Mulla taitaa olla hyvät ruohot tontilla kun nuo käy melkein joka yö syömässä :)
Liite 33614
Printable View
Mulla taitaa olla hyvät ruohot tontilla kun nuo käy melkein joka yö syömässä :)
Liite 33614
Joo o. Ollut tässä tarkoituksena lopettaa höyryttely uutenavuotena mutta nyt pikku viskeissä lähti pohja + tiivaritilaus vetämään. En taidakkaan olla vielä ihan valmis.
Kait ei tää maailmakaan helpolla valmiiksi tuu, saati sitten immeinen...
Joko on joulukuusi hankittu?? Ite en kyllä mokomaa tartte :)
Liite 33616
Eipä ole itsellä höyryttelyn lopettaminen käynyt edes mielessä, kai tässä pilli suussa mennään hamaan tappiin asti.
Ja lopettaa sitten jos/kun siltä tuntuu, pääasia että ollaan tupakasta päästy eroon.
Muovikuusi ollut huushollissa jo vuosikausia. Itse pärjäisin ilman joulukuusta/kuusen korvikettakin, mutta hallitus on eri mieltä... :whistle:
Sain sit taas salaman välähtämään tien poskessa :(
Saa taas jänskätä postia. Mun mielestä siin oli 80:n rajoitus ja mulla oli vakkari 88:ssa, ilmeisesti mittarivirhe ei ole 10% vaan vähemmän tai sit jäi joku merkki näkemättä :thinking:
Pitää varmaan huomenna käydä tarkistamassa se rajoitus. Olis vaan kannattanut juoda olutta kotona :)
Edit: Kävin tarkistamassa mikä tuolla on nopeusrajoitus, se on 80... Ajoin tasan 80 mittarin mukaan ja taas räpsähti??? En tiä mikä siellä mättää :(
Edit2: Latasin kännykkään gps mittarin ja sen mukaan ajoin ekalla kerralla 81 ja toisella kertaa 73, ihan pimeetä. Menisköhän viel kokeileen ajaa vähän alle 70 tosta, jos räpsähtäis taas :)
Älä huoli. Ei varmana kuulu mitään. Jotkut kamerat on vaan tosi herkillä. Esim 45:lla Hyvinkään päässä nokka Tuusulaa kohden, kamera välkkyy jo 80-81km/h (oikeeta nopeutta). Harvase päivä tulee niitä kiroiltua kun pimeessä välähtää, eikä hetkeen nää kun semmosen kivan valodonitsin.
Edit
Turhaa pelotellaan ihmisiä noilla väärin säädettyjen kameroiden välkyillä. Seurauksena vain se, että sit alkaa kamerat pelottaan ja varmuuden vuoksi jarrutellaan mittariin 70km/h kameran kohdilla 80km/h rajoituksella
Päivee! Hyvää tätä vuotta, joulua ym! Mitä kuuluu?
Tiedä siitä, mutta esim. Kehä I:llä länteen mennessä, Turunväylän yllä oleva kamera räpsy 70 alueella 65:n vauhdeissakin ja aiheutti "kivoja" paniikkijarrutuksia, kun porukka rupes arpomaan oliko se rajotus 70 vai 60 tässä kohtaa. Todella hyvää liikenneturvallisuuden lisäämistä. :rolleyes:
Myöskin yöllä on kiva ajella sokeena muutama sekunti välähdyksen jälkeen ja minuutin-pari semmonen valopallo näkökentässä. Sekin edesauttaa todella paljon liikenneturvallisuutta, etenkin yhdistettynä tuohon joidenkin ihmisten paniikkijarrutukseen. :facepalm:
Luulisi, että tähän mennessä joku olisi keksinyt esim. infrapunasalamat noihin, ettei turhaan ihmisiä sokaistaisi ja peloteltaisi, mutta saataisiin kaaharit/kännykkään puhujat/vöittä ajavat kiinni..?
Juuri katoin, että melko hiljaista näyttää olevan tuolla "asia"puolella :unsure: Kaikki tietää kaikesta kaiken eikä halua keskustella mistään. Tai sitten ei ole mitään keskusteltavaa kun kaikki on kielletty tai tehty vaikeaksi.
Aika vain hulahti jotenkin kummallisesti tässä :mellow: Jotain foorumipalautteita näkyi olevan tullut mutta niitä ei saanut enää näkyviin :)
Heipat multakin SVK:lle [emoji4]
Tänään paahdetaan vielä töissä ja haluan, että mun kohteet on siistissä kunnossa jouluksi.Ei sillä ettei ne olis muutenkin[emoji57]
Sitten pääsee joulun viettoon....
Joulu on peruttu. Tilalla juhannus
Jouluja kaikille! Pysytään höyryissä.
Hyvää joulua kaikille foorumilaisille [emoji318][emoji200][emoji319]
Hyvää Joulua! Kohta lähdetään Karjaalle.. :thinking:
- Käyty hautausmaalla
- Käyty saunassa
- Syöty
- Herätty sohvalta kuola poskella
Hirveä hulina on siis ollut.
Hyvää Joulua kaikille.
Jouluja vaan.
Hyvää napakireetä!
Täältä päin myös hyvää joulua kaikille.
Rääppiäiset jatkuu eilen ja tänään... koittakaahan kestää loppuvuosikin...
Tuossa kun jokunen vuosi sitte päivittelin niitä naapurin jouluvaloja, ni ei se kaveri vielä tervehtynyt oo. Voi vittu mitä rallia ollu, ko nyt lehtijutun myötä ihmiset käy niitä töllistelemässä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6...a-d6e96681980f
Ei tuolla talossa jouluvaloja lukuunottamatta ihan täysillä valoilla mennä. Talon rouva (joka ilmeisesti keväällä karkasi nuorempien poikien kanssa Helsingin seudulle) on esittänyt muutama vuosikymmen sitten ihmissoihtua valelemalla itsensä bensalla ja tuikannut tuleen. Ei mikään järin kaunis ilmestys nykyään. Vanhin poika(20v) raiskasi vuosi takaperin 14 vuotiaan likan, ja nuorimmat ei kehtaa enään isällään käydä. Talon jo edesmennyt saksanpaimenkoira oli nimeltään Hitler. Se oli aina vapaana, ja hyökkäili ohikulkijoiden päälle. Se oli kuulemma ihan suotavaa, koska ei hänen kämppänsä lähelle saanut silloin mennä. Toisin tuntuu olevan nykyään
[emoji33][emoji33][emoji33]
"Lähettäjä: Neiti Josiane Angenor
Abidjan Norsunluurannikko
Länsi-Afrikka.
Rakas,
Esitän itseni neiti Josiane Angenoriksi, myöhäisen herran ja rouva Robert Angenorin ainoaksi tytärksi, haluan pyytää apua rahoitustransaktiossa. Ja haluan investoida tuotantoon ja kiinteistöjen hallintaan maassasi. En ole tavannut kanssasi aiemmin, mutta uskon, että on riskin luottaa menestymiseen joskus elämässä.
Minulla on (7,5 miljoonaa dollaria) Yhdysvaltain dollareita sijoittamiseen maasi, myöhäinen isäni talletti rahaston rahastonhoitajalle, jolla oli nimeltään edunsaaja, ennen kuin hänet murhattiin Norsunluurannikon tämän poliittisen kriisin aikana, ja minä Tarvitset apua henkilökohtaisella / yritystililläsi olevien varojen vastaanottamisessa maasi sijoittamiseen ja autan myös minua jatkamaan opintojani kotimaassasi.
Annan mielelläni jonkin verran kohtuullisen prosenttiosuuden avustussummastasi, ja rukoilen, ettet vihdoin petä minua.
Ole hyvä ja ota heti minuun yhteyttä saadaksesi lisätietoja siitä, miten jatkamme.
Odota välitöntä vastausta.
Kiitos ja Jumala siunatkoon.
Neiti Josiane Angenor"
Sain ylläolevan sähköpostin, ja oli niin koskettava tarina, että pyysin pikemmiten ottamaan yhteyttä ja kertomaan minne voin rahani lähettää... :lol:
heh, muutamia tollaisia minäkin nähnyt...
Hyvää uutta vuotta kaikille [emoji3059]
Yllättävän hiljaista ollut kylillä paukuttelun suhteen, ehkäpä tahti kiihtyy puoleen yöhön mennessä.
Hyvää uutta vuotta kaikille. :thumbup:
Liite 33637
Pikkupojat aloitti vähän aikaisemmin, kuva maanantailta, paperiroskiin on kiva heitellä paukkuja :(
Liite 33638
Hyvää Uutta Vuotta kaikille höyryttelijöille! :)
Merkilliseksi menee tämä maailma :(
10-12 vuotiaista kyse.
Liite 33640