Juu laittaisin, mutta lähtivät vasta eli maanantaina olisi tulossa.
ISO kiitos pössy taas samoin apina vol2 kiittää :cheer:
Ei voita mikään näitä extroja kun oma lapsi hymyilee :love:
Liite 9413
pössy joks mun nitecore o tulossa takas?
onko foggerin varalaseja tulossa vielä?
Mites on 0.32 ja 0.20 kanthalin laita? onko millon tulossa saldoille? Entä tuleeko tota 0.20:aa muutakin kuin 20m keloissa? esim 10m varmaan itelle alkuun riittäis..
Tuleko ming muovi kuvioidut kookampia malle joskus lisa.
Juu, kunhan Foggereita tilataan.
Kaikkia valikoiman A1-Kanthaleita on tulossa 10m keloissa(0,20mm, 0,25mm, 0,32mm ja 0,40mm). Ei enää sykkyräisiä käsin kelattuja siis. Lienevät tiistain paikkeilla perillä.
Kyllä, aikataulu on avoin toistaiseksi
tuleeko tuota silicaa samalla kun kanthaliakin tulee eli tiistain paikkeilla?
Onko korokemagneetteja akuille sattumalta tulossa?
Millon tulossa Vamo V3:ea varastoon?
Nyt tupsahti lisää:
Kanger Unitankia smokena, purppurana ja sinisenä
Kanger Protank II ja miniProtank II
Protank II- ja eVod -atopäitä
Protank II pohjaosia
Vision Vivi Nova miniä ja isoa sekä aluputkia
Vision Eternityä
Joyetech eVic mustia putkia
Joyetech eRoll nestetankkeja ja atopäitä
http://www.puff.fi/images/kuvat/Kang...olors_1212.jpg
Onko silikaa koska tulossa lisää? Toki kanthal varastoissakin myös pientä vajausta.. :)
Tosi nopeata on tämä Puffin toimitus. Minä kiitän, mutta en malttas odottaa tuon Pätkiksen kypsymistä.... :)
Onko mini Lamboa tulossa?
P"#@&#*leen paviaani menin hukkaamaan :banghead:(Taas)
99% varmuudella voisin sanoa että herra Puff ei Lavatubeen enää koske :lol:
Mikäs näissä vanhemmissa vikana? 6.0:ssa vissiin jotain, mutta ei taida Miniä vielä olla saatavillakaan.
Itellä 2.1 pöhisee jo ties kuinka kauan, yhdestä 4.0:sta väänty kierteet reisitaskussa mutta pelaa parasta aikaakin ja kaks 4.0 olen hukannut, joita ei voi laitteen syyksi pistää :D
Aattelimpa vain kun on vielä valikoimissa, mutta eipä ole varastossa (mustaa)..
Irkissä availi asiaa paljonkin, pääpointtina se että L-Rider on surkea kauppakumppani ja niin edelleen. Pössy itse kertoilee lisää :)
Nopiaa toimintaa kyllä tässä kaupassa :)
sunnuntaina illalla tilasin ja tänään oli tavarat postilaatikossa.
Mites Puffilla on kaikki Twistit ja Winderit loppu? No oli siellä pinkkiä mutta.....
Onko milloin tulossa lisää?
puffille taas kiitokset nopeasta toiminnasta! pääsee ensimmäistä kertaa tutustumaan meshien ihmeelliseen maailmaan:esmoke:
Juuri katsoin seurannasta ja huomenna on aamupäivällä kanthaleita kaikkia malleja sekä silicaakin.
Samassa hintaluokassa Vamo tai Smok SID. Lambon valmistajan suhtautuminen takuuongelmiin (ja niitäkin oli) aiheutti välirikon ko. toimijaan. Suhtautuvat todella välinpitämättömästi ongelmiin valmistamiensa tuotteiden osalta.
edit: Taitaa muuten olla yksi miniLambo takuuvaihtoihin varatussa hyllyssä. Kiinnostaako?
onko Riva 801-2 Bully:ssä ilmareikä kyljessä?
Kiitoksia jälleen kerran.
Et kyllä löydy mitään sanomista toiminnasta :cheer:
Onko infoa koska Sima ja Hot Lollipop -tiivisteitä olisi tulossa varastoon?