LOMA mainittu, torilla tavataan [emoji106]
Printable View
LOMA mainittu, torilla tavataan [emoji106]
Semmoinen veivattava malli olisi kyllä ekologinen ja haba kasvaisi. Montakohan päivää pitäisi veivata että saisi tuommoisen isomman akun täyteen?
No minä tihrusin sen manuskan läpi ja huomasin, että USB-lataus väittää antavansa 1 A. Ja laturini 500 mA. Nerokasta :facepalm: No, nyt on patterit laturissa, -kele ja istun vieressä oottamassa koko illan.
Ja manuskassakin taitaa olla virhe. Väittää englanniksi, että olisi 2 coilia mukana, ja en minä kyllä ilman lasejakaan toista näe. Sen sijaan ranskalaisille on tarjolla vain 1. :)
No joo. Pitäisi kai miettiä, hakisko jotain sapuskata vai käviskö vasta huomisaamuna, kun on jo rauhallista.
Siinä rba päässä pitäisi olla toinen paikoillaan.
Vettä sataa, vaan eipä ollut venäjän puolellakaan paremmat kelit. Luulin,että menen sinne vasta huomenna aamulla,mutta kun tuli käytyä, niin nyt voinkin aloittaa juhannuksen vieton. Votkoo ja kääriydyn makuupussiin tähän läppärin viereen. Näytön loiste saa merkata nuotiotulia. Makkaranpaisto ei kyllä onnistu,mutta eipä tässä ole nälkäkään.
Sauna, grilli, olut ja hyvät höyryt. Niistä on tämän elävänlesken juhannus tehty. Valittaa ei voi kuin kelistä, mutta siihen ei voi vaikuttaa. Kaiken kruunaa alkanut loma. :wheee:
Hyvää iltaa ja juhannusta kaikille.
Karhuja kaatuu hyvään tahtiin. Hyvää ruokaa syöty ja höyrytty niin saatanasti. Jos pian sunaan menis.
Mopon tarakalta koiranputkella pihlajanmarjoja vastaantulija naamaan (sillä oli tarakalla myös ampuja) :)
Mutta nykyään saavat varoa, ihan näyttää samalta mitä kerättiin penskana
Myrkkykeiso - Wikiwand =Wikipedia mutta toisenlainen muotoilu
vaika pahalta nuo näyttää
https://www.google.fi/search?q=myrkk...Q&ved=0CDcQsAQ
Mulla on pösö ja sanotaanko, että #!***!#!!!**
Hehe, vai karhumetälle höyrypää lähti.
Nyt on ruokaa hankittu, tankkeja täytelty, akkuja ladattu ja uus vehe testattu. Karsea tippi tuossa Subtankissa kun ei meinaa suuhun mahtua. Minusta ei ehkä tulisi drippailijaa.
Joo ja vettä satelee mutta onpa silti vaan aika nättiä ulkona.
Höpö höpö
Parempi sekin on kun "vanhan mallinen" metalli klömppi
Lasinen tilalle vaa [emoji106]
No mitäs Histamiini on SuBox:sta mieltä ?
Mulla on myös ollu ranskalaista autokauneutta, Citroën. Omistusaikana ei ollut oikeastaan mitään murheita, muutamat kuluvat osat vaihdettiin ja suurin murhe oli katkennut etujousi. Voisin koska tahansa ottaa samanlaisen taikka uudemman.
En mä ihan mettään menny. Mökille kyllä.
Subtankin tippi on vielä kohtuu pieni.
Älä koskaan sano ettei tuu drippailijaa.
Niin mäki luulin joskus nyt suurin osa atoista drippereitä. Ja ei dripperiin oo pakko lykätä isoa tippiä. Subtankkiinki voi vaihtaa mieleisen tipin.
Missäs meidän sitruunan ruuvaaja on????
esavuke vai mikä perkele se oli?
Juu pari vuotta takaisin oli se 20w ihan hullu teho ja nesteet ei millään kestäneet tuota
Ja tädää tuli mekaaniset & dripperit niin rupeshan ne kestämään [emoji13]
Nyt vedellää vaa 360w ja tupla quad (superman hexa reactor coileja)
Pappa on aikaansa edellä ja imuttaa suoraa valovirta kempistä seuraavaksi voisi alkaa taas kartoilla imeskelee [emoji87]
Tulipas mieleen kun pujottelin kaiffariin uutta pumpulia että kohta voisi viettää tuon coilin 1v synttäreitä :)
Kun kerralla vääntää kunnon coilin (0.7ohm) niin mitä sitä rikkomaan, pumpulit vaihdettu 1-3vko riippuen mausta, nyt meni viikko ja oli palanu pumpulit coilin kohdalta karstapalloksi, kuivapoltto ja uudet pumpulit.
Ko kaiffarissa on ollut sama makukin sen vuoden, M-Type. Tankkiputki on vaihtunut siitä kolmiosaisesta yksiosaiseen muoviin joka vaihtunee taas joksikin muuksi basen pitäessä paikkansa.
Muut tankin Atlantis, Maganus, subtank mini on uudempia makuja varten, täytyy myöhemmin kokeilla tuota M-Typeä (joidenkin mielestä pahaa, ainakin tupakoitsijoiden :) ) näissä uudemmissa clearoissa.
Mulla puhallin toimii vain täysillä, ovien lukot elävät omaa elämäänsä, yksi ovi ei mene kiinni ja toinen ei pysy auki jajaja......[emoji51]
Juu, tippi vaihtui jo. En mä tiedä vielä lopullista Subox-mielipidettä. Näppärän kokoinen, selkeäkäyttöinen ja TOIMII mikä on mun tuurilla ihan kivaa. Tosi lämpimät höyryt antoi pienellä wattimäärällä. Piti jopa vähän kakostella. Katotaas lisää vähän enemmän käytön jälkeen.
Vanha parta vai ?
Ei oo näkyny vähää aikaa
Ooks sä ?
Millä atopäällä / tehoilla & ilmareijillä ajelet ?
Onhan toi hintaansa nähden hyvä laite
Jousitettu hyvälaatuinen 510-liitin olisi kyllä ollut vielä hyvä veto
No onhan toi startteriksi hyvä masiina
Osaa ne viiniä vääntää...
Vanha punkun ystävä täällä hei ;)