Ainakin Moonis on SKA liquidsin tiivari, ylihehkutettu... Silloin kun SKA:t tuli meillekkin myyntiin innolla kokkasin Moonista mutta se oli blääh. Olisin halunnu tykätä kun pullon kyljessä on tamponin kuva ja neste punaista, aika hauska. :D
Printable View
Ainakin Moonis on SKA liquidsin tiivari, ylihehkutettu... Silloin kun SKA:t tuli meillekkin myyntiin innolla kokkasin Moonista mutta se oli blääh. Olisin halunnu tykätä kun pullon kyljessä on tamponin kuva ja neste punaista, aika hauska. :D
Juu jotain oon kuullut Mooniksesta[emoji57] En vaan nyt tajunnut mitä pitää juoda[emoji36] Oonko nyt tyhmä vai hä[emoji53]
Onko MF lyhenne milfistä[emoji38]
.
LOL :lol: Sitten ois hyvä selittää miks joutuu ravaan kiropraktikolla. "No tuota, kävin salaa alapesulla Twistedin luona". :lol: Mä luulen että aika monella alkaa taas körssi palaa ja jotenkin tuntuu että mahtavatko ottaa edes sitä kovin vakavasti. Voin olla väärässä, mutta tuntuu vaan osalla suhtautuminen niin kevyeltä vakaviinkin asioihin.
En tajuu minäkään, mutta sovitaan että se tarkoittaa milfiä... :D
Ei valitettavasti ole enää tulossa, menekki oli sen verran huono. :(
Kaikki on niin paljon parempaa tölkistä. Pitäkööt isot paskamuovipullonsa, minä ostan vissyni ja colani tölkissä! Aavistuksen - tuplasti kalliimpaa, mutta on kyllä sen arvoista. Hartwallin salmiakkivissyä ei tosin tarvitse uudestaan vissiin ostaa.
Oon aina luullu, että MF on lyhenne Motherfuckerista. Suomeksi siis mutsinnusu.
Tölkit hakkaa muovipullot, mutta kyllä lasipullosta kaikki maistuu parhaalta.
Se on jonneille..
.
.
Hartwallin vichy ja saskia laskevat hyvin. Suolan makua pitää olla taustalla sopivasti.
Mikä vikana, kun koko talven en ole muuta kuin levännyt kaksitoista tuntia läppärin äärellä, päälle pitkä nojatuolisessio telkkaria, mutta kun kolme päivää putkeen haravoi pihaa, olo on kuin mankelin läpi liiskattu. Valmis arkkuun pantavaksi.
Onko niin, että evoluutioon kuuluu heikkojen katoaminen kartalta...
Kuplitetuissa vesissä on eroja aivan kuten vaikka pumpuleissa! S-kaupan 12pack on sen verran näppärä, että sillä mennään ja välillä jos seikkailuttaa niin sama sitruuna-aromilla. Aikanaan oli kova sana ne korilliset lasisia vissypulloja.