Kunnon höyrykoneella 3mg riittää kyllä täälläkin. Mulla vaan paha tapa rakentaa single niihin drippereihin joihin sen pystyy ja höyrytä niitä 25-35 watilla. Riittää minulle, enkä osaa vetää sekunnin hittejä ja nauttia niistä.
Printable View
Mulla menee 1mg nykyään ihan nätisti, mutta tuleekin vedettyä 40-55W tehoilla. Tuli käytettyä yhtä vanhempaa nestettä 4mg niksoilla ja kieltämättä tuli hieman huono olo. Jotkut osaa rajoittaa höyryttelyä, mutta itse vedän pahoinvointiin asti :D
Crius 0.4 ohmia, 70 wattia ja saa otettua pidempiä helposti. Ei tunnu että olis liikaa.
Magma on hyvä. Pitäisi vaan ottaa vinka kouraan ja jollottaa se dekki siitä ilmaröörin ympäriltä kuopalle, niin loppuisi se pissiminen.
Oliko se engelsmanni vai jenkki joka oli tehnyt ihan hemmetin upean. Postit oli kuin metallisia kuusia lumisessa metsässä. Missään ei vekkiä, kulmaa, tai muuta. Ja se dekki jyrsitty pois ja pelkkä monttu jäljellä. Vähän reunaa vaan. Oli mennyt tunteja se tekemiseen taitavissakin käsissä.
Nyt kun olis unirytmi jotenkin kohdillaan niin ei voi pistää pötkölleen, koska on akut laturissa. On tämäkin saatana. Pitänee ostaa joku nitecorea vikkelämpi kapistus.
Naamis on imagostaan huolimatta vastuullinen höyryttelijä. Vai onko sulla kaikki Jallun vuosikerrat ja haluat varjella niitä ?
Firman kirjanpito ruutuvihkosta reväistyllä sivulla siinä laturin alla kenties.... :D
Meneekö ne akut rikki jos ne ottaa kesken kaiken pois laturista ja jatkaa aamulla?
Latauspussikin on - jossain, Käytin sitä alustana laturille ennenkuin uhrasin yhden korkean PC:n tyhjän Antecin kotelon laturien alustaksi (peltiä).
Toki harvalla on akku tehnyt lähtölaskennan ja laukaisun kohti kiertorataa keskeltä pöytää. Naamiksella on.
Ihan kivastihan se meni. Mutta juu ei tosiaan hirveästi viitti alkaa näiden akkujen kanssa kikkailemaan vaikka ei sekään sitä takaa, etteikö laukeisi naamalle tai seinille. Tarvis myös vissiin pari paria ostaa lisää kiertoon, mutta tarjonnan paljous hämmentää pientä. Ennen oli helppoa, kun ei oikein muita tarvinnut miettiä kuin AW IMR. Oispa 2013.
I know mutta perstuntumalla mitä enemmän toimintoja, sitä enemmän rikkimenevää logiikkaa. Sitäpaitsi isotehoiset on sisäisellä tai kahdella akulla, ja mulle kiitos sellainen 1 kpl 18650. Muuten ihan sama vaikka 1000 w.
Meinasin jo hommata toisen Sigelei 30 w boksin, mutta tuo nykyinen syö minusta suhteettoman paljon virtaa. Koko ajan pitää akkua vaihtaa. Isoveli 50 w ei tätä tee, mutta on liian iso ja painava ykkösvalinnaksi.