Urheasti puolustamaan lempparikauppaa.
Sain bonarin noin sadan euron jälkeen ja yhteydenottoon vastattiin seuraavana arkipäivänä. En koe olevani Puffin kaveri, tilauksiakin tehnyt yhteensä alle 10kpl. Nii!
Urheasti puolustamaan lempparikauppaa.
Sain bonarin noin sadan euron jälkeen ja yhteydenottoon vastattiin seuraavana arkipäivänä. En koe olevani Puffin kaveri, tilauksiakin tehnyt yhteensä alle 10kpl. Nii!
Muuta en tarvi kuin oman pojan hymyn kun saa muumipapan
kiitos pössy
Liite 9137
E : seuraavaksi testiin muumimamma
Noi extrat on vaarallisia ja joskus aikaisemminkin tästä käyty keskustelua..
Aina löytyy se vääryyttä kokenut, jos muut saavat 'paremman' extran kuin muut ja lopulta kaikki olettavat saavansa 'jotain' ja kohta kilpaillaan kuka sai parhaimman kaupanpäällisen.
Itse en kaipaa random extroja, mulla on ennestään kaapit täys kaikenlaista käyttämättä jäänyttä rompetta.
Mulla meni höyryttelyä aloitellessani 3kk aikana 3kEur kaikenlaisiin tilpehööreihin ja lopetin laskemisen, jos löytyy jotain kiinnostavaa ostan ja en tajua kun porukka vääntää jostain ilmaiseksi saadusta driptipistä tai clearosta.
Tänne ei kelpaa edes extra mielummin käsken aina kauppiaan piirtämään jonkun hahmon kuittiin
kumpi on tärkeämpää hymy lapsen kasvoilta vs 1€ - 10€ tippi , karto , clearo tjms ?
itsellä on onneksi varaa maksaa siitä tipistä tjms osasta vertaa siihen että kauppiaalle ja lapsilleni tulee hyvä mieli kun saa toteuttaa itseään :evil:
E : sirkku enkö ole sinulle lähettänyt muutaman clearon & tipin ilmaiseksi ?
ne on juuri tullut puffilta eli olet siis saanu pössyltä extraa siis :hatsoff:
Kiitos, että olet lähettänyt ilmaiseksi, mutta eihän tämä asia liittynyt sinuun millään lailla, ellet ole Puffin kauppias. En haluais sun kanssa vääntää kättä, mielestäni voin kertoa sen miten minulla on käynyt Puffin kanssa, enkä sanonut pahaa sanaa kyseisestä kauppiaasta vaan sen miten minulle on käynyt. Onhan se kumma, että muita kauppiaita voi arvostella miten tahtoo, enkä edes arvostellut ??? Mitä ihmettä:confused:
Enpä koskaan ajatellut, että tuohon infoboxiin vois kirjoittaa jotain pyyntöjä boonuksesta... :thinking: Taidanpa ens kerralla kirjoittaa, että saisko boonuksena...
...sen, että jatkavat samaan malliin niin siinä on boonusta tarpeeksi! :hatsoff:
Tokihan olisin voinut pyytää pienet pätkät silicaa ja kanthalia, et voisin testata kannattaako mun ruveta itse säätää setuppeja mut nuo parin metrin kelat on niin halpoja jo sellaisenaan, etten jaksa vaivata :D Ja kyllähän sitä haluaa tukea puffin toimintaa, että voivat jatkaa hommiansa :)
Ettei nyt olisi kaivettu se pullo rähinää piirongin laatikosta kuten viimeksi, tuota piikittelyä kun löytyy jo parista paikkaa?
Eikö se ole kauppiaan "hyvä ele" extrojen laitto
Jos olisin kauppias en antaisi kenellekään vinkujalle muuta kuin käytetyn karton :evil:
Eikös se pössy sanonut edellisellä kerralla kun tätä asiaa puitiin täällä (taas kerran), ettei niitä ekstroja summanmutikassa kannata jaella kun suurin osa ei silloin menisi hyötykäyttöön?
Ihanko oikeasti täällä nyt keskustellaan ehkä parhaimman höyrytavarapuodin, sattumalta annetuista 0.5 - 5€ "ekstroista"? Nyt kuulkaa... :facepalm:
Hämmentävää miten se röökiaskin hinta aina löytyi ja tuskin kukaan laski vaikkapa sytkäreihin menneitä rahojaan.. mutta nyt väännetään peistä tosiaan 0,5-5 Eur arvoisista tilpehööreistä. :thinking:
Syysmasis immeisillä tai nousuhumala
Lahjoituskamppis siis käyntiin :evil:
Nuo pisteet tmv bonukset on ihan huippuja, sais joka verkkokaupassa olla. Edes vaikka joku 1 piste per euron ostos ja jokainen piste on sentin arvoinen :D
Nyt on taas niin pyllykeskustelua, ettei mitään rajaa. Menkää leipäjonoon, sieltä saa ilmaseksi:banghead:
se ilmanen leipäkin pitäis nykyään saada kotiovelle saakka.
Jep, ei siellä köyhien keskellä kehtaa seisoa. /s
Tässähän nyt vaan kävi tämä perinteinen eli yhden ihmisen kertoessa eriävän kokemuksensa juttu lähti lapasesta. Syyllinen olen itsekin, tosin tällä kertaa tietoisesti.
joo, kaikki takas itkemään sinne R-mäen putiikin ketjuun. Eiks se ole just sitä varten??
No tästähän opitaan jos jotain ylimäärästä saa ni paree olla hiljaa :) Tais olla joku vanha vitsi ku asiakasta rahastettiin kaupassa liian vähän niin ei tullu valituksia. Seuraavalla kerralla rahastettiin liikaa ni asiakas valitti heti että nyt on vääryyttä harrastettu. Kauppias kehui että et valittanu viimeksikään ku halvalla sait. Asiakas vastas että yhen virheen ny voi katsoa läpi sormien mutta toinen on jo liikaa..
Päätetään tämä pohdinta tähän. Kiirepäivinä(ei voi ennustaa etukäteen) joutuu keskittymään tiukemmin pakkaamiseen, jotta kaikki tilaukset lähtee luvatussa aikataulussa. Silloin ehtii valitettavasti vähemmän miettiä kylkiäisiä/ylläreitä.
Voisiko saada valikoimiin noita ProVapellakin myynnissä olevia Provarin päällystystarroja?
onko Aspire BDC-sarjaa tulossa puffille? Vaikuttais todella pätevältä laitokselta ainakin nämä ego-kierteiset versiot. Eipä tarvi Pro Tankkeihin enää koskea jos se lasinen Vivi-versio pelittää läheskään yhtä hyvin.
Eihän teillä sattuis olemaan Provarien varajousia jossain varaston perukoilla, tai jotain muuta sopivan kokosta jousta? Näitä siis: Replacement ProVari Spring
kiitos ja kumarrus taas kerranLainaus:
Puff-kauppa on paras paikka.
Puff-kauppa on iloinen Puff-kaupassa viihdyt vaikka koko päivän jokaisen
Sellainen on Puff-kauppa
Muutaman kerran tilannu ja kaikki menny just niinku pitää. Täältä tulee katottua aina jos jotain tarvii. Miinusta kirsikkakarkista, haluan mansikan ;).
Kiitos, kiitos, kiitos kovasti taas puffille. Paketti tuli taas pikavauhtia ja bonuksena nami ja sopivia askartelu tarpeita.:love:
Otin kaikki loput akkumagneetit 3kpl.
Oisko missään ollu neljättä?
Kiinostaisi kovasti Innokin iTaste VTR -malli, onko teille mahdollisesti tulossa sitä varastoon?.
larma prkl... minäki olisin tahtonu!
Noh mutta.. tilaus lähti kuitenki, jälleen sinne isot plussat. puolilta päivin tilasin, nyt ne on jo paketoituna ja tänään postiin. :love:
:p
Kiittelin jo tilatessa, ja kiitän taas. Joka siunaaman tilaus ollut postilaatikossa viimeistään kahdessa arkipäivässä tilauksesta. Huikeaa settiä pössy, huikeaa, millä olette iteljoonit voidelleet, kun näin hyvin kulkee? :yeah:
Jess, eilen tilasin ja tänään tipahti postiluukusta, ihanniiku aina :thumbup:
Ja oli löytyny se neljäs magneetti mukaan :yeah:
Hölmöilin itse akku tilauksen kanssa ja asiakaspalvelu tilanteessa oli vähintäänkin ihailtavaa, kiitos ja kumarrus tästä :hatsoff:
Ehkä kymmenes paketti, jälleen alle 24 tunnissa perillä. http://keskustelu.vapers.fi/public/s...t/clapping.gif
Muttei vieläkään karkkia :crying: