Mitäs sielä nyt taas.
Printable View
Mitäs sielä nyt taas.
Ja raportoit tänne?
Eikö tuon kuonan olisi parempi pysyä omassa ketassaan?
^ Sama täällä, mä vaan stalkkaan ja naureskelen kommenteille. :)
Nonni. Nestevaraston viimeinen erä haettu äRRältä. Lisää en osta, ellei sitten business mielessä. :)
Draamassa draamaa ? Täytyy vilkaista. Tämä forkka kyllä aikaansa edellä kun venemies potkittu pihalle jo monta, monta vuotta sitten ylläpidon toimesta.
Juu ei sitä täällä kannatakaan puida, mutta voi halukkaat mennä ihmettelemään. Välillä tulee mietittyä kuinka paljon noissa ryhmissä ja täällä on samaa porukkaa, kun olevinaan facen puolella toi meno on jotenkin törkeempää kuin täällä. Luulis menevän toisin päin, kun kerran siellä keskustellaan sentään omalla nimellä ja täällä nimimerkeillä. Kumma homma. Mutta hyvä että täällä mennään pääosin kohteliaasti ja asialinjalla. Offtopicin ajoittaiset leimaukset toki poislukien.
Osittain on samaa porukkaa... Mutta me foorumilla aktiivisemmat taidetaan enemmän lukea vaan noita ryhmiä. Mä oon foorumin mittapuulla pahansisuinen ja dramaattinen, mutta kuitenkin liian kesy sopimaan mukaan tuohon persereikämeemeilyyn. No okei, aina joskus sanon jotain, viimeks haukuin draamassa vajaiks kaikki joiden mielestä toi veneroskan seminaarivalheiden puiminen on joku lollittamisen ja poppareiden paikka. Oikeesti tosi vakava juttu ja jotkut laittaa meemejä ja huutoitkupierunauruhymiöitä. :crazy:
Just toi meemiperseily ei mee mun järkeen. Annetaan itsestään niin vajakki kuva kuin vain mahdollista ja sitten ollaan muka heitetty jotain nasevaa ja fiksua. Näitä tämmösiä mä istutan puhuttelussa aina iltapäivisin työmaalla.
.
.
Juu keskitytään me täällä vain puhumaan laitteista ja nesteistä ja jakamaan tietoa toisillemme.
Tuossa tosin twisted se, että kuinkahan moni noistakaan käyttää edes niksaa, tupakkatausta voi monella olla jäänyt välistä.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja! :p Nyt mä aloin kuvitella että mihin sulla oikein se pillupuhelin on asennettu jos vaatii akrobatiaa sen käyttö... :D
No sepä se, oon miettinyt että tajuaako noi munapäät kaikki edes että mitä on edessä,höyryttelevätvapottavat siellä tyytyväisinä menemään ja lueskelevat juttuja vaan popparinkuvat silmissä ja sitä huutopierua päästäen...
Mä erosin monesta ryhmästä facessa, yhteen jäin ja se saa riittää.En sitä sano..välillä olisi hauskaa käydä lukemassa pöljiä juttuja, kai se on luontaista uteliaisuutta homosapiensille[emoji4] Sitten taas toisaalta, en koe saavani mitään niistä järkyttävistäkin jutuista ja se, että kuinka tyhmä ihminen voi olla[emoji36] Juurikin tämä meemeily ja muu paska, en vaan ihan oikeasti kestä ihmisiä jotka tekevät itsestään vajakkeja ja vielä keulivat sillä[emoji16]
Juo MF, vapee moonis :D
.