Mikäs se semmonen sauna on jossa ei oo kiuasta? ja mikä tuo kivikasa on olevinaan ? huonosti toteutettu istuin / pöytä?
Printable View
On vähän sama tilanne kun käy näyttelyssä. On meinaan aika ailahtelevia mielipiteitä tuomareilla. Olen kyllä todennut että ei voi millään ottaa vakavasti nuo näyttelyt.
Viimeinen näytös jossa olin niin oikein hakemalla haettiin vikaa :mad:. No syksymmällä ajokokeisiin niin katotaan miten siellä tuomitaan sitten.
Kuka ees käy saunassa vuonna 2016?
En oo muuten käyny sitten vuoden oliskohan 2001. Ihan vitun turhaa paskaa.
Koirista puheenollen, niin mä en aina tajua tuota jalostamista.. Moni rotu on pilattu jalostamisella :(
Ja miks esim. sakemanni on tarvinnut jalostaa "luiskaperäiseksi" ???? Siksikö kun jotkut tuomarit on päättänyt et saa paremmat arvostelut näyttelyissä kun on luiskaperä..
Laitetaan vielä kuva ennen ja nyt erään rodun edustajasta, kumpi parempi ????
Liite 26676
Kuka sanoo, että kivien pitäisi olla verkon tms sisällä..toimii varmaan noinkin[emoji4] Ja kyllä mä saunon ihan mielelläni[emoji8]
Vähän lyhentelin tuota sinulta lainattua tekstiä.
Lähinnä mulla heräsi mielenkiinto siihen, mikä tuollainen luonnetesti on ja olisiko sen tulokset yhteneväiset omien tuntemusten kanssa koirien luonteesta. En ole pisteiden perään, eikä koiria käytetä näyttelyissä ja molemmat steriloitu joten suku ei jatku. Siinä olet täysin oikeassa, että omistaja tietää ja tuntee koiran luonteen parhaiten. Ja jos tuo testi on yhtään tuollainen kuin kuvailit, niin harkitsenpa toiseen kertaan.
Tuohon sun viimeisen rivin tekstiin yhdyn täysin, viattomia eläimiä kaltoin kohtelevat joutaisivat nurkan taakse ja...
Ette kai te tappele kumpi on vanhempi ?
Sen kisan voittaja on jo hävinnyt pelin.
En minäkään, ainakaan silloin kun se tehdään pelkästään ulkonäön takia.
Onneksi on nykyään kielletty, mutta esim. villakoirilta leikattiin aikanaan pentuina häntä lyhyeksi. Ja tämä vain sen takia, koska joidenkin mielestä lyhyt töpöhäntä näytti "kivalta" villakoirilla. :crazy:
Anteeksi nyt saatanasti mutta tuo saunakuva on ihan vitun oksettava.