Oho. Uudessa kodissa ekaa iltaa, vähän on askeettista kun suurin osa tavaroista vielä vanhassa kämpässä... KOHTA KORKATAAN UUSI SAUNA :wheee:
Printable View
Oho. Uudessa kodissa ekaa iltaa, vähän on askeettista kun suurin osa tavaroista vielä vanhassa kämpässä... KOHTA KORKATAAN UUSI SAUNA :wheee:
tuittu onnea uuteen kotiin :)
Millanenkohan ihminen päätyy kriitikoksi ja miten? Jos otat leipätyöksesi muiden ihmisten arvostelemisen niin tulee väkisinkin vähän sellaista runkkarifibaa. Saattaa tosin olla kohta täysin kuollut nimike näin interwebzaikana.
Nokasta valuu taas kondenssia vaikken edes höyryttele nenän kautta. Mystistä.
Huomenta!
Aamupuuroa kitusiin ja reilu tunnin päästä kohti Helsinkiä ja koiran luonnetestiä :)
Aamua vaan. Ei tässä oo nukkumaan kerenny vielä, ku eka oli qualuksen striimit ja nyt pitää katella maailman parasta jääkiekkoa! :)
Tässä talossa on kyllä hyvä henki (taloilla on mun mielestä "luonne" jonka aistii yleensä jo eteisessä :D ), tuli nukuttua tosi makeasti <3
Voihan se semmoisen pahaenteisen painostavan ilmapiirin luoda sekin... :D
Kyllähän se sopii, pääsee Pörripätemään weberinsä kanssanäyttämään grillaustaitonsa. :laugh:
Kohta pitäis lähteä pakkaamaan ja urakoimaan tavaraa tänne, eilen kun tultiin vähän extempore tyyliin että sänky, poppikoneet ja pyyheet mukaan. :laugh:
MUN MIÄS OSTI MULLE KÄMPÄN KU EDELLISESSÄ OLI VAAN 1284 NELIÖÖ NIH.