Löysin netistä vanhan mainoksen vuodelta 1972. Tuo valokuva on mun silloiselta työpaikalta otettu. Normaalisti seisoin itse tuon sorvin ääressä, mutta nyt en kelvannut kuvaan :)
Silloinen työkaveri kuvassa ;)
Liite 34088
Printable View
Löysin netistä vanhan mainoksen vuodelta 1972. Tuo valokuva on mun silloiselta työpaikalta otettu. Normaalisti seisoin itse tuon sorvin ääressä, mutta nyt en kelvannut kuvaan :)
Silloinen työkaveri kuvassa ;)
Liite 34088
Pitkätukka hippi :D
Liite 34089
Heipä vaan tännekin pitkästä aikaa. Miten hän sitä tulee toimeen seuraavat 6 viikkoa lähes vaan makoilemalla sohvalla ja sängyssä ku hajoo pää jo näin 3 päivänä
Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla
No mikäs?
Väylävirasto kävi vähän poistamassa puustoa. Radan sähköistyksen takia piti tyhjentää 30 metrin suoja-alue radasta 600 metrin matkalta. Eipä noista paljoa kostu, energiapuuta suurin osa..
Liite 34091
Hyvää joulua kaikille.
Hyvää pääsiäistä
Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla
Hyvää uutta vuotta, vaikkei oikein hyvältä näytäkään :)
Liite 34101
Ei tämä vuosi oikein ruusuiselta näytä pienituloisen eläkeläisen silmillä :(
Sähkösopimus on keväällä katkolla ja tän hetkisten hintojen mukaan jostain pitäis löytää keskimäärin 100€/kk lisää rahaa loppuvuodesta..
Eläkkeeseen tulee pieni korotus, mutta se ei kata edes nousseita bensan hintoja :(
Elintarvikkeiden hinta on noussut ja noussee vielä lisää tänä vuonna sähkön ja polttoaineiden hinnan nousun takia.
Koronan perkele ei hellitä ikinä, tänä vuonna saa varmaan juosta joka toinen kuukausi piikillä, eikä sekään välttämättä auta mitään...
Varmaan jotain muutakin valitettavaa olis, mutta ei tuu just nyt mieleen ;)
Ai, tää on näin kuollut voorumi:crying:
10 vuotta sitten tämmönen Liite 34103
No moi.
Pitkästä aikaa täällä.
Täytyy totutella...
Kuvittelin jo, että foorumi on kadonnut jonnekin synkkään syöveriin.
Toivottavasti ei katoo mihinkää tää foorumi, käyttäjät vaan katoo. Tääl on vielki ihan hyvin käyttökelposta tietoo.
Katos Blurry! :D Etkös se ollut sinä jonka kans joskus hepoistakin puhuttiin?
Toivotaan ettei katoa, tuli vaan yhtäkkiä mieleen että ai niin on tämäkin forkka vielä :D
Musta on tullu suoratoistomuumio. :lol: En enää edes foorumeilla muista käydä vaikka ei voi tehdä tai mennä mihinkään muuallekaan. Pelkään vaan että tähän tottuu eikä sittenkään enää mee tai tee kun (ehkä se päivä vielä tulee) vois. Oon löytäny itsestäni uusia puolia ja mm. lohtukatsellut Metsoloita <3 :love:
Joo tuo sähköfarssi on jotain uskomatonta, ja tosiaan muutenkin hintojen nousu kaikessa tällä tahdilla! Ainahan ne hinnat hilaa salaa ylöspäin, mut nyt on jatkuvasti ja kaikessa semmosia :blink: hetkiä kun esim. uuden vuoden jälkeen mun suosikkikahvin hinta oli yhdessä yössä noussut yli eurolla lähikaupassa :thinking:
Perhana noita kahvinhintoja, jo toi perkeleen kulta katriina nous siitä reilusta neljästä egestä siihen viiteen ja puoleen. Meän kaupasta 6€ notta vittu.
Tänään sai plussakortilla hyvin alennusta. Ostin vaan kaks pakettia :)
Liite 34105
Arska, toi löf..., mun mielestä tosi huvaa kaffee ON...
Hinnat vaan todella tuplaantuneet...
RIP Höyrytelijöille.
Luulin et tää olis hyvä tapa muiden nikotiinien vieroittamiseen...
Mut näyttää siltä, että höyryttely tappanut höyryttelijät...
...rip...
Pitäiskö jo alkaa varautumaan ja vaihtaa nykyauto johonkin vanhaan lava-autoon, niin sais häkäpöntön ja pilkkeet lavalle :thinking:
Jossainpäin suomea 98E ylitti 2,5€ rajan :(
Liite 34114
Saas nähdä paljonko leipä tai makaroonit maksaa vuoden päästä :(
Liite 34115
vitu... 98 bwnsa 220 centtiä ja rapiat kouvolassa...
Te on al ku j a lop pu. taasen pärjää hetkoisen...
Liite 34122Liite 34123
Lisätty kuvat...
Liite 34116Liite 34117
miks näkyy liiteen avattua kuvat, mut ei muuten... ?
Jotain herjaa virheellisestä liitteestä..
Sun linkeistä puuttuu jotain, ylempi linkki mun kuvasta ja alempi sun toisesta kuvasta..
Liite 34118
Oikeuslaitos antaa paljousalennuksia. En ihan ymmärrä tätäkään :(
Liite 34120
Joo,kyl se pitäis olla toisinpäin.
Jessus noita hintoja :crying:
Liite 34121
Etämyynti- ja ostokielto lopetti mulla uusien laitteiden hankkimisen ja varmaan monella muullakin.
Ennen keskusteltiin paljon uutuuksista ja joku saattoi jutella muustakin..
Nautilus toimii vieläkin, mutta se on niin loppuun kaluttu aihe ;)
Näyttää nytkin olevan porukkaa paikalla, mut hiljaista silti, 5 jäsentä ja 399 vierasta paikalla..
Joo,hiljaista on,mut niin se on monessa face ryhmässäkin nykyään vaikka vuoden verran sitten niissä oli vielä aika vilkasta.