Tietääkös porukka miten tuo höyrypään liike Jyväskylässä on auki näin joulun alla?
Printable View
Tietääkös porukka miten tuo höyrypään liike Jyväskylässä on auki näin joulun alla?
Onpas mukavan pehmeetä tämä VG-painotteinen Harvest Berry. Heti tuntuu kurkussa paremmalta. Niksaa pitänee vielä vähän lisätä...
Harvest hyvää Pumpulilla ja Katiskalla.:thumbup:
Pumpulilla maistuu vaan homeinen mansikka :antismoke:
Sulla Pumpuli piloilla.:laugh:
Pervest Harry on kyllä ainakin pumpulilla kauheeta. :eek:
Sullakin Pumpulit piloilla.:)
Ei ole bombulit piloilla, itsellä kummittelee Harvest Berryssä homeinen salaatti (kun pumpuliwick), meshillä ihan jees tavaraa.
e. olipa hienosti sanottu
:laugh: 2 Viikkoa vedellyt Harvestia Pumpulilla ja Katiskalla vuoron perään. Pitää mun kans vaihtaa pilaantuneet Pumpulit.:crying:
No mutta perkele eihän tämä RSST jaksa wickata näin paljolla VG:llä :( Olen pettymys.
Mä taas en oo yhtään pettyny kun sain joululahjaks s4 minin neekerinnahkaisena Black Editionina, on ihan eri planeetalta nyt pörrätä netissä kun sillä trend plussan paskalla. :D Ja siihen vielä lisävakuutus että saan uuden kun mulla joskus taipumus ketjukatastrofoida ja silloin ainakin ne tavarat jotka ei kestä putoomista lentää suunnilleen 5 metrin kaaressa johonkin betoniin. :whistle:
Ei tarvi ite rikkoa, ku lainaa lapsille.:crying:
En mä tahallaan ikinä, joskus vaan vaikka matka vaikka makuuhuoneesta olohuoneen tai jouluvalojen purkaminen voi saada aikaan hyvin odottamattomia vaaratilanteita. :lol: Niinku vaikka joku tavara kimmota katon kautta, tai minä pöydällä seisten astua pöytälevyn reunalle niin että koko pöytä kippaa mut ikkunaa päin ja lasiset jouluvalot kattokoukusta tipahtaessaan ja nousevan pöydänlevyn kohdatessaan oikein kimpos pirstaleina ympäriinsä. Onni etten menny ikkunasta läpi, se siitä olis vielä puuttunu. :glare:
... :blink:
Ei sitten ehtiny uudet tankit ennen joulupyhiä :C Noh, kai mä näillä falskipöntöillä siihen asti pärjään, et kusti polkee taas.
Mitäs se Tuittu on säätänyt? Eikä edes luita poikki.:popcorn:
Hyi saatana, vedinpäs äsken melko mehevän dry hitin x(