taitaa olla karkkipäivä kun niin namille tuoksuu, oli Nalle pullo vuotanu vajaa puolet:)
Laita sähköpostia vapetalo@gmail.com niin hoitavat asian kuntoon
Täytyy antaa kiitosta. Tällä kertaa tilatessa osui Postinkin tähdet oikeaan asentoon ja eilen tilatut nesteet oli jo tänään aamulla laatikossa. :)
Todella nopea toimitus, - sunnuntai iltana tilattu, - ja tänään (tiistaina) perillä täällä Etelä-Suomen "lumimyrskyn" keskellä ! Kiitos:hatsoff:
Mikähän on cuboidin tilanne? Vieläkö ois tällä viikolla tulossa? Pitäis tiivisteitä tilata nii sais samaan tilaukseen.
Ehkä tulee loppuviikoksi mutta ei uskalla luvata.
Millos on 100mg/ml VG-pohjaista niksaa tulossa saldoille?
Laitteet hyllyssä näillä näkymin perjantaina, ja niksaa saattaa olla jo tänään illasta jos hyvä tuuri käy.
Niksaa hyllyssä NYT!