Ostoilmoitus kirpparille voi nopeuttaa löytymistä ;)
Printable View
Tomaa en samaan selliin haluaisi. :D
Oli tuon oman TopTankin kanssa user error se ettei tahtonut kiertyä kunnolla pohja paikalleen :whistle:
Note to self: Älä yritä väkisin runnoa vaan silleen hellästi kierrät paikoilleen.
Nyt kun tuo on sillä nikkeliatolla käytössä evic vtc mini nokassa, niin yksi asia askarruttaa. Vaikka tankin kierrät ihan pohjaan asti, niin tuntuu kuin se olisi hieman löysästi modin nokassa. Käsin tuntuu sellainen millin parin heiluminen.
Tuon huomaa erityisesti, kun alkaa imuja ottaa. Aina tulee mieleen, että onkohan tuo päässyt löystymään, mutta ei tiukalla on.
Olisiko arvon raadilla jonkinlaista ratkaisua tuohon? Eli miten siis saisi tankin tukevasti modin nokkaan? Jokin välikappale tmv?
Jos aton 510-liitin on liian pitkä, niin tuommoinen aton ja modin väliin?
https://www.fasttech.com/product/2173201
Jääkö modin ja aton väliin rako? Sinne voi laittaa vaikka pahvista leikatun prikan. Onko varmasti koko ato kun heiluu, eikä pelkkä driptippi?
Vika on itseasiassa Minin liittimessä. Se on se joka heiluu. Sama ongelma mulla Sub/Toptankkien kanssa ollut VTC Minin kanssa. Aluksi kaikki on ok, mutta jos tankkiin kohdistuu yhtään vääntöä, se evicin liitin irtoaa hiukan kiinnikkeistään/liimauksista ja alkaa heilua. Eli alle joku ohut prikka, millä tankin saa tukevasti minin nokkaan. Ongelma on em. tankkien n. 0.5mm normia pidempi liitin, mikä aiheuttaa mulla muutamissa modeissa tuollaisen pienen raon.
Toimi ku junan vessa loppuun asti. Ei jäänyt tankkiin pisaraakaan lientä tuon urauksen ansiosta. mtl imuttelussa ei tullut dry hittiä kertaakaan kun nesteenpinta oli laskenut kunnolla sivureikien alle. Tuo rba päässä olevan tiivisteen poistaminen ei aiheuttanut mitään ylimääräistä vuotoa/kurlaamista.
Pakko kehuu toptankkii. Ei oo kertaakaa vuotanu ja huomasin et päivän oli roikkunu taskussa joka suunnassa ilman afc:n tiivistettä eikä tippaakaan tullu ulos. Ei oo mitään huonoo sanottavaa.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Mulla on nyt lakulaatikon kannesta askarrellut prikat tankeissa, jotka on evicin päällä heiluneet. Subtank ja Serpent tarkalleen ottaen. Esim. Supertankilla, Goblinilla tai Criuksella ei ole tätä ongelmaa ilmennyt.
Jep, modin ja tankin pohjan väliin jää about 0.5 - 1mm rako ja tuo siinä heiluu. Täytyy jokin pahviprikka askarrella ja laittaa sinne väliin. Kokeilin yhdelle kantille pahvia väliin ja heilunta loppui siihen.
Starrelle ei tuota esiintynyt. Kiitos kaikille vinkeistä.
Kukas se oli löytänyt FT:ltä muovispacerit juuri tuohon tarkoitukseen ?? SKU numero hukassa...
Pistin jo tuonne niksiketjuun mutta laitetaan tännekin... nämä prikat käy myös spaceriksi. Keskireikä hieman ahdas mutta ulkohalkaisija just passeli. Väri tosin eri. Traxxas 1815 - Universal Body Washers - Traxxas Stampede 4x4 varaosat - Traxxas varaosat - Varaosat - RCM.fi Jyväskylä rc-kauppa
Tolla o-renkaalla ei mun mielestä mitään kummempaa funktiota ole, ellei sitten vetele 100PG nesteitä tai vettä. Sormilla painoi yhteen kun kiristi ruuvin, eikä pohjan ja kuoren väliin kyllä jää sellaista rakoa, että litkut menee läpi. Toi kuoren urauttaminen alareunasta toimii ihan yhtä hyvin. Mulle pohjalevyn uurastus oli vaan tutumpi alkuperäisen RBAn urien laajennuksesta.
Jos nuo on muovia ja se keskireikä on vain hieman ahdas 510-liittimelle, niin väkisin paikoilleen ruuvaamalla siihen muodostuu kierre. Ja kuvan mukainen lähetys 8kpl 5€ posteineen muutamassa päivässä kotiin toimitettuna, huomattavasti parempi löytö kuin tuo FT:n.
Oli yks uus prikka tuossa pöydällä ja kokeilin niin kyllä tuon saa ihan modaamatta tuohon pyöritettyä paikoilleen, kunhan saa kierteille lähtemään. Kuvan olisin vielä jakanut teidän iloksi, mutta enpä jaa. Tästä voitte kiittää Windows Phonen Tapatalk-appia :)