Täytyy vaan koittaa pitää poju oikeella tiellä. Mitkään muut ihmiset ei oo niin kunniallisia kuin rokkarit
Printable View
Hitto kun olis nuorena ollut rahaa ostaa MITÄÄN musaa, ja radiosta tuli tunti-pari viikossa jotain kuuntelemisen arvoista.
Avokelanauhurilta suttuisia nauhoitteita. Ekan levysoittimen ja Hanoin Oriental Beat:in kun sai niin olo oli makee. Hiiret söi sen levyn kannet...
Musiikkimaku on kuin persereikä, jokaisella on oma.
Ne on auttamattoman tyhmiä persereikiä jotka ajattelee että se oma maku on oikea, tai että jokin ei ole musiikkia. Kaikki musiikki on jonkun mielestä hyvää ja jonkun mielestä hirrrveetä paskaa.
Kaikkea sitä tapahtuu. Bemarikuski päästi mut suojatien yli. Ja mies vielä!
Ei kai bemarikuskeissa mitään tavallisuudesta poikkeavaa ole vaan ne ongelmakäyttäytyjät löytyy niistä Audeista?
Sen verran sanottava, että Fröbelin palikat ei uponnut kersana yhtään. Tarvi olla melodiaa eikä mitään saatanan sutsisatsia, mikä ei edes tarkoita mitään. Saattaa tosin olla, että olin jo liian vanha.
Radio päällä töissä ja mitään biisiä en siitä diibadaabasta erota enää. Cheekki jos tulis käymään niin henkkarit käteen ja katon ultravalolla check ettei oo väärennetty. :D En nääs tiedä kyseisen sankarin nimeä, eikä kiinnosta, naamakaan ei ole tuttu.
Ei kun kyllä bemmeillä ajaa vähän juntimmat ja huonokäytöksisemmät kuskit. Audikuskit on vähän kohteliaampia ja sulavampia.
Mä en ole oikein ikinä tykännyt kotimaisista tuotoksista koska mun korvissa ne nimenomaan on tuotoksia. :D YleX:ltä on ihan kiva kuunnella höpinöitä välillä ja välillä tulee jopa ihan hyviä biisejä, Parasta ennen ja DJ Orion on hyviä ohjelmia. Muuten parhaat kanavat on nettiradion puolella, NRJ Dance ja NRJ Ibiza.
Bemaristit mulkuimpia kyllä joo, varsinkin silloin kun vaimo joskus pääsee kuskinpaikalle :p
Ensimmäinen oma LP oli Sleepy Sleepersin Sinulle Äiti. Oli muuten kova juttu siihen aikaan. Seuraava lp:kin oli kohtuullinen, mutta muistan sen vitutuksen kun jonkun hyvän biisin kuullakseen piti ostaa koko levy. Ei paljoa radiosoittoa saaneet kuten oikein muutkaan lähempänä punkkia olleet.Leevi and the Leavingsin eka LP JA Seuraava kunnon lp olikin Raptorin ensimmäinen....
Vaan oli ne huoltoasemien käännösiskelmä c-kasetit (tuntemattomilla esittäjillä) melkoinen kokemus. :)
edit. Jessus .Meinasin unohtaa Kontran ja ilmiömäisen Moog Konttisen. Ahh..tai ähhh niitä aikoja.
Otan osaa. Itselleni menis mieluummin vaikka Titi
-nalle repeatilla.
Mä olen yleensä sulattanut jääkiekkorenkutukset hyvin. Jopa Ihanaa, Leijonat, ihanaa oli minusta hauska. Mutta nyt nuorten MM-kisoissa soi turhan taajaan JVG. Herranjesta, tyypeillä on kone ja autotune ja vonistaan päälle jotain käsittämätöntä lääperiä. Eiiih. Onneksi Kalpalla on SM-liigan paras maalilaulu.
https://youtu.be/utaSn8Fz5mo
Titiä katsotaan myös toki.. peppi ja eemeli kans tärkeitä.