Sandelsilla ja höyryllä koitetaan päästä "juhlakuntoon"
Printable View
Sandelsilla ja höyryllä koitetaan päästä "juhlakuntoon"
Kohta on tuitulla kurat housussa, kun vetelee herkkuja kaksin käsin :rolleyes:
Soininvaara: Öljytuotteet heti rajummin verolle - piikittelee öljylämmittäjiä | Kotimaa | Kaleva.fi
On tuo Osmo kyllä vekkuli kaveri, kuten vihreät tuppaa yleensä olemaanki. Ei paljon maailma menettäis jos hyppäys kiikkuun johonkin tuulimyllyyn. Saatanan ekoterroristit.
Täällähän vallitsee kaaos ja sekasorto, helvetti, hetken poissa ja hommat vinossa :punk:
Ei hemmetti, tehosekoittimella tuo ritariässä ilman alushousuja edelleen avatattarena:facepalm:
Onhan sillä black horset jalassa... :p
Eikös black horse ole "hiukan" liioteltua :D Mulla livahtaa rikkinäisestä kalsarin saumasta enemmän tavaraa pihalle :D
jaa se onkin jo 6 aamulla, helvetti, paistoin kinkun ja väänsin pari pellillistä torttua. siis! Joulutorttuja!
Mikä siinä on et pitää tietoisesti nostella sitä myyntiketjua useammin kuin viikon välein ja siihen päälle vielä vittuilee forkan kytille?
Ehkä rangaistukset/varoitukset ei oo tarpeeks kovia :thinking:
Tää taitaa olla isompi ongelma osalle käyttäjistä kuin ylläpidolle.
Rotax kerkesi ennen minua pamputtamaan, onneksi. Minä olisin saattanut pamputtaa vähemmän hellävaraisesti :lol:
Nykyajan välinpitämättömyys. Minä saan tehdä, muut ei.:unsure:
Saahan siinä ylimääräistä uppausta kun polliisit huomauttaa :yawn:
Se on vaan siinä että jos me tarpeeks huomautellaan niin sitten napsuu bannit ja se voi vituttaa jos on vaikka kauppoja kesken.
Tarvisko pian mennä hakemaan jassolta tullutta joululahjaa