Ei oo ei. Entäs jos suhteutetaan väkilukuun [emoji848]
Printable View
Sain tekstiviestin: "Koronatilanne Suomessa vaikeutuu". Lähettäjän numero ei tietenkään näy, onhan se bulkkikamaa stm:n toimesta. Nyt meidän kaikkien on otettava itseämme niskasta, ja sanottava; huihui!. Hyhhyh thl:ää, kun tuputtaa samaa, täysin odotettua agendaansa. Kolmas aaltokin on jo pedattu valmiiksi.
Neljättä/kuudennetta/kymmenennettä aaltoa odotellessa, mitään tosiasioihin perustuvaa tietoa thl ei halua edelleenkään toimittaa julki. Ymmärtäähän sen, kun kattojärjestö who, sun muut päättäjiä pelottelevat, ja nimenomaan ei-julkiset päättäjien kokoukset ovat taustalla.
Herääkin kysymys: mistä tämän valtion päättäjät on tehty, kun he ovat peloteltavissa niin helposti? Sanansa syöviä, mielisteleviä selkäänpuukottajia on kaiketi 99% heistä. Nekin harvat, jotka eivät kuulu tuohon joukkioon, koitetaan vaientaa, keinolla millä hyvänsä.
Käytännössä ei ole juurikaan mitään todelliseen tietoon perustuvaa näyttöä siitä, että koronatilanne suomessa vaikeutuisi. Kaikessa tässä on kyse pelkästään siitä, miten kuuliaisesti lampaat seuraavat, ja tukevat maailmanlaajuista propagandaa. Jos he eivät tukisi ja seuraisi sitä orjallisesti, koko vehkeily kaatuisi kuraan.
Tänä päivänä ei liene tarvetta maailmansodalle, tahi muullekaan siinä käytettävälle asearsenaalille, kun iso osa ihmiskunnasta valitsee täysin vapaaehtoisesti orjuuden, vapauden sijaan. Tuo vapauden määritelmä on tietenkin jokaisen ihmisen päätettävissä.
Sinun tietosi pandemiasta taitaa tulla luotettavasta Qanon-lähteestä?
Qanon? miksi pitää tyrkyttää moista, luuloihin perustuvaa tahoa, jonka uskottavuus on samalla tasolla kuin nykyisen, tehtaillun "pandemian"? Ehkä voisit, jos kiireiltäsi kerkiät, selventää hieman, mihin omat tietosi perustuvat. Ymmärrän kyllä, että tämä aika saa ihmiset varpailleen, ja monet meistä joutuvat, jos ei suosilla, niin sitten pakon sanelemana, kyseenalaistamaan omat käsityksensä maailmasta, jossa elämme.
Covid-19 on saanut suurin piirtein saman verran raatoja aikaiseksi tänä vuonna kuin HIV. Hivin tartuntamäärä on pienempi, eli sen kuolleisuus tartunan saaneista on suurempi, mutta Covidin tarttuvuus on hivenen eri tasolla, kun ei tarvi bylsiä tartunnan saaneen kanssa. HIV on myös ennättänyt kerätä melkoisen kauan tartuntoja verrattuna Covidiin. Oikeasti hämmästyttää, miten ihminen voi kieltää tosiasiat.
Tuo "raatojen" määrä riippuu kovasti tilastosta ja tilastoijasta.
Esim. 90v muori menehtyy koronan aiheuttamiin oireisiin, itse en kyllä laskisi koronakuolemaksi. Kuinka paljon näitä tai vastaavia on tilastoissa mukana? Kuinka iso prosenttiosuus menehtyneistä on ns. perusterveitä työikäisiä?
Tuossa THL:n tekstiä "Henkilön kuoleman arvioidaan liittyvän koronavirukseen, jos hän on kuollut kuukauden sisällä siitä, kun hän on saanut positiivisen tuloksen koronatestistä."...
Alle 50v on vähän kuolleiden joukossa
Liite 33855
Mä luulin jo tulleeni lukemaan iltalehden uutisten kommenttiosiota... :lol:
Mutta oon kyllä kanssa sitä mieltä että tilastoja julkaistessa pitäisi miettiä, että onko korona peruskuolemansyy, välitön kuolemasyy, välivaiheen kuolinsyy vai myötävaikuttava kuolinsyy... Koska nyt ilmeisesti korona merkitään peruskuolinsyyksi kaikille jotka kuolevat, jos niillä on todettu koronatartunta :confused:
Miten vittu kukaan jaksaa jauhaa koronasta?
Myöhäistä iltaa ja varhaista keskiyön jälkeistä aamuakahvia kaikille:D.
tälläistä mieleen jotta mitenkä ootte aatellu tulevaa itsenäisyyspäivää viettää?
Lepään!!! Tiukka viikko takana, päivystys loppui torstaina ja keikkoja kertyi 42 mutta todellinen tuntimäärä oli noin 30.Joten 70 tuntia tuli tehtyä töitä ja sitten kun on yölähtöjä niin kyllä väsyttää! [emoji852] Toki nyt olen siirtynyt apupäivystäjästä pääpäivystäjäksi niin saan enemmän liksaa ja näkyyhän se kivasti tilipäivänä.
Kotikatu kun osti meidät niin systeemit muuttui tosi paljon ja jätkiä lähti menee, oikeastaan kaikki vanhat.Mä olen ainoa joka jäi [emoji23] on tossa pari työkaveria jotka jäi..aika uusia siis, mutta ne on kovia kavereita saikuttaa ja mullakin on kahden ihmisen työmaat sitten hoidettavana miltei koko ajan.
Eilen yksikön päällikkö ja esimies antoivat kehuja, että johdan ykkösenä työmääräinten teossa eli teen eniten keikkoja.Tottakai ne on tyytyväisiä kun kyttäävät tulosta koko ajan, mutta ei tosta voi kehuja ottaa vastaan.Mulle on kyllä muutenkin vastuutettu hirveesti hommia ja autan ja ohjeistan tosi paljon uusia työntekijöitä.Ajattelin, että nyt vois olla sopiva aika pyytää palkankorotusta [emoji18]
Itse oon kyllä nyt ihan tyytyväinen tässä työssä, mutta onhan tää aika raskasta.
Semmonen avautuminen sitten [emoji38]
Aika sykähdyttävä koronasta kuitenkin oli toi tv1 perjantaina "perjantai".
Ja tolleen oli jossain: Hiv-tartunta voi tulla ainoastaan kolmella tavalla: suojaamattomassa seksissä, veren välityksellä tai äidistä lapseen.
Sorry tää koronakirjoitus...
Varmaan se korona puhuttaa kun se koronapaska on joka kulman takana vastassa... Ainakin täällä Oulussa jossa tilanne pahin heti pääkaupunkiseudun jälkeen :mad: Onhan se kyllä totta että vois koittaa puhua jostain positiivisemmista asioista. Mutta se on aika vaikeaa kun se on läsnä elämän joka osa-alueella, ellei sitten eristäydy kotiinsa, mutta ei sekään täysin onnistu, ja jos onnistuis niin sitten olis taas vaarassa tulla hulluks. :rolleyes: Nyt tähän pimeimpään mörönperseaikaan on masentavaa kun ei oikein viitsi tavata ketään, mennä mihinkään, harrastaa mitään kodin ulkopuolella, paitsi ulkoilua yksin pimeässä. :rolleyes: Eikä jouluna nähdä sukulaisia.
Mutta tämän jälkeen kyllä osaa arvostaa eri tavalla sitä että voi mennä kavereiden kanssa leffaan ja syömään, tai parille tietäen että pari tarkoittaa että mennään viideltä aamulla nukkumaan, että viitsii käydä ex-tempore hakemassa jotain pientä kaupasta, eikä tarvi viritellä jotain ahdistavia maskeja. Arvostan tästä lähtien jopa täyttä junavaunua, kunhan vaan voisi matkustaa pelkäämättä kulkutautia.
Mä en lue uutisia koronasta, en seuraa monta taas sairaalassa tms..toki rajoituksia koskevia tiedotteita luen.Maskit ei mua haittaa eikä ihmisten välttely muutenkaan.Työkuviot on muuttuneet, mutta en ressaa niistäkään.Oon kyllä sopeutunut tähän hyvin.
Ei tämä ahdista erityisemmin enkä ajattele asiaa hirveästi.Ainoastaan toivon ettei poika sairastu koska hän ei siitä selviytyisi.
En nyt tietenkään toivo kenenkään kuolemaa muutenkaan, mutta tulisin hulluksi jos vaan miettis näitä.
Tosta aikaisemmin kyselyä itsenäisyysypäivästä sen vertaa.
Hyvän ruuan ja perheen kesken rauhoittumista...Niin ja tietysti Suomineidolle varattu oma paikkansa:D.
Pääruoka lajit:
Perunamuussi.
Puolukkahillo:
Tähän sitten jotain lisukkeita:thinking:.
Possun ulkofilettä uunissa metsäsienikastikkeella.
Leivitettyä possun fileettä ja sama kastike.
Nauta(sikanauta) lihapullia,
Tietenkin perinteinen jalostajan tlk hernekeitto hyvällä sinapilla toimii aina:thumbup:.
Hmmmm. Toisaalta tämä maksalaatikko on myös vaihtoehto:thumbsup:.
https://www.youtube.com/watch?v=6txa4MDW_mA&t=7s
Sori OT:(
Mä teen huomenna itepäisyyspäivän kunniaks kaljalanpaistia, eli karjalanpaistin liemeen lorahtaa tölkki olutta :D Mä en tykkää juoda kaljaa, mutta se sopii moniin ruokiin tosi hyvin.
meillä karjalanpaistia useesti (haukkukin tykkää) , mut koskaan kuullu et kaljakin kuuluu siihen...virn...
aina vaan vanhakin oppii uutta...
Just laitoin Hirvenpaistin "grilliin" ja uuniperunoita olis lisänä.
Hirvipalvi on tosi hyvää leivän päällä :drool: Nuorena tuli aina käytyä hirvipeijaisissa jotka oli yleensä näihin aikoihin vuodesta, ja sieltä sai mukaan hirvipalvia ja jotain muita lihoja kiitokseksi kun ne metsästi meidänkin mettissä. Muita keinoja saada hirvipalvia ei taida hirveesti olla ellei ite ammu, ei ainakaan ole Prismassa näkyny. :lol: Täytyy joskus koittaa olla peijaisten aikaan kotikonnuilla.
Saas nähdä millaiset on linnan juhlat ilman juhlia. Jossain luki että Ylen juhlalähetyksessä luvassa muuta ohjelmaa ja "suomalaista esittävää taidetta", mitä odotan kauhulla. Kun muistaa sen mölinän siitä Kalevalan Aino-tarun taulusta, ja että se olisi pitänyt poistaa Ateneumista kun siinä Väinämöinen ahdistelee Ainoa, niin mitähän sitä uskaltaa tv:ssä enää esittää jos vanhat kansantarutkin on jo kielletty... :lol:
Valmista palvia tuskin löytyy, mutta aihiot kyllä saa. Tai Prismasta en mene vannomaan kun viimekäynnillä lihatiskin irvikuva oli puoli metriä pitkä. Citymarket kuitenkin tarjosi tämänpäivän hirvisaaliin. Palvaus toki jää omalle vastuulle, mutta eipä se liha siitä hirvestäkään palvattuna irtoa vaikka itse ampuisikin.
Jotenkin koomista kun hiekoittivat kevyenliikenteen väylää, vaikka lämpötila on plussan puolella ja tiet kuivat :)
Ennalta ehkäisyä vissiin :thinking:
Toivottavasti suomessa jaettavan rokotteen kanssa ei ole yhtä tiukka rajoitus :)
Liite 33856
Remu osuu naulan kantaan
https://tokentube.net/v/2965590487/y...u-asiaa---360p
Joskus aikaisemmin jo ihmettelin miksen pysty Instagramiin kirjautumaan Facebook tunnuksillani. Tänään sit kokeilin asentaa kännykkään instan sovelluksen ja sillä kirjautua facebook tunnuksilla. Perseelleen meni sekin (kuva)... Ei mitään hajua kuka on brenaalessandra5757, eikä googlekaan tollasta löydä. Koitin tehdä uutta tiliä, mutta ei kelpaa mun sähköpostiosoite, eikä mikään mun ehdottamista käyttäjätunnuksista :(
Instasta löytyy kyl @Breendaalessandra, mut en tajuu miten liittyy siihen, ettei toi vaan toimi :(
Pitäkööt instansa edelleen X-(
Liite 33858
Edit: Ei mitään, tyhmä juttu ;)
Valtamedian ja muidenkin mediajättien sensuroimaa aineistoa luvassa. Voliohattu kannattaa vetää korville(sekä naamalle tänä aikana). Jos ei muuta, niin mielestäni ihan käypä ajankuva tämänhetkisestä maailmanmenosta, tuleville ja tulemattomille sukupolville:
https://www.bitchute.com/video/EU5b9cR4BE6D/
Testaan vaan toimiiko viestien lähetys?? Omien viestien muokkaus ei toimi, eikä viestien "lainaa" toiminto??
Mutta sitten kerto viestiä lähettäessä, ettei sivun käsittely onnistu, mutta tuli tuo viesti kuitenkin.
Ja hymiöt ei näy kirjoitettaessa, mutta esikatselun kautta näkyy.
Tuplalainausta en saanut toimimaan, kun noihin Esun viesteihin yritin "just näin" kommenttia lähettää... :D
Ei näköjään pysty Youtuben pätkiäkään laittamaan kuin linkkinä, olkoon... :thumbdn:
Ei pysty näköjään kuviakaan laittamaan :(
Edit: Nyt näyttää toimivan foorumi :thumbsup:
Liite 33859
Saas nähdä onko loikkareita jenkkilän vaaleissa???
Tekstitv:n satoa: Usa antoi ensimmäisen rokotteen. "Tehohoitaja Sarah Lindsaysta tuli maan ensimmäinenkoe-eläinkoronarokotteen saanut henkilö". "Tunnen oloni hyväksi". Toivottavasti hän kertoo yhtä julkisesti kuulumisiaan asian tiimoilta seuraavien parin vuoden aikana.
Meitsi voi kertoo julkisesti ku kävin viime vuonna influenssa rokotukses ja oli mukamas omalla terveys keskuksella jonoa ni piti mennä toisen posti numeron alueelle. aika epäilyttävää eikö? siellä sitten joku vitun tukkansa värjännyt mies hoitaja sodomiitti anto vakoilu myrkky rokotteen ja ois muka pitänyt pysyä vartti siellä terkkarilla jos tulis jotain sivareita mutta mä tiedän kyllä noi jutkujen sala juonet joten juoksin vitun nopee himaan mut yks puna tulkku katto aika oudosti oksalta, varmaan työskentelee NIILLE ja sit mun perse tippu alepan eteen mut juoksin vitun kovaa ja jätin vaa sinne ennenku hallitus ehtii mun jäljille. himassa sit hiffasin heti et sanna marin oli käyny vaihtaa vakoilu patterit mun herätys kelloon ja myrkyttämäs mun kaura ryynit ni sanomattaki selvä et heitin menee. NE tietää et paljastaisin TOTUUDEN vapaasuomi.ru sivulla ku jare oli jutellu pubissa yhen tyypin kaa jolle oli käyny ihan sama juttu ja sit täst rokotuksest pari kuukautta ni joku riisi silmä söi muka lepakon jossain vitun torilla et sais katka ravun taas nousee ja siitä muka alko joku uus virus pandemia??? sattumaako? mieti ite! nyt tiiän et kantsii äänestää persuja ja erota eusta koska kreikan tuki paketti 10 vuotta sitten. HERÄTYS IHMISET!!!!
:DDDDDDDDDDDDD HHUUAAAAAAAAAAAA PERSE TIPPU ALEPAN ETEEN MUT JUOKSIN VITUN KOVAA :lol: :lol: :lol: :laugh:
Mua kyllä oikeesti huolestuttaa se kun aina välillä lukee salaliittoteorioita koronasta, että mistä joku on saanut sellaista päähänsä? Mutta kieltämättä vaikken rokotevastainen yleensä ole, niin en kyllä ekana enkä tokana muutamassa kuukaudessa kyhättyä rokotetta halua ottaa. :thinking: