Kukapa ei olisi hölmöillyt, turha niitä hävetä kun ei niitä mokia kukaan muu muista. :D Ja jos muistaa niin se on sen oma häpeä, saa olla aika vähän sisältöä elämässä jos jaksaa muistella toisten mokailuja vuosien takaa. :D
Printable View
Nykyään jotkut kaverit ihmettelee, minkä takia ei tuu lähdettyä heidän kekkereihin. Valitettavasti ne ei ymmärrä, minkälaisia odiootteja kännissä ovat. Toisaalta samanlainen varmaan itekki tulu oltua...
Itselle riittää kerran vuodessa se nollaus
Alkoholin suurkäyttö ei sovi omasta mielestäni lapsiperheeseen ainakaan että pikkusilmät näkee sen
En koita, mua vituttaa dripperit jo ihan tarpeeks kun ei tiedä milloin neste loppuu. Muovia tai lasia, that's it :teaching:
Kuinka niin, et tiedä? Mä ainakin kuulen sen... "Jälkikäynti" on varma merkki siitä, että pitää turauttaa lisää lientä. Ja ensimmäinen sihinä kuuluu varoituksena aina ennen dryhittiä antavaa viimeistä imua. Oikestaan Cats on ensimmäinen dripperini, jonka kanssa joutuu jostain syystä olemaan hiukan tarkempi.
Mun kaiffari tekee välillä tuota jälkikäyntiä vaikka wickaamisen kanssa ei ole mitään ongelmia eikä kuiva maistu. Syytän kloonia.
Kloonistahan pitää vaan leikisti imeä.:crying: Imujäljitelmä :laugh:
Tosiaan kaikkine väärineni kaiffarin osineni kun kävin ktdd:tä tapaamassa, niin hokasin pari yläaste ikäistä skidiä imeskelevän jotain tuubia. Meinasin käydä repimässä sen tuubin poikien käsistä ja polkea maahan. Olisin sillon ollit vielä huonompi ihminen.
Hetkinen joku siis on Paavon nähnyt livenä ?
Onko se keltainen ja pehmeä ? :)
Vihree ja kova :)
Tässä teille hetki sininen...
Liite 19637
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...tzSC8DKhKv4emFPaavohan siinä.;)