:D drawtube lähti juuri tilaukseen :lol:
Printable View
Osaisko joku kertoa miksi ihmiset ostaa 100% VG-nesteitä? Onko PG jotenkin pahasta vai mikä tässä on ideana? Mielenkiinnosta kyselen.
Pg enemmän makua,enemmän kurkkutuntumaa ja juoksevampaa. Vg paksua,pyörempi pehmeämpi maku ja enemmän höyryä
Jotkut on PG allertikkoja.
VG myöskin tarvii jonkin verran enempi tiivistettä omiin sekoituksiin, koska makua tulee vähemmän, olisiko joku 20 - 50 % enempi, riippuen suusta, laitteista ja tiivisteistä.
Koska tykkään enemmän VG:stä. PG on liian "raaka" maku (yleisesti, ei tosin aina), liian vähän visuaalista höyryä ja kurkkutuntuma on erilainen. VG:ssä kaikki on pehmeämpää ja smoothimpaa.
Esim 20% makua pg voittosessa nesteessä repii oikein kurkkua kun taas 20% makua vg voittosessa joo ei ehkä ihan niin voimakas maku mutta paljon pehmeempi
Ilmankos toi honey cured tobacco onki ärtsyy :) 50/50 vpg pohjaan 20% sekotuksel tehdyt tuntuu tujuille verrattuna vg pohjaseen
Mulla tulee VG:stä kurkku kipeeks. 50/50 on itelle just passeli.
Aloittelija tässä hei,
Mulla olisi ostoslistalla nyt seuraavat tuotteet:
- Provari V2.5 musta
- Provari extended end cap
- 2 x 18650 AW IMR -akku
- Akkulaturi TR-001
- Drip tippejä
- Noalox-kierrerasva
- e-nesteitä
Sitten vielä puuttuisi se karto tai clearo tai tankki.. ja meneekin sormi suuhun. Haluaisin, että höyrykoneeseen menisi nestettä kohtuu paljon kerralla, että neste näkyy ja höyryä tulee paljon. Sopii myös jos se näyttää kivalta Provarin nokassa :)
1. Olin jo melkein päätymässä tähän: Puff Boge-tankki -bundle 6ml - 3x BogeDCT + 6ml tankki + Ming drip tip / Atomisaattorit/kartomisaattorit/ clearomisaattorit/DCT-tankit/ korjattavat RBA RTA + tarvikkeet - DCT-tankit / PUFF Mut sitten joku kommentoi Bogea "halpisvanu cartoksi" :D Mikä sitten olisi parempi? Valmis rei'itetty setti alkuun olis hyvä..
2. Taisin lukea tältä foorumilta, että Provarille kannattaa valita SR-karto?
3. Onko niin, että ostan kartoja vaan varastoon kymmenkunta ja tuota tankkia ei tarvitse kovin usein vaihtaa? Vai kannattaako olla eri nestemauille omat tankit? Onko jotkut tankit erityisen näppärästi putsattavia?
4. Mitäs muuta mun listalta puuttuu?
Kiitos etukäteen avusta :)
provariin voit laittaa mitäö kartoja vaan joko sr tai lr ei väliä kun on volttisädettävä.
lähtisin kartojen lisäksi ostamaan esim protank 2 clearon ja vaihtoatoja siihen
ja et tarvii toista kartotankkia kunhan huuhdot vedellä kun vaihdat nesteet
Okei, kiitti vastauksesta! Mut miksi lisäksi clearo? No ei ainakaan tarttis tehdä valintaa karto vai clearo kun molemmat..
Laturiksi vaihteisin suosiolla nitecoren, ei inise tai poksauta johtoa poikki ja voi ladata muitakin kuin 3.7V akkuja
Jos rahasta ei ole kiinni, niin vaihda tuo TR-001 laturi parempaan, sillä tuosta on monilla huonoja kokemuksia. Esimerkiksi reilun kympin kalliimpi Nitecoren laturi on hyvä vaihtoehto. ProVarista saa enemmän iloa irti SR-kartoilla kuin LR:llä, joten niitä ennemmin. Noaloxilla voit jättää pois, sillä ProVari kyllä antaa ulos sen jännitteen, mitä siltä pyydetään. Kartoja sitten 10-20 kpl.
Jos tuo satsi on sinun aloituspakettisi, niin hyvin olet sen kasannut :D
Hyviä höyryhetkiä!
Kiitos taas :) Nitecoren laturi vaihdettu listalle.
Noaloxi oli tuossa koska tuolla: ProVari (V2) sähkötupakka | e-Savuke.com sanottiin, että se estää kierteiden hapettumisen o.O
Ja samoin Rotax :) Tässä sairastellessa on hyvä kasailla :D ..kun niksapurkkakin sattuu kurkkuun
Eipä tuo rosteri hirveesti normikäytössä hapetu.. Muutenkin ton Noaloxin käyttö on vähintäänkin kyseenalaista niissä kohdissa, joista virran pitäs päästä läpi, kun ei se tökötti johda sähköä..
ProVari on ruostumatonta terästä (SS) ja Noalox on tarkoitettu estämään alumiiniputkien hapettumista ja tasoittamaan niiden kierrepinnat. Omaan ProVariini en sitä koskaan käyttänyt. Noalox ei johda sähköä, joten liikaa käytettynä siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä :)
Joo jätetään tökötti pois sit.. kuitenkin oisin jotain sotkenu sen kanssa ja rasvainen höyrytin kuulostaa ikävältä :D
En oikeen ymmärrä mitä tästä Noalox jutusta pitäs ajatella. Tuntuis, että osa tietää sen johtavan sähköä ja toinen osa tietää, että ei johda. Olen hyvin sekaisin.
Ei kai se itse tökötti johda sähköä. Noalox-käsittely taasen, parantamalla kontaktien pintaa, voi parantaa sähkönjohtavuutta.