-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
mikä merkki? Bensa vai diesel? Putket vaan tukkoon...
-08 riisseli :P
Mut eihän se haitta ku laitan loton vetämään ;)
Pessimisti ei pety prkle :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
-08 riisseli :P
Mut eihän se haitta ku laitan loton vetämään ;)
Pessimisti ei pety prkle :D Volkkarin 2 L tdi mut auto ei oo saksalainen ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Kiva oranssi moottorinkuva kojetaulussa:-
Testerin jälkeen tuomio: Joku hel***in egr-venttiili sökö pakokaasunkierrätys härdellissä:(
Ihanan edullista:) 601€ + työt:D
Näköjään aina menee tonni::)
Liian uusi auto..mulla on ollut egr -venttiili jo pitkään tukossa mutta ei vaikuta mitenkään ajamiseen muuten kuin joskus puskee vähän öljyä läpi..pitäis jaksaa tulpata koko joutava venttiilin paska..turhia osia turbossa:P..vittumaisen hankalia nuo egr -venttiilit löytää purkuosinakin kun ovat kulutustavaraa..vanhoissa dirseleissä monesti vain niin tukossa että puhdistaminen riittää ja rupee toimimaan..
-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ostakaa pojat bemari niin tiedätte sitten vasta mikä on kallis korjata ;-)
Nimimerkillä idiootti joka vaihtoi vag:n bemariin :-\
-
Ton takia vaihdoin bemarin vaggiin..
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Nissan-bemari-volvo-mitsu:)
Etuveto-takaveto-etuveto-neliveto:D
-
VW Gold MK II - Mazda 626 - Fiat Brava - Kia C'eed :D
Eikusiis :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
mikä merkki? Bensa vai diesel? Putket vaan tukkoon...
Just meinasin samaa huudella. Samaa alko mulla valittelee niin sanottii ettei sitä korjata kannata tukkoon vaa, passatti tdi mulla siis
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vrtane
Kun vika on korjattu, niin eikun auto "lastutukseen" ja samalla kierrätys ohjelmasta pois ;)
Eikös tämä kannattaisi nyt heti tehdä ja nollata vikakoodit :)
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Vituttaa tää väsymys :(
Syytän tästä ainaisesta jatkuvasta väsymyksestä lottovoittosuomen älyttömän paskaa säätä ja ilmastoa ylenpäätänsä. Ihan eri jaksamisen taso on tuolla Finnvapenkin äärellä Epsaniassa. Aina jaksoi tehdä kaikkea ja niin saatanan pirteä virne päällä kokoajan :D
-
Nyt on sitten kämpässä kinkki haju,
Kickin pirulainen kärähti, syy on väärinpäin laitettu akku, voi viddu :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
jumalauta parknetti...sitä saatanan parkkivalvojan autoo ei parkata MUN vuokraruutuun kun väijytään pysäköintikiekkoja vierasparkeista...ja vielä enemmän vituttaa kun en kerenny nappaan kuvaa kun tuo lousku mun ruudussa makas..huomasin vast sisälle mentyäni ikkunasta että siel se saatana räpsii autoista kuvia.kävin sitten kyllä hämmentämässä parkkipaavoa ja otin kameran mukaan ja kävin räpsiis sen lotjasta kuvia vaikka olikin sen sitten kiltisti siirtänyt vierasparkkiin..
mua kans vidutti kun ääliöt parkkeeras mun paikalle, eikö ne tajuu et tolppapaikka on VARATTU paikka? noh..sain lämpimän autotallin viiden metrin päästä ja vuokrasin paikan edelleen et ei oo enää mun murhe, hah! Tosin toi autotalli kustantaa 12 yksikköä kuussa O0
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Syytän tästä ainaisesta jatkuvasta väsymyksestä lottovoittosuomen älyttömän paskaa säätä ja ilmastoa ylenpäätänsä. Ihan eri jaksamisen taso on tuolla Finnvapenkin äärellä Epsaniassa. Aina jaksoi tehdä kaikkea ja niin saatanan pirteä virne päällä kokoajan :D
Toi on totta.. Talvessa ei oo mitään kehumista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Toi on totta.. Talvessa ei oo mitään kehumista.
Kaamos iskee ja jatkuva masennus päällä :D
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
I concur. Kesällä menee vaikka parit yövuorot melkee nukkumatta, talvella hyvä kun jaksaa kouluun vääntäytyä. Kyllä se luonnonvalo on kova sana. :D
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Totta, totta, kesällä on kokoajan pirtee eikä väsytä yhtää :) noo kyllähän se kohta taas on :)
-
Mummilta löydetty kasvain ja etäpesäkkeet harmittaa... :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Toivottavasti tulee kuntoon :)
Kokoajan tässä pelkää itsekin, että mitä noille isovanhemmille lähivuosina saattaa käydä.
-
Niskat sano poks salilla, nyt ei käänny pää muutaku infernaalisen kivun kanssa. Ja iltavuoroon töihin, mukavaa ku töissä niskat on kovilla ja pään pitäis pyöriä ku pöllöllä...
-
Talvi on ihan vitun perseestä. Ja lumi. Enkä meinaa mitään uudelleen brändättyjä höyryvehkeitä vaan ihan tuota valkosta paskaa. Lapissa se on hienoin kesä ever noin 30min. sillontällön.
-
Vituttaa tehä lumitöitä tuolla lumisateessa kun tietää että ei kauaakaan kun uudestaa..........................................
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Jaksamista mummille ja sulle... Tuttua :-\
-
Ei voi olla näin helevatan vaikeeta kiertää rautalankaa teräsverkon ympärille :( :'(
-
täytyy sitä pienestäkin aukoa päätänsä: harmittaa kun en saa läppäriä näkymään PS3:ssa jotta voisin langattomasti katsella videoita töllöstä...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
I concur. Kesällä menee vaikka parit yövuorot melkee nukkumatta, talvella hyvä kun jaksaa kouluun vääntäytyä. Kyllä se luonnonvalo on kova sana. :D
onnex pääsin toistaisexi yövuoroista eroon kun hommat vaihtu töissä ja saa olla jonkun aikaa ihan ihan päivävuoroissa :D..tuntuu että vuosivuodelta käy vain perhana raskaammaksi 3-vuorotyö :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Vituttaa tehä lumitöitä tuolla lumisateessa kun tietää että ei kauaakaan kun uudestaa..........................................
Täällä tulee vettä ja salamoitakin vilkkui välillä..
-
Nää viddun luuserit, ketkä AINA hakee saitsuu, kuun vimoselle päivälle ...KELE !!! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
täytyy sitä pienestäkin aukoa päätänsä: harmittaa kun en saa läppäriä näkymään PS3:ssa jotta voisin langattomasti katsella videoita töllöstä...
Ps3 Media Server, kai olet sitä käyttänyt? Pleikkari päälle, ohjelma päälle koneesta ja sitten kun se löytää pleikkarin...Avot! Yhteys on luotu. Sit pystyy selaamaan pleikkarin kautta noita leffakansioita/leffoja olivat sitten mitä vaan formaattia normaalista .avi:sta 1080p matroska väännöksiin ja tekstitkin toimivat. Tosin jos et omista sellaista 300mb/s wlan routeria, niin hd pätkilläkin vaikeuksia pyöriä pätkimättä.
Mutta jos ongelma esiintyy juuri tätä Ps3 Media Serveriä käyttäessä niin syypäänä on varmaankin sitten wlan/adsl modeemi joka ei perusasetuksilla salli tällaista laitteiden välistä toimintaa. Enempää en siihen ole perehtynyt, mut vanha modeemilaite teki tätä vaikka piuhoilla oli laitteet kiinni.
-
Tuo ketun valkoinen paska! Eikö sen tuleminen jo riitä?
iHybridin v2 nappikin oli tullut 310vapersille myyntiin yöllä ja eihän niitä enää aamulla ollut. PRKL!!! :(
-
Mitä VITTUA :( itella :-*
Lähetys on lähetetty edelleen.
Rekisteröinti: 31.1.2013 klo 08:26:03
Paikka: KOKKOLA 10 67100
Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla.
Rekisteröinti: 31.1.2013 klo 08:08:20
Paikka: KOKKOLA 10 67100
Katso toimipaikan tiedot
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 31.1.2013 klo 06:42:36
Paikka: KOKKOLA 67100
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 31.1.2013 klo 02:08:36
Paikka: SEINÄJOKI 60000
-
Ei kai taas Seinäjoelle takaisin poljettavaksi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Don Cecci
Ei kai taas Seinäjoelle takaisin poljettavaksi.
Niin eikös meidän kaupois käyny samalla lailla :D
Ei ummarra, normitilanteessa ois ollu klo 08:15 tuotu paketti kouraan töissä :(
-
No niin käräjät takana ja todistajanpalkkio oli huima. Puolipäivärahaa 17 euroa ja ansiomenetystä korvattiin ainoastaan 58 euroa. Tuo 58 euroa on maksimi eli aivan sama, kuinka paljon menetit...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
No niin käräjät takana ja todistajanpalkkio oli huima. Puolipäivärahaa 17 euroa ja ansiomenetystä korvattiin ainoastaan 58 euroa. Tuo 58 euroa on maksimi eli aivan sama, kuinka paljon menetit...
onko se jotenki muuttunu? Mä sain muutama vuosi sitte reilun satasen+ päivärahat ja matkakorvaukset
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Ps3 Media Server, kai olet sitä käyttänyt? Pleikkari päälle, ohjelma päälle koneesta ja sitten kun se löytää pleikkarin...Avot! Yhteys on luotu. Sit pystyy selaamaan pleikkarin kautta noita leffakansioita/leffoja olivat sitten mitä vaan formaattia normaalista .avi:sta 1080p matroska väännöksiin ja tekstitkin toimivat. Tosin jos et omista sellaista 300mb/s wlan routeria, niin hd pätkilläkin vaikeuksia pyöriä pätkimättä.
Mutta jos ongelma esiintyy juuri tätä Ps3 Media Serveriä käyttäessä niin syypäänä on varmaankin sitten wlan/adsl modeemi joka ei perusasetuksilla salli tällaista laitteiden välistä toimintaa. Enempää en siihen ole perehtynyt, mut vanha modeemilaite teki tätä vaikka piuhoilla oli laitteet kiinni.
Kiitti vastauksesta. Juu oon tuolla Media Serverillä kokeillut ja se kyllä löytää pleikan ja ilmoittaa "connected", mutta pleikkarista ei löydy mitään filejä..täytyypi tutkia asiaa..
-
Vituttaa toi jatkuva puljaaminen alkoholilain kanssa, että kaikesta saataisiin täällä jo muutenkin niin vitun vaikeassa maassa vielä vähän vaikeampaa. Ja aina kaikkia saatanan syitä perustellaan juurikin tuossa "kansa voi paremmin" hengessä.
Haistakaa nyt jo perse vitun mikkihiiret, ihme vitun valvomo tämä koko maa!!
-
mä oon oottanu millon Suomeen tulee kypäräpakko autoilijoille? O0
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja laonovi
mä oon oottanu millon Suomeen tulee kypäräpakko autoilijoille? O0
:D:D:P
-
Tuo alkoholilaki on kyllä kummallinen, ihan sama saako sitä ysiltä vai yhdeltätoista. Jos meinaa aamulla alottaa niin ostaa vaan edellisiltana kaapit täyteen :D