Jopas sattui :D
Liite 33937
Printable View
Jopas sattui :D
Liite 33937
Laitanpa tähän pienen arvuuttelun oman ja teidän aikanne kuluksi. Tein hyllystä löytyneistä jämistä sotkun:
3% Perique Black (FA)
3% Smokey Blend Topacco (Cap)
3% Vanilla Bourbon (FA)
10ml/20mg niksaputeli
= 100ml puteliin loput 70/30 pohjaa.
1. Tästä tulee herkku,jota ukki vetelee hymyssä suin?
2. Pahaa, mutta eläkeläinen vetelee hampaat irvessä väkisin pois?
3. Ei helvatti, eihän tätä pysty vetämää ukkikaan, viemäriin tippa linssissä?
Arvuutteluun saadaan vastaus viikon kypsyttelyn jälkeen. (jos muistan)
Arvaan, et 3 on oikea vastaus?
Ite oon viemäriin kaatanut huonot kokeilut, kun parempaakin on hyllyssä :D
Toisaalta voihan se olla hyvääkin eli 1, mutta onko niin hyvää, et ihan hymyssä suin???
Kakkonen ei ole vaihtoehto, kukaan ei hampaat irvessä vetele :D
Aika vaikea. Lukitsen Nro 3:n :)
Mä veikkaan vaihtoehtoa neljä: Helvetti kun lipsahti liikaa vaniljaa niin coilit on mustana jo tankillisen jälkeen. :laugh:
Sori, oli pakko leikkiä :D
Liite 33942
Kävin sit ottamassa rokotuksen ja vielä Astraa.. Nyt sit ootellaan veritulppaa tms. :(
Aina nää ilmastonpelastus suunnitelmat vaan yllättää, just kun luuli, et kaikki konstit on keksitty, niin löytyy uusi kikka :(
Liite 34000
Uskomatonta... Pandemia oli odotettavissa mutta tätä en olisi oikein jaksanut uskoa vielä joitakin vuosia sitten. Huh!
Kävin sitten siellä kampaajalla ja hyväthän noista hiuksista tuli, mutta tuittuhan näkikin kuvat [emoji3] pidin maskia sen ekat 30 min eikä ne narut kastuneet tms mutta sain ottaa sen pois kun muut lähti.Kampaaja on siis mun tuttu ja jäätiin kaksin sinne [emoji5] ja se olikin ihana paikka Pasilassa, en oo ennen käynyt.Hiuksia pestiin ja värjäiltiin ja olen taas punapää, mutta kyllä ne altaat on ihan nannaa tänäpäivänä.Ei satu niskoihin tms..jäin siihen sitten pötköttää ja oli vielä hierovat tuolit ai että!
Koko ajan tuotiin Latte espressoja ja suklaata [emoji23][emoji173]
Täytyy sanoa, että paras kampaamo kokemus ikinä!
Työn jälki oli hienoa ja siitä ponnaristakin tuli oikein kiva, on tullut ahkeraan pidettyä.
Kettu kävi kolossa :D
Ja jotain syötävää löytyi ;)
Paska kännykkäkuva :(
Liite 34007
Muutamat höyräyksen verran tuli eilen testattua. Makunystyrät toivat esiin muiston, jossa olen järven rannalla juuri skrapatun soutuveneen vieressä. Auringon säteet leikittelevät hien kostuttamina kiiltelevien lihaksieni yllä. Ympäriltä kuuluu toimitusta seuraamaan saapuneiden kaunottarien ihastuneita huokauksia. Tässä vaiheessa herään ja avaan tervapönikän kannen ja sieltä tulvahtava tuoksu, johon sekoitetaan hippunen vastarannan kahvinkeittonuotiosta leijuvaa savun tuoksua. Se on siinä, tästä tuli Tervasavu piipputupakka.
Voittajaksi paljastuu hieman yllättäen vaihtoehto 1.
Tiukka täti kauppiaana :)
https://www.youtube.com/watch?v=aeBSaZLWZY8
Ensimmäinen mikrosiru saatu, heinäkuussa sitten toinen. :eek:
Hauskaa vappua, pitäkää naamarit ja turvavälit :cheers:
Liite 34023
Vappua klara kaikille. Vappupenkomisista löyty tollainen, varmaan kuuden vuoden takainen, ainakin...
Med kraana vatten vaan.Naamioita ei pidetä mut otetaan naamat
Hyvää vappua kaikille! Vapaa vappu 5 vuoteen kun aina joutunut liputtaa [emoji2960] kohta munkkia ja illalla jotain väkevämpää, mutta ei liikaa [emoji3060][emoji898]
:cheers:
Liite 34024
Nyt on jo vappu:thinking:Eikä harrastetta ole vieläkään hankittu! Näyttää vahvasti siltä, että ostohousut on vaihtuneet pussihousuihin, kun ei mikään kelpaa:laugh: Meinasin jopa budjettiriihessä joustaa, mutta tiukkien hallituskeskusteluiden jälkeen, palasin ruotuun. Tosin muutama tonni budjettiin tuli kuitenkin lisättyä, mutta vain lisäkehystä varten.
Töistä kotiin saapuessa totesin, ettei täällä mitään työväenjuhlia pidetä, niin paskaa hommaa tommonen fyysinen suorite, ettei sitä kannata juhlia!
toiset käy lenkillä ja salilla, minä käyn töissä, ihan sama juttu:laugh: pysyy notkeana. Eikä maksa mitään, päinvastoin! Lupasin jo tänä vuonna olla kk pidempään hommissa, riippuu kyllä keleistä. Jos lunta puskee marraskuussa, niin se on moro. Tänä aamuna oli vähäpäästöisen tuulilasissa jäätä, meinasin jo soittaa, etten tuu, ennenkö aurinko on sulattanut moisen pois. Tosin aurinko sen olis ennemmin sulattanu, kuin moottorin lämpö sen olis tehny, niin ruiskin etanolia ja käytin pyyhkijöitä ja menin töihin. Ekan kerran olin minuuttia ennen työajan alkua duunissa:eek: no se oli äkkiä hoidettu, kun jäi inkivääri shotti kotiin, niin piti lidlistä käydä muutama purkki käydä, huomasivat prkl, että olin kerrankin melkein ajoissa töissä. Lupasin, ettei siitä tule tapa!
jos vaikka toisen tyrni gosen avajaiset ja suihkun kautta peiton alle. Semmonen vappuaatto
Vappuja kaikille tasapuolisesti:cheers:
https://www.youtube.com/watch?v=W8zkrQeydjg
Taitaa olla hallituksessa selvänäkijöitä, kun jo tässä vaiheessa valmistellaan tulevaa sulkutilaa.
Jos tämä lakiesitys menee läpi, niin seuraavat rajoitukset tulevat voimaan 1. heinäkuuta, ja kestävät vuoden loppuun saakka: https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/HallituksenEsitys/Sivut/HE_73+2021.aspx
Ja sitten nillitetään että hallitus on myöhässä eikä osaa varautua, kun tartuntamäärät kasvavat. Hyvä, että varautuvat ajoissa, näitä säännöksiä olisi saanut olla valmiina jo aiemmin. Tuohan ei tarkoita sitä, että määräykset olisivat välttämättä voimassa, vaan että ne voidaan ottaa helpommin käyttöön tarvittaessa ilman turhaa persulässytystä eduskunnassa.
Hyvää kesää kaikille. Sääli,että tämä yksi parhaista foorumeista on hiljentynyt. Mukavaa täällä oli kukoistuksen aikana. Facebook ryhmät eivät yllä lähellekään sitä mitä täältä sai mukaansa.
Hitto, pääsi yllättämään grillikatoksessa metrin päässä jaloista :(
Hetken päästä kauempana oli jotain "painimatsia" toisen vastaavan kanssa, siis mä en paininut vaan ne kaks kyytä keskenään :)
Ja puoltuntia tuosta, niin taas katoksessa kurkki lattialautojen välistä. Uskaltaakohan grillata tänään?? :D
Liite 34029
juu, grilli kuumaks. Kyy voi olla hyvää.
HK:n Lihis kahdella nakilla. Pääsi kyl :laugh: kun tuon avasin juuston lisäämiseksi :lol:
Lusikallinen jotain outoa mössöä oli livahtanut joukkoon...
Liite 34030
Huh, luulin et loppui höyryttelyvideoiden katselu juutuubista kun alkoi ikää kysellä :(
Ainakin yhteen Mike Vapesin videoon oli ikäraja laitettu, ehkä vahingossa??? Muutaman muun videon kokeilin, eikä kysellyt mitään..
Liite 34031
Mahtoivatkohan painia vaiko naida... Vaikea sanoa :-) Mä kyllä inhoan noita kyykäärmeitä. Äiti "opettanut" minun pelkäämään niitä pahasti ja suvun mökillä niitä on jatkuvasti polun varrella. No, pystyn sentään onneksi tappamaan niitä vaikka se kammo onkin lapsena opittu.
Asia kun tutkin, niin takana on joku EU direktiivi (taas kerran)... Googlesta löytyy paljon juttua aiheesta, eli ihan aito asia kaiketi..
Googleen on tulossa myös joku kaksivaiheinen tunnistus, mitä sit ikinä tarkoittaakaan muuta kuin hankaluuksia?
Liite 34032
Tarkoittaa ihan tietoturvan parannusta. Tuuppaat google-tilille sun puhelinnumeron, ja saat uudelta laitteelta kirjautuessa tekstarin puhelimeen, siinä on numero, jolla pääsee jatkamaan, muuten ei onnistu.
Samassa yhteydessä voi kertoa, ettei tarvi tällä vehkeellä enää kysellä.
Muitakin varmennusvaihtoehtoja tuossa on, lisää tuolla: https://www.google.fi/landing/2step/
Sitten ei pääse haksorit kirjatuun sun tilille, vaikka saisivat salasanan selville jollain tavalla.
Siin on Esa vuke:lle siisti jagge :) Ruman värinen kylläkin :(
https://www.nettiauto.com/jaguar/xj12/12155350
Jopas täälä on tullu hiljasta, kahella sivulla kahen kuukauden jutut. Harmi. Eipä silti, en itekkään oo edesauttanu tilannetta.