Health Potionia, on kyllä hyvväää. Ekaa kertaa itse höyryttelen tätä, ennemmin vain muilta maistellut koska vierastanut metallitankkia kaiffarissa. Ehkä me tän kanssa toimeen tullaan, ehkä.
Printable View
Health Potionia, on kyllä hyvväää. Ekaa kertaa itse höyryttelen tätä, ennemmin vain muilta maistellut koska vierastanut metallitankkia kaiffarissa. Ehkä me tän kanssa toimeen tullaan, ehkä.
Capellan caputsiino todettu ihan hyväksi... Tuota melkein pystyis höyrytteleen jo pidempäänkin :)
Drippaillen Defun ryynästä monen monen kuukauden tauon jälkeen, on tää vaan herkkua. Gennystä Pink Spotin Strawburst tms. ei hassumpaa sekään.
Five pawnsin absolut piniä kaiffarista ja standardin cb4 quasarista.
Uutta omaa kokkailua..
Harvest berryä pitkästä aikaa. Paljokos tyypit laittaa tiivaria? Laitoin mututuntumalta 15% ja hyvää on :)
Laitteena ehpron kfl+ hybrid connectorilla ja 1.7ohm coililla, puffilan nano muovitankki, 350 musta nemmy messinkisillä napilla ja renkaalla. Päässä komeilee fasttechin musta kultane chaplin tippi
Edit: niin ja akkuna tensai
Ikinä tuota laskenut. Tiiviste 50 ml pulloon ja perään pohjaa sen verran, mitä mahtuu.
Postipate pudotti paketin valmisnesteitä Finnvapelta, parit henkoset Drake'sin Vanilla Trifectaa ja toimii hyvin! Neste tuoksuu ihan valkovenäläiseltä :D
Pervest harrya Dripperistä ja on kyllä makosaa:):)
Harvest Berry, ei mikään lemppari mutta nyt alkaa jotain herkkumakuja täältä löytyäkin. MISTerin korvaaminen H-attyllä oli kyllä täysin oikea valinta mulle, pirun hyvä peli mutta en vain ikinä saanut makua tulemaan misteristä niin kuin haluaisin. Hatty sitten taas, eka setup ja :love:
Vanilla custardin ja cool mintin sekoitusta... En välttämättä lähtis suosittelemaan :laugh:
Health Potionia drippailen :P
edelleen vaan menee toi peleonin T-Blend tiiä sit
mikä siinäkin on
OMEGAn Santeria on mulla ainakin ollut pidemmän aikaa käytössä..sekä capellan applepie,peach and cream,vanilla custard..
Butterfly bait drippaillen. Aikas veikeen makuista.
Butterfly baittia kaiffarista, ja Tobacco Haze eXprosta. Eipä ollu pettymyksiä nämä maman ja papan keitokset. Täytyy varmaan muitakin tilata.
mana potion ja wws x
Tällä hetkellä menee Libertyltä tilattua Strawberry Milkshakea, voin kertoa että tuoreena maistuu aivan pilaantuneelta maidolta mutta nyt kun hetkisen tuuletteli niin on jopa ihan siedettävää tavaraa. Alkaa olla nesteet niin vähissä että olis parempi jo tipahtaa paketti postiluukusta :D
Capellan harvest berryä neljättä päivää...
Mom & pops RY4v2 misteristä.. yum drippaillen.
tpa ry4 double + tpa vanilla bean ice cream mix :smoke:
Tonic tuomio tuosta Mom & pops RY4v2:sta ?
Ässällä ihan ässä-nesteet! Toi ryynäs miksari pieksee kaikki ryynäset mitä oon testannu.
Itse sanoit että hyvää on ja olet oikeassa kiitos kuuluu sinulle :hatsoff:
En mitään, kaikissa atoissa vanhat setupit eikä jaksa tehdä uutta... :popcorn:
Pitkästä aikaa FSUSA Gummy bearsia. Hyväähän tämä on vieläkin :eek:
FlavorWest Swedish Gummy! Nyt selvis miks on maistunut kaikki palaneelle, makuaisti turtunut Andromeda & Mothersmilk kopsuihin parissa viikossa. Otetaas välillä kuuri jotain muuta ;)
Capellan Peppermint ja mustikka. välillä pinacolada, vaatii kyl kypsymistä :/
Trope krissiä, seuraavaksi jugo diablo ai että on hyvvee.:love:
Capella- New York Cheesecake,Rasberry,ja Defunctan special Ry4.. NYCc on ihan rrrkeleen hyvää! :thumbup:
w#x gennystä. On siinä vaan jätkät maussa eroa pumbaliin verrattuna :laugh:
Drake's Punky Bruiser
FA Pear+TPA Vanilla Swirl! Mites tässä näin kävi, kolmas akku kiertoon kohta tän päivän aikana... Tietty heräsin jo aamuviideltä mutta silti!
Toscanamall'n M-Type edelleen :) on siellä muitakin m-type nimellä mutta oikea on Perfumers, myös menthol lisällä,
Harvest perry, Health potion, mr green, M#3,X ja L sekä M.B.G sekaisin osa Kayfuneissa osa aero- tms. tankeissa,
nyt ei ole yhtään gennyä kun otin vähän hermolepoa niiden käyttämisestä.
Toi M-Type on vähän pelätty maku duunin tupakkapaikalla :evil: kaikki muistaa ensimmäisen maistelijan rykineen kyyneleet valuen vartin :D jos olis maistellut enemmän olis varmaan tasoittunut mutta seuraava maistelu vasta viikon päästä ja sama tulos :sarcasm: