Mun ei tartte enää tilailla mitään paitsi atopäitä ehkä vielä muutama paketti, mutta that's it[emoji8]
Printable View
Mun ei tartte enää tilailla mitään paitsi atopäitä ehkä vielä muutama paketti, mutta that's it[emoji8]
.
Off-topic ketjussa täysin OT viesti:
Twisted, tyhjäätkö yv-lootaasi.
.
Ai saatana, pääsi paikallinen K-kauppa yllättämään :p oli hyllyssä meetvurstia melkein kilon paketeissa paloina, "Kulmapala/rikkosiivu" luki paketissa muttei mainintaa mitä meetvurstia oli mutta sentään oli Huhtahyvä ainakin pakkaajana, tuli lapsuus mieleen kun metvurstipalaa järsi :), tykkäsin, nykyään kun kaikki on siivutettu uusavuttomille :(
Vaikkei koolla olekaan kuulemma merkitystä, niin mikä noissa minimalleissa porukoita oikein viehättää? Makuasioita tietty, ja kuka tykkää mistäkin jne.
Modeissa/bokseissa pienuus on tiettyyn rajaan asti pop, mutta atoissa. :confused: Jos on tarjolla esim. 2/4/6 ml vaihtoehtoja jostakin, niin en kyllä ostaisi ainakaan tuota pienintä. Jaksa kokoaikaa olla tankkailemassa...
Nää siivutetut on nykyimmeisille keksitty. Kaikilla on olevinaan niin kiire, ettei ehdi edes viipaloida itse.
Palailee kyllä lapsuus mieleen, usein oli ruokapöydässä leivän päällisiksi voiklöntti, kilon edam ja lauantaimakkaraa pötkö. Aika harvoin metukkaa, oli vissiin sen verran tyyristä. :)
.
Posti alkaa leikata asiakkaidensa nurmikoita... Voi herranen aika sentään :laugh:. Tarkistin vielä kalenterista, ettei kyseessä ole aprillipila tms. Tuon on pakko olla vitsi.
Jos ne ajelee vaan postimerkinkokoiset pihat? Mulla kestää 30min ajoleikkurilla oman pihan ajelu ja siinä saa pitää kiirettä. Ja vielä pitäs lisäksi kunnostaa sellainen 30x20m ajeltavaan kuntoon.Entinen mansikkapenkki paikka. Vaan kun oon patalaiska.
Mulla menee reilu pari tuntia hyvälläki ajoleikkurilla. Millaihan käy postinjakelun, kun nyt jo jää päivän parin postit jakamati. Syyksi ilmoittivat, että ei aina kerkee kun ovat ottaneet ruokakuljetuksia hoitaakseen. Harva se päivä naapuri kiikuttaa postia meille omasta laatikosta ja toisinpäin....
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja :)
Meinaa kiirettä pukata, myös iltaisin. ja kivakiva hommasin metsästysseuran hommia itselleni nimim. "ON TÄMÄ SAATANA TYÖMAA"
Enpä ole koskaan aikaa ottanut kauanko tossa pihassa menee. Villi veikkaus on n. tunti työnnettävällä ja 30min ajettavalla. Nopeammin hoituisi jos ei olis noita helvetin marjapensaita metrin välein... jos olis joku puutarhasirkkeli, vetäisin ne mataliksi kun ei kumpikaan meistä mustaviinimarjoa syö..maistuu ihan oksennukselle.
Leveä pöytä on pop. Vanhalla ajoleikkurilla otti aikaa ja sillä mahtui pienempiin paikkoihin. Nykyisellä jää ajamatta tiukemmat paikat. Hullu kun olis rahaa neliveto etuleikkuriseen. Tai itseasiassa mielummin oikein järeään lumilinkoon. Kyllä maalla on mukavaa.
Ukko hommaa fordsonin ja perälevyn sillä onnistuu molemmat ?
Talvella kun lykkäät nurmikolta tarpeeksi syvältä niin kesällä ei tarvi leikata nurmikkoa ?
Itsellä toi pöytä on sen verran leveä että menee hienosti kuusiaidan ja puiden alle
Aika vähän joutuu bensatrimmeriä kanniskelemaan
Toki trakvaattori olisi päheä peli,mutta mieluummin sitten jos kone pitää olla,niin pyöräalustaisen 22-24 tonnisen kaivinkoneen kaikilla mausteilla. Jo alkaisi pihatyöt joutumaan.
Vaan horisontissa häilyy uhka. Duunipaikan vakiasiakas hävisi tarjouskilpailun ja nykyinen sopimus vanhan asiakkaan kanssa katkeaa lokakuun lopussa ja jos ei uutta sopparia tule,niin saattaapi olla,että tämä poika joutuu kilometritehtaalle. 29 vuotta ny samassa firmassa ja kaiken kaikkiaan 34 vuotta tullut painettua ilman lomautuksia. Voi olla,että alkaa talous tiukkaamaan kun taloakin maksan toiseen kertaan.
Vaan eipä hätää hallitus kuulemma aikoo pakottaa ottamaan töitä. :) Saas nähdä miten käy. Antaa hevosten surra,niillä on enemmän aikaa ajatella.