Hyvää ja vappua ja järjettömiä höyrypilviä!
Viinipullo napsahti auki nyt!
Printable View
Hyvää ja vappua ja järjettömiä höyrypilviä!
Viinipullo napsahti auki nyt!
Mulla meni vanha YO-lakki päähän ja nyt tuntuu että vanne kiristää päätä mutta ehkä se turvotus helpottaa kun ohentaa verta hieman...
Mikä siinä on ett aina ku alkaa mm-jääkiekko nii sitä tulee juotua. No eihän se väärin oo. Tos kori vieressä ja höyrytellessä odottamassa suomen voittoa.
Mut sit känni ragequit.
Vituttaa noi uudet ce8 mesh clearot. Yhtäkään en ole saanu toimii kunnolla. Kaikki kurluttaa jonkin ajan päästä. Ja sit se ei ime sitä nestettä kunnolla ku höyryttelee. Tulee palanu maku. Johtuuko sit clearosta vai omasta imu tahdista. Mene ja tiedä. Katsoo jos jaksaa videota tehdä täst ragequitista. Mut tsemppiä suomelle. Tulee kyl helppo voitto (kai)
^ osta Kangerin Protank ni ei lätkämatseissa kurlaa housuun kun suomen tekiessä maalin :)
How you doin?
Mitä viddu, eiks vappu ollu just ja nyt sit vkloppu?
Hyi vittu mikä olo. Muija jossain maanpaossa ja itse olin sammunut joskus aamuyöstä tuohon kaverin terassille. Hänet itsensä saattoi löytää autotallista nukkumasta.
Nyt on kyl pakko hakea ruusuja muijalle ja heseä itselle jos tilanne korjautuis sillä.
Vähän venähti kisaoluet :P
Tuli tehtyä sopivaa boolia pohjista
tässä ohje:
Koodi:sanotaan että joku puol dl metsmaasika
reilu luraus jack and daniels
sopivasti sprite
pohjat russian
hituc valkkaria
No syytäkin venähtää, hiton jenkit.
Onkohan kellään ollut ikävä :D ?
Ukko tullu uskoon ja menny naimisiin jasserin kanssa? Koskas esikoinen syntyy? :D
Onko Jasseria näkynyt mestoilla :D ?
Vappuna uhos juovansa 2 kaljaa mutta tais sammua ekan jälkeen.
Leffa pyörii, kaljaa menee ja alkaa kaiken höyryn keskellä olla vaikeuksia nähdä näytöstä leffaa.
AI AI AI ! Tänään kaljaa hiton pitkästä aikaa! työviikko takana! kesäloma alkaa! suomenpeliä ja olutta! On kyllä illan kaljat ansaittu ;)
Ettei vaan sattuis mitään... :D
Pientä alkubuustia siivouksen ohessa. Tänään mielenkiintoinen ilta kun vanha kaveri (joka itseasiassa varmaan sytytti minuun tämän vapotuksen) tulee parilla kaljalla käymään. Kiinnostaa nähdä onko laitteet parantunu vai onko vain tää mun hifistelyksi muuttuminen ampunut vain yli :D
Nyt voi sanoa, että Karjala takaisin vaikka pullo kerrallaan. En ole moneen vuoteen lätkää katsonut, mutta kaverin kanssa tuossa höyrytellessä leijonien peli katsottiin ja vaikken nyt sanoisi, että kauhean hieno peli oli, mutta oli se kyllä mukava puhua niitä näitä, jouda olutta ja katsoa lätkää.
Egokin sammui ennen ku ehti alkoholia maistaa. Liekkö kisajännitystä. Lisää sandelsia pakkasesta.
Tai sit vaan kokemuksen puutetta :D