Onko se sittenkin näin yksinkertaista?! Kiitos vinkistä.
Luulis potkun riittävän...
Printable View
Onko se sittenkin näin yksinkertaista?! Kiitos vinkistä.
Luulis potkun riittävän...
Kyllä tuo eleaf 50w on varsin jees, atohommat onki sitte erikseen, kokeilemalla selviää mistä tykkää, samoin ko nesteet. Makuasioita. Mutta onhan tuosta subtankista tykkäilty paljon...
Terve! Suhteellisen tuore höyryttelijä esittäytyy...
Vaihdoin perustupakan höyryihin vuodenvaihteessa, sitä ennen vain satunnaisia kokeiluja mutta nyt en kyllä enää perinteiseen röökiin vaihda. :) Käytössä ihan perus Pro C4, ja valmislitkuja olen käyttänyt, 12 ja 18mg vahvuuksilla. Olen vielä ihan keltanokka mitä tulee laitteistoihin ja hifistelyyn, mutta kyllä se tästä alkaa kirkastua. Pääasia meikäläisellä oikeastaan tässä touhussa onkin lähinnä se tupakan korvaaminen jollain vähän vähemmän epäterveellisellä... Mutta voihan se olla että tähän touhuun hurahtaa enemmänkin kun makuun pääsee.
Pitäähä se esittäytyä vaikka karkeesti vuoden verran tullu höyryteltyä, mutta ensimmäisiä viestejä tänne forumille kuitenkin vasta nyt kirjottelen.
Heh, vaikka paljon on tullu kyllä luettua noita topiceja.
Mekaanisilla tässä tullu pössyteltyä ja eilen sain postista haettua ensimmäisen watti säätösen laitoksen. iPV mini 30W:sen.
Eiku vaa lisää höyryä tupaan!
Hei äijä sulla on parta ku jeesuksella :D
Huomenta kaikille.
Elikkä tulin tossa alkuviikosta tulokseen, että nyt se analogisen vetäminen täytyy lopettaa näin reilu viiden vuoden sauhuttelun jälkeen. Tupakkayskä alkoi kalvaamaan ja tuntui, ettei keuhkojen toiminta ollut enää samalla tasolla kuin aikaisemmin. Noin askillinen LM sinistä paloi päivässä ja jos mehua oli ottamassa niin määrä herkästi kaksinkertaistui.
Eilen alkuillasta tein päätöksen, että tämä on se viimeinen ja nyt sitä ollaan menty siitä lähtien kaverilta lainatulla sähkötupakalla ja 18mg/ml nesteellä ja tähän asti on yllättävän hyvin sujunut. Nyt kuumeisesti odottelen Finnvapelta tilaamaani pakettia, joka sisältää Innokinin MVP 20W, clearon ja vähän nestettä. Hetken pihiyksissäni tilasin sen kuitenkin peruspostilla, joten nyt sitten ei auta kuin odotella.
Mukavia höyryttelyhetkiä kaikille. :)
Huomenta sinnekin! Mahtava kuulla että olet pahan tavan aikeissa lopettaa. :thumbsup: Ensimmäinen laitehankinta on varmasti yksi tärkein kulmakivi höyryttelyyn siirtymisessä ettei jää paska maku paskojen laitteiden takia ja innostus höyryttelystä lopahtaa heti alkuun. MVP 20w varmasti soiva peli aloittelijalle vaikkei itsellä ole kokemusta laitteesta :) Paljon tsemppiä uuden ajanjakson alkuun :thumbsup:
Noniin, tulipa sitten tilattua ensimmäinen sähkörööki vaikka tupakoinnin lopetinkin 4 vuotta sitten. CE5 tuli valittua ja sitä odotellessa. :)
"Eipä oo tarkoitus tän enempää tätä hehkutella tai mainostella. Ehkä oli virhe ees esittäyttyä tänne http://www.e-savuke.com/vb/images/sm...ke/biggrin.gif Voihan sen vielä onneksi pyytää modet modaamaan pois jos pelätään että aiheutta jotain vääränlaista mainontaa."
(Lainattu)
Ei tosiaan ole virhe, on se nyt #### jos ei höyryttelylle tarkoitetulla sivustolla saisi höyryttelystään puhua. Pysyisivät asennossa seisojat mieluummin muualla. Ymmärrän muuten hyvin järkeilysi :)
Taisi olla lainaus jossa painonhallintaan sähkösavukkeista apua hakenut aiheutti naispuolisissa höyryttelijöissä hjerttalaakin. Ja ilmeisesti jatkumona sähkösavukkeen muuten vaan tilannut aiheutti naispuolisen kommentaattorin heräämisen. vell etjukeittiit kess
Ai joo, olinhan yksi närkästyneistä. En tosin esittelystä vaan asiasta. Mutta tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee, vai mitäs se vanha kansa viisasteli.
Terve täältäkin! puolivuotta röökaamattomuutta ja höyryttelyä takana ja tavallisesti surkeista vehkeistä aloitettiin ja pikkuhiljaa asioihin tullut perehdyttyä ja nyt rupeaa jo pelit ja vehkeet olemaan omaan käyttöön hyviä.. ennen meni aski päivässä, nyt n.3ml 20mg vg:tä. nautilus arkeen ja atlantis juhlaan..
Lähinnä se että pikkupienissään tuli sit aina joskus analogisiin sorruttua ja sitten alkoi mielenkiinto heräämään et jos vetelis ilman nikotiiniä... :)
Huomentapäivää täältäkin, esittäydytään kun sellainen kohteliasta on.
28 vuoden sauhuttelusta ollut nyt taukoa puolitoista kuukautta, syyllinen asiaan Atlantis ja 30W boxi.
Kunto kasvaa kohisten ja onhan se nyt kivempaa omalla sohvalla poltella kuin parvekkeella. Ja nyt voi alkaa aktiivisesti vaatimaan parveketupakoinnille täyskieltoa kun itse siirtyi rintamasta toiseen. B)
Ajattelinpa nyt sit minäkin esittäytyä...
Olen yrittänyt aikoinaan lopettaa tupakointia (about 15v. sitten) purkalla, muuta hyötyä siitä ei ollut kuin, että polttaminen väheni. Olen polttanut vakituisesti n. 22 vuotta. Tuli sitten nyt tuossa viime viikolla parvekkeella sauhutellessa semmoinen kyllästymisen tunne, etten haluu jatkaa. No ei siinä mitään, rupesinkin sitten kattelemaan sähkötupakoita. Tilasin FinnVapen CE5 BDC aloituspakkauksen. Lauantaina hain postista, iltasella yrittelin poltella monien mutkien kautta. Päätin siirtää lauantaiksi aloituksen ja johan nappas:)
Tänään olen polttanut normi tupakkaa yhden kappaleen kokeilumielessä (miksi???), ei oikein maistu.
Olen vielä tosiaan aloittelija näissä hommissa, enkä tiedä onko tämä laite yleisesti ottaen huono vai hyvä, esim. savua ei tule kunnolla läheskään aina ja välillä ei lainkaan, hiukan se häiritsee. En tiedä miten usein muut polttaa, mutta itse tulee pössyteltyä vähän väliä tätä sähköisää versiota...joo, paras keino mielestäni lopettaa normi tupakointi:)
Kun pitää höyryttimen koko ajan käsillä, niin ei pääse kasvamaan tupakanhimo niin suureksi, että sortuisi norttiin. Minulla tämä konsti auttoi hyvin. Viikossa jäi analogiset tykkänään. Yli kolmekymmentä vuotta niitä kerkesin käryttää.