Mitäs eroa on PG nesteellä ja VG? Ajattelin nimittäin jos ite alkas vihdoinki sekotella nesteitä ja säästää sillä rahaa, mutta en löytäny selityksiä niille. :/
Printable View
Mitäs eroa on PG nesteellä ja VG? Ajattelin nimittäin jos ite alkas vihdoinki sekotella nesteitä ja säästää sillä rahaa, mutta en löytäny selityksiä niille. :/
PG = enemmän kurkkutuntumaa, vähemmän höyryä, ei niin jäykkää.
VG = noiden vastakohdat + makeutta enemmän.
Eli kannattaa ottaa siis Niksa+VG neste, kun alkaa itse sekoittamaan?
Kannattaa ostaa ego2.pl:stä suoraan sopivan vahvusta vpg power smoke pohjaa. Siinä on 50/50 pg vg.Ei tarvi erikseen niksoja ja pohjia ostaa kun tuolta saa sopivan vahvusta hyllystä :)
Tiivarit vaan perään ja on valmista.
Suunittelin 100% niksaa. 10ml pulloon 10tippaa niin saa 1% vahvusta ja siihen sitten 50/50 pg vg neste + maku.
1ml on keskimäärin 20-30 tippaa tippakärjestä riippuen.
ok...? tarkoittanet varmaan 100mg niksaa eli 10% nikotiinia millilitrasta. ja 10 tippaa on 0.25-0.5ml eli jos sen verran sekoitat 10ml pohjaa saat n. 2.5-5mg nikotiinia sisältävää varmista tuotetta. kerro haluttu vahvuus niin helpottaa neuvvomista :) Suosittelen myös aloittamaan sekoittelun miedommilla nikotiini pitoisuuksilla koska noi on oikeesti myrkkyä jossei tiedä mitä tekee. Esim jos käytät 12mg nikotiinia sisältäviä nesteitä osta 12-18mg sisältävää pohjaa ja laimentele ja sekoittele siitä ennemmin kuin suoraan hyppäät siihen 100mg niksaan
Pitäneet siis hankkia ruisku, niin saa helpommin mittailtua :)
E: Suunittelin siis tilaavani tuon ja vg:nä http://www.mixnmatcheliquids.com/cat...id_category=33
Kannattaa myös katsastaa ego2.pl sieltä monet täältäkin ostavat pohjansa/tiivisteensä.
hyvää niksaa tuo 100mg on kyllä itse sitä käytän,mutta niin ku tässä jo sanottiin on todella myrkkyä kannattaa ensin kokeilla noilla esim ego2.pl niksoilla
Pitäsköhän joskus tehdä laskelma paljon säästyy fyrkkaa litraa kohden jos tilaa tota MnM niksaa ja nollapohjaa ego2:lta verrattuna siihen, että ostaa suoraan 6mg:nä sitä pohjaa. Huomioon pitäis kai ottaa MnM postimaksutkin, jos sellaisia on.
Itehän suosiolla käytän noita laimeempia, ettei tarvitse ylimääräisiä laskeskella taikka läträtä 100mg:n kanssa. Ei nimittäin ole ihan pari kertaa, kun on löytynyt kokkailujen jälkeen märkää länttiä sieltä sun täältä. Olettaisin, ettei kyse ole touhutipoista. Paitsi ehkä Jugo Diablon kohdalla. :esmoke:
Komeasti muuten MnM sivulla Suomi on top1 kävijämäärissä. Torilla tavataan!
E: Ja edelliseen aloittelijan kysymykseen liittyen. Kuten tässä nyt todettukkin niin helpommalla tosiaan pääsee jos suosiolla tilaa Powersmokea haluamallaan nikotiinimäärällä. Kauppoja on toki muitakin. Jos jostain syystä sitä VG:tä haluat niin samalta sivulta löytyy BioBaza, joka on siis vedellä juoksevammaksi tehtyä VG:tä.
Olen nyt käyttäny vajaan viikon eGo twist CE4 sähköröökiä ja muuten tuntunu ihan loistavalta mutta huomasin että kun säiliön täyttää ja muutaman kerran yrittää imasta niin kuuluu kurlausta ja nestettä pääsee jostain siihen akun päähän? pitäiskö täst olla huolissaan vai vuotaako clearomisaattori?
Nestettä ei sais kovin paljoa päästä navoille. CE-sarjan clearot on kuuluisia tuosta vuodosta keskiputkea pitkin. Eikä sille oikeastaan mitään voi tehdä.
Kannattaa ennen pitkää hommata kanger evod tai protank clearoja. Huomattavasti parempia, pitkä-ikäisempia ja huolettomampia käyttää.
pitäisi ajaa eu-direktiivi joka kieltäisi noiden CE-nelosten myynnin. Yli puolet aloitusseteistä tuntuu olevan tuolla kertakäyttöisellä susiclearolla.
En uskalla edes ajatella moniko on luopunut höyryttelystä tuon keskiputken jatkuvaa korinaa muutaman päivän kuunneltuaan. Kauppiaat tekevät itselleenkin vain isoa haittaa noita myymällä.
Vittu mitä paskaa ne ce4 oli niillä tuli itse alotettua varmaan 20kpl niitä ostin. Siitä luonnollinen jatkumo ce5>vivinovat>kartot>silica rba>mesh....
mulle kävin niin että ensimmäinen CE4 sattui toimimaan komeasti melkein viikon ja tästä innostuneena ostin sitten kans jotain 10-15 kpl satsin kun halvalla sai. Kaikki oli kurlaavia paskoja...kiitos ja näkemiin.
Täällä taas toisin päin, CE4 toimii loistavasti ja Evodit kurlaa niin maan .......! Evodeissa muutenkaan ei ole tuota imuvastusta ollenkaan joka ei ole omaan mieleen.
Käytätkö sä evodissa niitä lyhyt- vai pitkätappisia atopäitä? Kyllä mulla ainakin tuolla lyhyttappisella joutuu imemään kuin teini Corollan takapenkillä...