-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Texas Instruments Sample System Notification for Order Number: 2187049
Dear TI Sample Requester,
US Government export regulations require TI to know your complete company name.
You entered company name: *firman nimi*
The name you provided will not allow TI to do the proper US Gov’t mandated Export Control Check. Therefore, your sample request has been canceled.
Please resubmit your request with your complete company name. Do Not Abbreviate.
Minkäs minä voin jos firman virallinen nimi on kolmikirjaiminen lyhenne.
Uusi yritys ns. epävirallisemmalla nimellä :antismoke:
-
Onkos muille tullut YVeenä: Voisitko lähettää nesteitä? Arvosteltavaksi juutubeen?
Vähä haiskahtaa...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Onkos muille tullut YVeenä: Voisitko lähettää nesteitä? Arvosteltavaksi juutubeen?
Vähä haiskahtaa...
Tuli justiinsa. 0 viestiä foorumilla ja muutenkin neverhöördi tyyppi.
-
Pistäkää sille jotain asiaankuulumatonta nestettä :D
-
-
-
Just meinasinki Luuposelta kysyä... :esmoke:
-
Karppausta 3vkoa takana ja paino ei vaan lähde tippumaan :D Analogisten aikaan pudotin painoa reilut 20kg tällä tyylillä.
-
Sisäne ääneni alko puhuma turuun murtel. Mitä vittua? Enkä ole putoustakaan kattonu! Lopeta nyt vittu! Mistä vitusta tämä tullee? Pakotan itteni es kirjottamman normaalist, edellise kerra se veti hoono soomi eestix.
-
Söinpähän sit varmaan viimesen kerran Lidlin pitsaa. Lähti meinaan hammas irti. Olkoonkin että muovinen, mutta kalliiks tulee kuitenkin. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
heimo
Karppausta 3vkoa takana ja paino ei vaan lähde tippumaan :D Analogisten aikaan pudotin painoa reilut 20kg tällä tyylillä.
Mene salille. Hiilarit ovat tärkeitä, ei haitta :)
-
Vituttaa ku nyt muutaman päivän vaan vituttanu joka vitun asia, vittusaatananperkele. Ei tartte olla kummoonen juttu ku kierrokset hakkaa punasella.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Vituttaa ku nyt muutaman päivän vaan vituttanu joka vitun asia, vittusaatananperkele. Ei tartte olla kummoonen juttu ku kierrokset hakkaa punasella.
Se aika kuukaudesta ? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Meijän mammalla se on kyl se kuukauden aika viikosta. Tuntuu ettei lopu koskaan ja kestää epäilyttävän kauan :DDDD
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Eip. Ei oo seksinpuute vikana. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Ei, löytyy varmempi ja halvempikin mesta, jossa kansainvälinen postitus ei ole 25 taalaa.
Olis varmaan pitänyt tähdentää, että käytin ebay.de...saksasta saapuu. Kokonaisuudessaan en ole enää valmis maksamaan euroa metriltä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
heimo
Itse en karppaa mutta omalla tyylillä lähteny 29 kiloa vajaan vuoden aikana, tuloksia näkee yleesä vasta reilun kuukauden päästä.
-
Ärrrsyttää, että tää asuntokauppa piti olla ihan piece of cake, mutta nyt sitten myyjän takia venyy ja vanuu. Kohta kuukauden vitkutettu metsäpapereiden kanssa ja nyt ilmotettiin, ettei niitä edes ole, vaan pitää hommata metsäsuunnitelma. Ei myöskään ole kuulemma täydellistä luetteloa mitä kaikkea tänne on jäämässä ja mitä lähtee. Konekannasta on onneksi paperit, mutta irtaimistosta kiikastaa. Sanoinkin, että vie perkele vaikka kaikki, vaikka alunperin kaiken piti jäädä tänne. Sitten alkoi uikutus, että pitäisi saada se taulu siltä seinältä ja se matto siltä lattialta. Ei mitään tietoa mistään. Kaiken piti kuukaus sitten olla selvää pässinlihaa ja nyt ei ole mikään. Taitaa ketku kaivata lisää rahaa, mutta kun hinta on jo sovittu. Vielä jos kauan kiukuttelee, niin perun koko kaupan saatana. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
heimo
Oliko induktiovaihe riittävän brutaali?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
modifier
Oliko induktiovaihe riittävän brutaali?
Niin se alotus vai? Epäilen että ei koska ei tää nyt lähde jytäämään. Mietin jo tuossa että vaikuttaako PG neste tähän että kroppa ei mene ketoosiin?
-
Se et ei oo tarpeeks kaljaa koko super bowl finaalin ajaksi. :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ardanay
Se et ei oo tarpeeks kaljaa koko super bowl finaalin ajaksi. :smoke:
Oli kyllä hurja peli.
Täällä ihmiset menossa just nukkumaan Super Bowlin jälkitunnelmissa. Oli olutta riittävästi, hot wingsit, sipsit dipit, heset ynnä muut mätöt ja niitä tuhoamassa minä + veli + 4 sen jenkkifutis-joukkuelaista. Oli mukava hostata kisakatsomo :) Viimevuonna oli sama juttu, näköjään muuttuu koht perinteeksi :D
Baltimoren ja Ninersin kesken meni kannatusjoukkueet tasan, meidän puolue hävisi. Ei sitä kuitenkaan voi rage-threadiin liittää, hyviä molemmat tiimit. Öitä. Tai aamuja..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
heimo
Niin se alotus vai? Epäilen että ei koska ei tää nyt lähde jytäämään. Mietin jo tuossa että vaikuttaako PG neste tähän että kroppa ei mene ketoosiin?
Ei ainakaan muijalla vaikuttanut höyryttely ketoosiin "pääsemiseen"... Motivaatio kylläkin tyssäsi lopulta- :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Ei ainakaan muijalla vaikuttanut höyryttely ketoosiin "pääsemiseen"... Motivaatio kylläkin tyssäsi lopulta- :(
Miks ihmiset eivät mene salille ja syö normaalisti kuten ennenkin.
Tollanen jonkun asian syömättömyys (tässä tapauksess hiilarit) vaan heikentää ihmistä :D
Mul on aina silleen et jos käyn jonkunmittaisen kauden salilla ja en muista bulkata/syödä helvetisti ni paino pysyy kokoajan samassa millä aloitinkin, mut läski muuttuu pikkuhiljaa lihakseksi. Sit ku taas tulee pitkä saliton tauko ni paino romahtaa kun noi lihakset taas pienenee alta pois ja nesteet lähtee kehosta jota toi creatiinikin vähän keräilee. Täl tyylillä paino laskenut kuin itsestään vaikka tuskin sille tarvetta oliskaan, söisin mieluummin enempi jos jaksaisin ja nostaisin sitä painoa samalla salilla käydessä :) Nyt 191cm ja 89.7kg näköjään, viimeks pari viikkoa sit oli 93kg taas. Heittelee aina tos 89-97kg välillä. Joskus 5-4v sit olin viel langanlaiha (suhtees pituuteen) 78kg ja siitä se reippaasti pikkuhiljaa nousi kohti satasta, kunto/punttisalin avulla pidän kuitenkin sen kurissa ettei satasen yli mene. Muijakin pysyy hyvin timmeissä mitoissa, kun sen ottaa mukaan salille ;)
Isä joskus kans tiputti parissa kuukaudessa 30kg salilla, kun kyllästyi noihin turhiin MeNaiset-lehtien kaalikeitto-dieetteihin.
Kaks tapaa kiinteytyä, eli ei siis pelkästään laihtua löysäksi muovipussiksi = Huhkia se läski pois sieltä ja treenaa lihasta tilalle, varsinkin naisia koskien sellainen info, että noi kaikkista timmeimmässä kunnossa olevat fitnessmallit, naiset ynnä miehet vetävät molemmat melkein identtisiä raskaita (lyhyitä ja keskipitkiä sarjoja) salitreenejä rautojen kanssa ja syövät helvetisti, eli eivät laihduta syömättömyydellään tai jumppaa jollakin kilon käsipainoilla sadan toiston sarjoilla.
Tässä topicissa ärsyttää se, miten paljon jaksan kirjoittaa paskaa ohi aiheen :) Anteeksi.
-
Postin "tilannepäivitykset". Mistään saa mitään selkoa. Tuntuu että paketti jumittaa lähetysmaassa. (Kyseessä ulkomailta tilaus). Olis kiva kuitenki tietää, et liikkuuko se paketti vai ei. Vai onko huvikseen jätetty päivittämättä paketin tila. Viiveestä ei voi puhua, kun ollut kuitenkin "jo" yli vuorokauden samassa pisteessä.
Sit vasta ragettaaki, jollei paketti ilmesty tän viikon aikana postiin. Ku noi nesteenpirulaiset on SUHT lopussa. (Onneks nyt viel on karkeesti arvioiden n 60ml jäljellä, josta puolet on WizMix'n RY4:ää. Sekin ragettaa hiukan, ku kyseessä on pakastevihannespussi-RY4)
-
"toho" matkannu DealExtremestä 6vkoa Suomeen. Ennätys alkaa olla jo lähellä.
:esmoke:
-
ärsyttää ja jokseenkin jännittää; ainut ego laturi ehkä(?) paskana, pelkkiä ego akkuja käytössä...ei mitään tietoja paljonko akuissa on virtaa jäljellä. Enkä varma ole edes tosta laturin kuosista, pelkkä punanen led palaa kun normaalisti jos ei akkua laturissa kiinni niin vihreä....eikä myöskään vilkahda tuo vihreä kun lataa, normaalisti kun se vilkahtaa tasaisin väliajoin. Ehkä lataa, ehkä ei...eipä o vielä virta loppunu akuista :D ja sekin vielä kun FV:ltä odoteltu nyt viikon verran postia...siinä kun ois laturia, akkuja ja 14500 putkea. saatanan posti vois pistää vauhtia :D
-
Mekaanisen kytkimen teko harjoitukset jatkuu kunhan löydän jousen ja napin jostain.
kilahduksen mukaan ainakin laskeutui jonnekkin.
-
Ärsyttää kun pitäisi alkaa askartelee paskartelee jonku hemmetin koottavan atomisaattorin kanssa, mutta tältä riivatun keskustelupalstalta ei hittoakaan ota selvää millainen pönttö pitäisi ostaa!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hirsipuutarhuri
Ärsyttää kun pitäisi alkaa askartelee paskartelee jonku hemmetin koottavan atomisaattorin kanssa, mutta tältä riivatun keskustelupalstalta ei hittoakaan ota selvää millainen pönttö pitäisi ostaa!
Helppo homma. Nappaat tuolta myyntiosastolta käytetyn DID:n edullisesti.
-
Mikäpä muukaan vapottajaa ärsyttäisi kuin posti/Itella; piti olla ma/ti Somnium perillä (vissiin siis perjantaina postitettu), mutta eipä näkyny ja venäjältä tulossa olevan Stalkkerin seurantakoodi ei ole näyttänyt elonmerkkejä 25.1. jälkeen.. :( :( :(
-
Meni illalla hermot koittaa väkertää alusta asti omaa kytkintä modiin.
Ei miljoonalaatikon sisältö ja omat ajatukset kohtaa, niin on parempi vaan selata internetsistä valmiit kappaleet ja jatkaa harjoituksia myöhemmin. :esmoke:
-
Ja foorumikin jökkii taas. :(
-
jumalauta mie sanon että tuo maailman lopun aparaatti lentää kohta tuonne pellolle lumhankhen niin kauas että sitä ei sieltä löyä ees hyvällä taholla :( eilen siitä saatanan diablosta katos maku ja piti koko päivä reissunpäällä höyrytellä ilman minkhän laista tietoakhan mausta ja tänhän on sitte tehty uutta setuppia pää punasena... ja se maku missä vitussa se nyt sitte taas on? kaikki variaatiot setupeista kokkeiltu mitä nuilla minun hommilla pystyy ja niin se vain loistaa poissa olollaan... olen mie ennen osannu saatana senthän :( ja sitte se vitun eriste sulasi siitä plussan ja rungon välistä... lapset tappelee ja huutaa että ei tässä mihinkhän voi keskittyä. lunta on satanu taas pari päivää ja nekki hommat vielä tekemättä. lapset on sotkenu koko saatanan talon että ei kävellä voi astumatta jonku helevetin leekon päälle ja sehän se mieltä kohentaa... kaiken lisäksi yö on laukottu laittamhan tutti nuoremmalle suuhun ko nukkuu huonosti ja sen myötä väsyttää aika mukavasti... meshi loppu just ja nesteet kohta rahatki niin vähissä että uusien tillaaminen tullee onnistumhan vasta loppu viikosta :( minun tuurilla ne sitte vielä varmasti katoaa välille :( mutta muuten mennee ihan kivasti... taian lähteä lumitöihin että saapi tämän suman ees jostaki päin aukeahman...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mikäpä muukaan vapottajaa ärsyttäisi kuin posti/Itella; piti olla ma/ti Somnium perillä (vissiin siis perjantaina postitettu), mutta eipä näkyny ja venäjältä tulossa olevan Stalkkerin seurantakoodi ei ole näyttänyt elonmerkkejä 25.1. jälkeen.. :( :( :(
Joo kyllä tässä vitutuskäyrä on ottanut pystysuoran suunnan ylöspäin, en tiedä kumpi ryssii saksan dhl vai itella 29.1 hampuri viimeinen merkintä.
-
Ekat mesh kokeilut tehty. Eilen illalla 3 pätkää kanthalia poikki 4:s ei pala poikki mutta mesh ei vikkaa :'(
Tänään 5 pätkää kanthalia poikki. Taidan jerkele pysytellä noissa boge tankeissa, kohta lähtee kaikki vermeet myyntiin ja palataan takas analogisiin menee järki... Vai toimiskohan tuo terminator/nautilus helepommin....
-
^Silicavehkeet on noin yleisesti ottaen paljon helpompi saada toimimaan oikein, kuin meshilaitteet..
-
Jep kaippa se ois yritettävä tilata tuon eamodin kaveriksi nautilus. Ei kehtaa boge tankkeja sil käyttää :D
-
yrittäjä-/tukkumyyjän arkea. Jälleenmyyjäasiakas tienaa tuotteistasi lähes tuplasti sen mitä sinä itse, sitten vitkuttelee yli puoli vuotta muutaman hassun sadan euron laskujensa maksun kanssa samalla kun itse lomailee kuukausittain ulkomailla ja laajentaa putiikkiansa. Sitten kun et jaksa enää muistutuksia lähetellä ja laitat ulkoiseen perintään niin oletkin se tarinan pahuri ja ilmoitetaan että tämä yhteistyö saa kyllä nyt riittää - no shit, sherlock!!!
-
Kyllä nyt V*TTU S*ATANAN P*RKELE. Kun ei täs helvetinloukos pysy mikään kahta sekuntia kauempaa paikallaan ja tallessa! Just löysin silmälasit muutaman päivän kadotuksen jälkeen, EMÄNTÄ NOSTANU NE LEIVÄNPAAHTIMEN PÄÄLLE KEITTIÖN PIMEIMPÄÄN NURKKAAN. Sitten tulin siihen lopputulokseen että alkaa valmiiksi maustetut nesteet/makuaineet ola vähissä, tilaan siis lisää. PERJANTAINA TYÖPÖYDÄLLE JÄTETYT VERKKOPANKKIEN TUNNUSLUVUT EI OO MISSÄÄN. Joo, vois ymmärtää ja naureskella näille helpommin jos poika yltäis jo ja tekis tämmösiä, mutta kun vittuperkeleensaatana muuttaa läppärin ja työpöydän pois toimistosta olohuoneen nurkkaan että voi ruveta raivailemaan pojalle tulevaa huonetta etukäteen niin ei mikään pysy tallessa vaikka vaan ja ainoastaan aikuuset ihmiset yltää. Viikonloppuna muistaakseni vielä lauantaina kävin tilin saldon kurkkaamas.
Siis vittu nyt oikeesti alkaa verenpaine rikkoa suonia, missä on kirves ja pullo silloon ku tarvittis.