AHISTAAAA kun ei noi tavarat meinaa kävellä muuttolaatikoihin vaikka kuinka koitan niitä niihin järkätä ja samalla karsia ylimääräistä shaissee!
Printable View
AHISTAAAA kun ei noi tavarat meinaa kävellä muuttolaatikoihin vaikka kuinka koitan niitä niihin järkätä ja samalla karsia ylimääräistä shaissee!
Mun näkökulmasta maailmassa on vain 2 erilaista tankkia, Nautilus ja Sub-Ohm :D
Järjestetäänköhän tänä vuonna "perinteinen" höyryäänestys? Laitekannan kehitys ollut aika huimaa viimeisen vuoden aikana, joten siksi voisi olla uusi äänestys paikallaan.
Vaikka ylläpito päättääkin titteleistä, niin edellisestä guruäänestyksestäkin on jo aikaa. Eiköhän täällä muutamat henkilöt jo natsansa olisi ansainneet. En nyt nimiä mainitse, mutta hyviä ehdokkaita löytyy useitakin. Esim. niiden joukosta joilla viestejä foorumilla 3158 tai enemmän. :)
Ite varmaan käytän vuoden päästä näitä tankkeja, joita on hypetetty koko alkuvuosi. Ei jotenkin saa millään aikaiseksi edes mitään setupoida. Taitaa vaan super tank mini ja VTC mini laulaa päivästä toiseen... Vaikka pistin juuri uutta tavaraa tilaukseen :D ehkä vika on siinä, että muiden tuotteiden nimissä ei ole sitä "mini" -sanaa.
Joo äänestys olis paikallaan! Oli aika hauska käydä lukemassa tuloksia reilun vuoden takaa mitkä vehkeet oli kuuminta hottia... :D Tää tosiaan kehittyy nopeasti ja vuosi on piiitkä kuin kivikausi.
Voitais äänestää myös että kenelle sopis "Höyryjänes" titteli. :rolleyes:
Pyh ja pah, Oikea Vastaus on seuraava:
Bottomfeeder-laitteet ja muut romut, jotka haluaisivat olla bf-laitteita
JA
höyrystimet, jotka toimivat meshillä ja ne muut tuhnut, jotka pitää viedä sulattamoon.
On mulla yks hyvä ehdokas mielessä :whistle:
https://c1.staticflickr.com/3/2095/1...94358bf3db.jpg
Tuiteri nakertaa omaa pussia... Vai Pörrin kasseja :)
Onhan muitakin, joilla jänö avatarissa. Esim. WonderC :sarcasm:
Eikös sulla ollut joku erikoistitteli naapurissa, vai muistanko väärin? Uteliaisuuttani meinasin vilkaista, onko siellä enää mitään eloa, niin en löytänyt koko foorumia. Onko se kuollut ja kuopattu. :confused:
tuittuhan voi äänestää itse itsensä pallille...ei kai se väärin ole[emoji8] Mä voin olla hovineito[emoji41] Yksi ääni tuitulle täältä[emoji13]
Eikö kaksi jänestä ole bad idea. Kohta on forkka täynnä karvakorvia...
Kuolee koko forkka ku ei ne jouda ku jörniä...
Jörniminen mainittu! :teaching: