Aamulla oli aika viileää auton mittarin mukaan :D
Liite 34172
Printable View
Aamulla oli aika viileää auton mittarin mukaan :D
Liite 34172
Mo! Kyllä taas menee omituiseksi kun ei voi kivijalkakaupassakaan nesteitä myydä. Sitä kun harvakseltaan tekee hankintoja niin aina tulee ihan omituisia ylläreitä. Piti tulla tutkimaan, oisko täällä edes jotain vinkkiä siitä, mitä verkkokauppoja edes onkaan enää.
Tuossa nyt muutama ;)
https://www.puffila.com/ ei pohjia tällä hetkellä
https://jasonscorporation.com/
https://www.makutalo.fi/
https://www.makutiivisteet.com/
https://www.makustore.fi/
Joo-o, guuglasin tässä itekin. Aikamoista touhua kun pitää osata oikeilla hakusanoilla etsiä.
Vähän mietityttää, miten noille kivijaloille käy, jos pelkällä laitemyynnillä mennään. On tämä kyllä sellainen Absurdistan taas.
Entistä enemmän tuntuu siltä, että meitä kusetetaan bensan ja sähkön hinnoilla X-(
Liite 34173
Tunnen suurta helpotusta kun en enää höyryttele, paitsi kännipäissään tekee mieli.Autostakin luovuin reilu 2 vuotta sitten, kun en sitä oikeasti enää tarvitse.Junalla pääsee halvemmalla silloin harvoin kun sitä käyttää [emoji2960]
Toki näin opiskelijana mihinkään oo enää varaa.Hintojen nousu kyllä ärsyttää, mutta ihminen on sopeutuva kun on pakko, harmittaa toki muiden puolesta.
Tulin vaan pyörähtää ja kattoo mikä meininki täällä [emoji2]
Lähetetty minun SM-A405FN laitteesta Tapatalkilla
Outo ongelma foorumilla. Yritän avata ärsyttää harmittaa ketjun viimeistä sivua, mutta tekee vaan linkkejä työpöydälle ???
Liite 34174
Kaikki muu toimii, mutta ei tuo 1336 linkki :(
En edes muista mistä piti purnata :D
Liite 34176
Välillä vähän alaspäin. Pahimmillaan oli 43 senttiä..
Liite 34177
Joskus kun vedettiin röökiä koulussa, niin ei siitä lehtiin kirjoitettu :)
Liite 34178
90-luvulla Vantaalla oli ylä-asteen pihalla ihan röökipaikka, mutta itse en vielä siihen aikaan röökannut.
Meillä oli 60' luvulla P.karjalassa Enossa koulun vieressä pieni metsikkö joka näytti ulkopuolelta ok mutta sisältä musta ja parin metrin korkeudelle poltettu :blink: Muutama opettajakin siellä kävi tupakalla :D
Kohta paniikki, pohjanesteet lopuillaan, mistä nykyisin.... apuva...
varmaan kysytty 1 potenssiin jotain kettoja, mut nyty kuitenkin kysyn...
Arskaxx:lle :hatsoff:, kun jaksaa opastaa monessa ketjussa, mistä vielä voi tilata pohjia.
... Ja pitää muutenkin viesteillään tätä foorumia vielä pystyssä. :thumbup:
Isosti kiitos Arskaxx...
Noh nii 10 l tilaus tehty, kiitos...
Men 1,5 tupakkakartonkin verran rahnaa, mut aineet kestää vissiin ainakin 1,5 vuott...
Onko "meidän" Discord - kanava poistettu/lopetettu, vai olenko vaan jotenkin onnistunut poistamaan sen omasta kännykästä?
Eipä tosin siellä(kään) mitään vilkasta keskustelua syntynyt, joten valitettavasti ehkä vähän turha olikin.
El Toro cigarillos 18 "exp Now 2013" :O Kyllähän tuo vielä maistuu mutta ehkä pitää vähän lantrata :thinking:
Jatketaas vielä, etsin Vapeston Maganukseen atopäitä, oli multa loppuneet, compapility sivustolta (googlasin) huomasin että supertankin atopäät sopii, no nekin olisi sitten viimeinen menossa :O Samalta sivustolta katsoin että Aspire atlantiksen atot kävisi myös... sitten hokasin että minullahan on pikkupussillinen (6 kpl) Atlantiksen itse rakennettavia atoja, joskus kiinasta vuonna kuokka ja kirves tilannu :O ei muuta kuin pumpulit sisään ja kokeilemaan, toimii 0.51 ohmilla. Haa taas maailma pelastuu!
Minulla on Arctic tankin atopäitä pari pakettia mutta itse arctic tankki näyttää olevan kateissa, ne ovat alapäästä lyhyempiä kuin edellä mainitut eli ei Maganuksessa virtakosketusta :( No tankin etsintä jatkuu, jossain sen on oltava kun sen laatikko on hyllyssä.
Noilla mennään...
Liite 34180
El Toro tuotteet kyl parhaita ja kyllä hintaviakin ovat....
Kaikkien vuosien jälkeen Patrikin Pirtelö on loppu kaupoista :eek: Tämähän on lähes ainoa neste, mitä olen käyttänyt.
Mä mietin tätä vaihtoehtoa jo kesällä :)
En ole vielä tutkinut löytyykö lämpöeristettyä telttaa...
Edit: Onhan niitä, melkoisesti kyl hintaa..
Liite 34183
Pitkästä aikaa. Mitäs tässä, höyryä edelleen...
kunhan kävin kääntymässä. Uuusissa naimisissa ja ulkomailla pitäs käydän enemmän ennen ku kuolo korjaa...
* 9.10.-22 klo 23.25
"2 jäsentä ja 244 vierasta
Eniten käyttäjiä koskaan paikalla oli 2504, 19.12.14 kello 19:10."
kuitenkin immeisiä käy, mut kirjuuttelut aika vähäisiä...
10.10.-22 klo 19.50
5 jäsentä ja 416 vierasta
Pitäiskö huolestua??
Liite 34184
Eihän toi meitä koske, kun ei suositella yli 40-vuotiaille. :D
Näköjään hamstrattu taas urakalla, kun lööppien mukaan myyty loppuun apteekeissa. Eipä tosin taida tabletti paljoa auttaa, jos täysi ydinsota syttyy. Kun ei tuosta yhdestä diktaattorista tiedä, mitä sen päässä liikkuu, niin kaikki valitettavasti mahdollista...
Hyvä se on suositella kun ei niitä mistään saa alle 40-vuotiaatkaan kun vessapaperihullut on löytäneet uuden hamstrauskohteen :thinking:
Jos kakkelit oikeesti lentää tuulettimeen niin ei edes spf 1000000 aurinkorasva suojaa siinä loimotuksessa, eli pitäkööt tunkkinsa ja joditablettinsa mun puolesta :lol:
Kyl noi vessapaperihullut kohta herää. Kämppä täytyy sisältä vuorata vessapaperi paaleilla, niin selviää vaikka mistä :D
10 vuotta sitten, jokin ei kuulu joukkoon :D Liite 34186