-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Vituttaa kun joutuu korppukinkun sisään laittaa gorgonzola-mascarpone -juustoa Saint Agurilla kun Stilton on loppu.
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Pottavolvo
Vaimo väittää,että mun elämä pyörii tän foorumin ja sähkötupakan ympäril :(
Jep. Sama juttu, mitkään selitykset ei auta.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ehkä se on vaan totta :D kun alkaa miettimään nii kyllähän täällä foorumilla tulee aika paljon aikaa vietettyä :D
-
Dna20 projekti putosi kädestä ja näytön kaapeli irti poikki. Näyttää kohtuu haastavalta tuo lattakaapeli kuoria.
-
Britannian kuninkaallinen puluposti keljuttaa poikkeuksetta aina. Miten se voi olla noin tuskaisan hidas? Liemet laahustaneet tänne päin toista viikkoa. Paremmalle puoliskolleni tilasin vastaavasti maanantaina litkuja Portugalista ja olivat tänään lootassa. Tuota väittäisin jo kohtuullisen ripeäksi toiminnaksi :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
Vituttaa kun joutuu korppukinkun sisään laittaa gorgonzola-mascarpone -juustoa Saint Agurilla kun Stilton on loppu.
Jaxuhali!
-
Tein ruokaa. Laitoin ruoan paistinpannussa uuniin. Otin pannun uunista ja laitoin hellalle. Hetken päästä otin epähuomiossa pannusta kädellä kiinni (oikein kunnon otteella). Poppaa. Oli oikein poppaa.
No jospa se kaljalla ja viinillä helpottais vähä.... :-\
-
Olisi se voinut mennä huonomminkin.
Pannu uunista paljain käsin, käsi palaa ja pannu sekä ruuat lattialle koira syö ja saa allergisen reaktion/luun kurkkuun ja kuolee. Lisäksi palovammasta verenmyrkytys ja kuolio ja käsi pois.
Vasen käsi.
TOI olisi jo pistänyt vituttamaan.:D
-
Vitti maanantaina töihin.... :D
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Olisi se voinut mennä huonomminkin.
Pannu uunista paljain käsin, käsi palaa ja pannu sekä ruuat lattialle. Lisäksi palovammasta verenmyrkytys ja kuolio ja käsi pois.
Vasen käsi.
TOI olisi jo pistänyt vituttamaan.:D
Ei ollu kaukana :D
Mukavasti kihelmöi nahka koko kädessä, saa nähdä millaisen nahan käärme luo :D
ps. koiraa ei ole, lähin koira olisi naapurin räkyttävä piski ja jos se olisi tuossa kuollut olisi homma mennyt humutusketjuun :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Vittu että tuli paha olo, miten voi olla noin sydämmetöntä touhua,saatana :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
waakneri
Vittu että tuli paha olo, miten voi olla noin sydämmetöntä touhua,saatana :(
Kyllä pisti täälläkin hermostuttamaan toi pätkä,vahvistaa vaan tunnettani että nykyään suurinosa ihmisistä ei ajattele muuta kuin itseään vain.. Ja sitten toi ketä ajoin ensin yli.. lisää kaasua vaan että takarengaskin pääsee nappulan yli... :o
-
Vituttaa kaikki NAAMAKIRJA kilpailut. Tykkää niin voit voittaa...VITUT
Tällaiselle joka ei käytä "sosiaalista" mediaa jää aina taka alalle...
Vituttaa taas saatana! Ja toi vitun videokin, HIRTEEN SAATANA KAIKKI!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Kyllä pisti täälläkin hermostuttamaan toi pätkä,vahvistaa vaan tunnettani että nykyään suurinosa ihmisistä ei ajattele muuta kuin itseään vain.. Ja sitten toi ketä ajoin ensin yli.. lisää kaasua vaan että takarengaskin pääsee nappulan yli... :o
En pystynyt katsomaan loppuun...liian paljon tuli omasta pojasta fiiliksiä tuohon pätkään.
-
Ehkä yks järkyttävimmistä videoista ikinä... ärsyttää ei oo enää oikea sana kuvaamaan noita tunteita. :'(
-
Tervetuloa kiinaan.. xxxxxx
Vanha videohan tuo oli mutta oli editoitu paremmin ymmärrettäväksi.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sammutan uuden läppärin asentaakseni Linuxin Winukan rinnalle ja sanoo näin..
http://img.tapatalk.com/d/13/01/26/esyde3e2.jpg
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja True Puffin
En pystynyt katsomaan loppuun...liian paljon tuli omasta pojasta fiiliksiä tuohon pätkään.
Sama. Se on kumma kun ennen vaan suututti, nykyään saa näistä järkyttävän raivohalvauksen ku miettii pojan kohdalle.
-
On se perkele kun ei tuo naapuriasunnon remontti valmistu koskaan! Pari kuukautta kamala hakkaaminen ja poraaminen aamusta iltaan. Tänään se on saavuttanut ilmeisesti lakipisteensä ja nuo on tosiaan tulossa olohuoneen seinästä läpi. Ei muuten mitään, mutta jatkuvaa yötyötä tekevänä arvostaisin suuresti jos saisin nukkua aamulla edes lyhyet torkut (en kyllä vastustaisi kunnon uniakaan, jollaisia ei ole näkynyt pariin kuukauteen). Olis taas haulikolle hommia.. :D :esmoke:
-
jumalauta parknetti...sitä saatanan parkkivalvojan autoo ei parkata MUN vuokraruutuun kun väijytään pysäköintikiekkoja vierasparkeista...ja vielä enemmän vituttaa kun en kerenny nappaan kuvaa kun tuo lousku mun ruudussa makas..huomasin vast sisälle mentyäni ikkunasta että siel se saatana räpsii autoista kuvia.kävin sitten kyllä hämmentämässä parkkipaavoa ja otin kameran mukaan ja kävin räpsiis sen lotjasta kuvia vaikka olikin sen sitten kiltisti siirtänyt vierasparkkiin..
-
Oli muksun kans huono viikonloppu.
Ahdistaa, surettaa ja vituttaa.
-
19. päivä Venäjältä lähetetty paketti ei ole vielä poistunut edes maasta! Tullissa paketti vanheni pari tuntia (25.1.), mutta sen jälkeen ei taas mitään.. :(
http://fc05.deviantart.net/fs71/f/20..._by_Saissu.png
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
19. päivä Venäjältä lähetetty paketti ei ole vielä poistunut edes maasta! Tullissa paketti vanheni pari tuntia (25.1.), mutta sen jälkeen ei taas mitään.. :(
Näin. Siellä se kiertää ensin viikon verran paikallisen postitoimiston henkilökuntaa, katsovat ensin josko kellään ois moiselle laitteelle ite tarvetta, ja sitten jos ei ole niin paketti uudelleen kasaan ja lähetetään tulliin. Jos ei tullivirkailijoistakaan kukaan koe laitetta itselleen hyödylliseksi niin ehkäpä sitten sen sallitaan poistuvan maasta. Sähkötupakkavermeissä on kuitenkin edes kohtuullinen mahdollisuus saada tavara suomeen kun harrastajakunta on sielläkin suhteellisen vähäistä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
Näin. Siellä se kiertää ensin viikon verran paikallisen postitoimiston henkilökuntaa, katsovat ensin josko kellään ois moiselle laitteelle ite tarvetta, ja sitten jos ei ole niin paketti uudelleen kasaan ja lähetetään tulliin. Jos ei tullivirkailijoistakaan kukaan koe laitetta itselleen hyödylliseksi niin ehkäpä sitten sen sallitaan poistuvan maasta. Sähkötupakkavermeissä on kuitenkin edes kohtuullinen mahdollisuus saada tavara suomeen kun harrastajakunta on sielläkin suhteellisen vähäistä.
:D
Sit kaiken ton jälkeen Suomen Itella hukkaa sen.
-
Jännäähän tossa on se, että aikasemmat vapopaketit Venäjältä on tullu samalla postitusmetodilla ~viikossa perille.. :(
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Kiva oranssi moottorinkuva kojetaulussa:-
Testerin jälkeen tuomio: Joku hel***in egr-venttiili sökö pakokaasunkierrätys härdellissä:(
Ihanan edullista:) 601€ + työt:D
Näköjään aina menee tonni::)
-
Omalla kohdallani kävin joskus niin että odottelin pakettia Venäjältä parisen kuukautta ja kun lähtys viimein saapui selvisi viivästyksen syy: olivat kirjoittaneet nimeni ja osoitteeni kyrillisillä kirjaimilla ja sitä oli sitten palloteltu edes takaisin kun ei kukaan osannut lukea mihin se pitäisi toimittaa. :p
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Jännäähän tossa on se, että aikasemmat vapopaketit Venäjältä on tullu samalla postitusmetodilla ~viikossa perille.. :(
Jäänyt jotenkin mutu tuntuma, että postitus päivällä, ajalla ja konttorilla on merkitystä tuollapäin maailmaa pakettien sujuvaan liikkumiseen.
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Testerin jälkeen tuomio: Joku hel***in egr-venttiili sökö pakokaasunkierrätys härdellissä:(
Niksi nurkka ota mustaa teipiä ja teipaa merkki valo piloon ;)tai jos on tilaa heittä ajoon lähtiessä aina hanskka pääle :D
-
Re: Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja aku
Niksi nurkka ota mustaa teipiä ja teipaa merkki valo piloon ;)tai jos on tilaa heittä ajoon lähtiessä aina hanskka pääle :D
Joo mut katsastusmiehelle ei kelpaa:-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gravehill
Omalla kohdallani kävin joskus niin että odottelin pakettia Venäjältä parisen kuukautta ja kun lähtys viimein saapui selvisi viivästyksen syy: olivat kirjoittaneet nimeni ja osoitteeni kyrillisillä kirjaimilla ja sitä oli sitten palloteltu edes takaisin kun ei kukaan osannut lukea mihin se pitäisi toimittaa. :p
Vähän samaa tulkinta ongelmaa tuntuu olevan itsellä noitten jenkkipakettien kanssa. Muista maissa tulevissa lukee nätisti ääkköset, mutta parissa jenkkilästä tulleessa on ollut käsikirjoitettuna oikea kadun nimi kysymysmerkillä terästettynä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Syttyi Audin kojelautaan sellainen jouluvalo tuossa pari päivää sitten, että arvasin että tonni taas menee... ja juu niinhän se meni, mutta eipä pala kynttelikkökään enää. :D
No onneks se on vaan rahaa, eikä vaikka vasen kives. :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Mulla oli sama vika ja mitä mä sanoin tossa pari päivää siitä, että sä seuraat pelottavasti mun jalanjälkiä... :D
-
Asensin Draftsight:n, ja nyt tota perkeltä pitäs opetella käyttään vaikken oo koskaan CADiä nähnykkään. Kyllä on kovassa leipä jos tosta kiinni on.
-
Vs: Re: Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Joo mut katsastusmiehelle ei kelpaa:-[
poltin pois ;)
-
Re: Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Mulla oli sama vika ja mitä mä sanoin tossa pari päivää siitä, että sä seuraat pelottavasti mun jalanjälkiä... :D
Mä lopetan näitten foorumeitten lukemisen:D
-
Vs: Re: Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Mä lopetan näitten foorumeitten lukemisen:D
Tai sit lopetatte niiden yli 80t km ajettujen autojen ostamisen merkkiin katsomatta :)
-
Noniin tuli sitten tieto YT-neuvotteluista. 2/3 porukasta pihalle ja itse olen töissä yhdessä niistä paikoista, jotka oli listalla, että melko varmasti ajetaan ainakin nämä alas !
VITTU JES !
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
mikä merkki? Bensa vai diesel? Putket vaan tukkoon...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja jasso
Kun vika on korjattu, niin eikun auto "lastutukseen" ja samalla kierrätys ohjelmasta pois ;)