Mulla yleensä tullut 2-4 postipäivässä, nyt aloin jo huolestumaan kun meni yli viikko mutta tulihan se sieltä, 9 postipäivää.
Printable View
Mulla yleensä tullut 2-4 postipäivässä, nyt aloin jo huolestumaan kun meni yli viikko mutta tulihan se sieltä, 9 postipäivää.
Nopeesti vastasivat sähköpostiin ja sieltä vaan todettiin että lähetys on lähtenyt ja voivat lähettää uudestaan kun 14 päivää on kulunut. Odotellaan nyt siis ensi tiistaihin asti...
Sama homma, itellä tulee jo toi 14 päivää täyteen huomenna joten saa nähä onko huomena kolahtanu luukusta.. Eka kerta kun näin kauan kestäny tulla (jos tulee).. täytyy jatkossa laittaa ajoissa tilaukset menemään, meinaan ainoa neste mitä on jäljellä on tää erittäin kaamea cherry cola, tätä ku on pari päivää imaillu niin maistuu mikä tahansa muu :laugh:
Tulihan ne tiivisteet viimein, tasan 10 postipäivää vei eli tarkalleen kaksi viikkoa. En älyä miten englannista paketin tulo voi kestää yhtä kauan kuin kiinasta.
En nyt muuta keksi kun, että RoyalMail odottelee tietyn määrän Libertyn paketteja ennenkuin laittavat matkaan. Vai onko lentoposti vaihtunut laivakuljetukseen tai jotain muuta...
Hyvä hyvä, toivo elää siis minullakin kun samalla paikkakunnalla asutaan :D Parin tunnin päästä töistä kotiin...
Eipä tullu tänne ei. Vittu mitä paskaa.
Maanantaina shipattu ja tänään lootassa 7 pulloa tiivareita. Kauhee säkä käyny mulla Libertyn kanssa. Kerran menny yli viikko postituksissa...
Jos joskus täältä firmasta vielä tilaan niin maksan vähän enemmän ja otan seurantakoodillisen lähetyksen niin näen että kuseeko Royal Mail vai Itella.
Lauantaina 31.8. tilattu, just äsken hain postilaatikosta :) Eli viisi arkipäivää meni.
Onneks on joku saanu ajoissa :) Oiskohan ollu aikasemmin tilatuissa jotain posti ongelmia sitten.. no oli miten oli niin 15 päivää tilauksesta menny eikä näy.. mihin lie jääneet, lupasivat lähettää uudestaan nesteet. Jos tällä kertaa tulis ajoissa?? Nimimerkillä kannattaa tilata hyvissä ajoin ennenkuin on enää yks pullo nesteitä... :thinking:
Brittilästä postin kesto vaihtelee melkoisesti, ja olen nähnyt useamman kerran kun eri foorumeilla joku on reklamoinut ja ehtinyt saada jo uuden tavaran jostain cdonista tms, kun sitten tulee se alkuperäinen tilaus tyyliin 3-4 viikkoa tilauksesta tms. Royal Mailin myyttinen luotettavuus on vähän kuin brittien rautateiden turvallisuus tai vessojen siisteys...
Tänään tuli täyteen tuo 14 päivää eikä ole tilaus tullut. Vaikka LF aiemmin lupasikin lähettää uudestaan 14 päivän kuluttua niin nyt pyysivät odottamaan perjantaihin asti.
Hieman vituttaa, mutta minkäs teet.
Ollaan näköjään samassa jamassa, Ei oo nesteistä kuulunu yhtään mitään ja samaa vastausta näyttää joku automaattinen viestiin vastajaa heittävän että vakuutamme että nesteet on lähetetty plää plää.. Jäi viimeseks kerraks kun täältä tilaan yhtään mitään kun ei edes saa mitä tilaa.. että näin, varmaan pullopostilla laittaneet ne tulemaan....
Ei hyvältä vaikuta tämä touhu siis. Ainoo syy miks tuolta mitään tilailin oli Capellan tiivarit, mutta löytyyhän niitä muualtakin. Odottelen nyt kuitenkin miten teidän tarinat päättyy ennen kuin teen päätöstä tämän puljun suhteen, voihan se olla Royal Mailin kikkailua. Puolasta ja Espanjasta on tullut lähiaikoina tutussa neljässä päivässä.
Niin saa. Täällä on iso valikoima:
Capella
Ja täällä vielä isompi: Capella Flavour Drops UK
Ainoot syyt miks minä tilaan LF:ltä on Prime Vaping ja ROAR Vapor. Niiden nesteitä kun ei muualta EU:n alueella saa, mutta tämä tilaus taitaa jäädä viimeiseksi ja seuraavat kai sitten suoraan USA:sta tai olen ilman :(
Mikähän libertylle on tullut, jos ei tavara liiku? Tätä on vissiin ollut ennenkin liikkeellä?
On ollut mitä joskus tätä ketjua selasin, mutta edelleenkään ei voi tietää onko vika Libertyssä, Royal Snailissa vai Shitellassa. Siellä on joku sähkötupakkaa käyttävä kesähessu tajunnut että kirjeissä on nesteitä ja pitänyt kuoret itsellään? :D
Tilasin ite jotain DIY:tä tuolta kun en tiennyt oikein mistä tilata, ja isäpuoleni tuota suositteli. Tilasin perjantai iltana ja tiistaina olivat perillä. No sitten taas kaverini tilasi, niin meni 2vk.. Omituista.. Itsekin kyllä oletin että menis vähintäänkin sinne ens viikon to/pe ellei seur viikon ma/ti... No se kuitenkin tuli sillon nopeesti.