Eikö yhtään? Laita viesti "karkki" seuraavaan niin josko älyisivät
ai täällä voi linkata toisen foorumin emoteja.. lol.. :)
mä jo innostuin kun katsoin sibin smok pyrex videon että olisi tarjolla normi kartolle lasi tankkia mutta eip.. :(
en tykkää pitkistä ku ne kiukuttelee..
Alan jo toistamaan itseäni kun irkissäkin yritin eilen vastausta udella, mutta onko sitä pirun Hot Lollipopia tulossa joskus? :D
oisko pössy mahdollista saada listoille normaali 40mm kartolle lasitankkia ?
Tässähän on myös 40mm kartolle sopiva? 510 DCT-tankki AGR Plus 40mm/50mm 2 PYREX-putkella, lukittuva
mulla on tuo. 50mm ei voi käyttää kurlauksen ja jatkuvien vuotojen takia, 40mm toimii miten toimii... nyt toiminut kiltisti..
tuo olisikin PARAS ellei näitä vuoto ja kurlaus ongelmia ilmenisi aina vähän väliä, pakko kantaa mukana "pyyhkeitä" jos on tuo liikenteessä. :)
No alkuhuuman jälkeen on ollut hiljaista ja Etelä-Hämeessä laittoivat ennakkomyynnin melkoiseen polkuhintaan.
Arvatkaapa, mitä T Ä Ä L T Ä löytyy...
Tuolta löytyy 2 meikäläisen vakionestettä mut kumpaakaan ei oo ostettavissa :cool:
Millon olis Protank 2:sia tulossa lisää varastoon?
Kiitos Puff.fi/pössy28, Lahjoitus Oulun miitin arvontaan vastaanotettu...:D
Milloin ois tulossa lisää Efestin LUCcia?
AW:n 18650 akkuja tulossa(kö) 18.10.?
Kädet syyhyten odottelin puffin colaa ja lakkaa, hemmetin itella kun kaikessa pitää kestääX-(
jätänpä siis väliin vaikka olen kyllä yhden hyvän hedelmä maun testannut...
nimittäin halon midnight apple, josta on aika ristiriitaisia fiiliksiä...
asiasta kolmanteen...
onhan noita foggerin lasitankkeja tulossa lisää myyntiin, pössy ??
tarttisin noin pari ihan varmuuden vuoksi mukaan talveksi sillä kuten herra elwood jossain totesi...
"foggerini kulkee kaikkialla mukanani" ..
Jes:)
AW:tä on matkalla, toivotaan perjantaiksi. LUC odottaa hetken Efestin isompaa tilausta. Tulossa (jos saatavissa) myös 4-paikkaista LUCia.
Kangerin UniTankia on myös tulossa. Toivottavasti saadaan eri väreissä. ProTankiin jo tilattiin montaa väriä, vaan ei tullut koskaan muuta kuin kirkasta.
http://www.puff.fi/images/kuvat/Unitank_4.jpg
@pössy:
Tuleeko foggeriin lasitankkeja viel myyntiin?
Älä aina dissaa mua. ;(
jassoko vei kaikki 100 purnukkaa Peach green teatä ja Butterscotchia? :crying:
Voin sanoa että georgia peach on paljon parempaa kuin Gp tea. Sama maku parempana, ilman jotain lisämakua mikä teessä on.
JepJep taas alta 24h ja tavarat siististi pakattuna postiluukussa. Kylkiäisenä tuli vielä yks appelsiini namunen :D Kiitos !
Mistä johtuu hintaero joidenkin PSV:n tiivisteiden välillä? Osassa tuo lisäys on 1,05e ja osassa 1,50e.
Ja halvempi hinta jäi voimaan, näin sitä pitää :D
Itse maksoin kalliimman hinnan anna pössy seuraavalle vinkujalle 2 karamellii :) ja terkut multa :evil:
tuleepahan ekaa kertaa testattua nyt miten puffilla takuu toimii :)
Tänään tuli cola ja lakka, pikakypsytettynä molemmat kyllä perkuleen kovia adv ehdokkaita. Pitkästä aikaa tuli niksaöverit, kiitos pössy :)
Mories!
eGo-C atomisaattoripää (head) 1kpl/2kpl/5kpl / 510- ja eGo- osat ja tarvikkeet / PUFF
Kelpaako nuo kyseiset atot eRoll-vekottimeen?
edit: joo selvisikin jo, olin ajatukisissani pistänyt kyselyä myös nettisivujen kautta! D:
Hei pössy, laita protankit jo myyntiin niin ehtii viikonlopuksi :rolleyes:
EDIT: Näköjään tuleekin vasta maanantaina, no sitten tilaukseen.
Jaa, unhoittui kiireessä, että AW-akkuja tuli tänään muutama laatikollinen