Uutisista pulaa iltiksellä :D
Liite 33538
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e...a-efaf3cc76728
Printable View
Uutisista pulaa iltiksellä :D
Liite 33538
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e...a-efaf3cc76728
Ei i-uskovaisille
https://www.youtube.com/watch?v=NVAmnV65_zw
Se olis taas kellonajan muuttaminen ens yönä. En tajua miten noin pikkuasiaan, kuin säätämisen loppumiseen saadaan kulumaan vielä 2 vuotta vähintään :(
Olin lukevinani hesarista muutama päivä sitten että saattaa olla että kellojen siirtelystä ei näillä näkymin päästä luopumaan. On niin eriävät mielipiteet EU-maissa asiasta. :thinking:
Tää oli kyllä semmonen uutinen että olin että mitä helvettiä :laugh: Mutta intersektionaalisten feministien mielestä siksi, että miehet jotka on nykyään naisia kokevat naiseutensa kyseenalaistetuksi kun heillä ei ole kuukautisia, ja tuo symboli sidepaketeissa loukkaa koska se vihjaa että oikeilla naisilla on näille tarvetta. Samoin se loukkaa miehiä jotka aiemmin olivat naisia koska heillä saattaa vielä olla kuukautiset ja always vihjaa naissymboleillaan että olet nainen kun käytät näitä. Se myös loukkaa niitä naiseksi syntyneitä jotka kokevat itsensä muunsukupuolisiksi (eli eivät naisiksi eikä miehiksi). Voi morjes sanon mä... :crazy: :lol:
Niimpä taas kerran. Jos Suomi ei saa päättää edes näin yksinkertaista asiaa itse, herää kysymys, saako se nykyään päättää yhtikäs mitään, ilman biljoonia ziljoonia nielevää, täysin tehotonta, 99% pelkkää kuraa suoltavaa isoveli-hyväveli-puljua, jota myös EU:ksi kutsumme?
Terhakkasti kyllä kiellettiin maustetut e-nesteet ihan omalla päätöksellä.
Kyllä minä silti väittäsin että ilman ee uuta tämä meidän Suomi olisi vieläkin kurjempi takapajula kuin nyt.
Kyllä entisaikaan oli helpompaa, kun oli vain naisia, miehiä ja hinttejä.
Maailmalla kun on aika kovassa vauhdissa nyt tämä kannabiksen vapautus niin naurattaa vähän ajatus siitä, että sitä tosissaan tultaisiin Suomessa joskus miettimään. Korkeintaan justiinsa EU:n pakotuksesta.
Ymmärtäisin jos yritettäs vapautusta lääkekäyttöön eli kipujen hoitoon mutta kun asialla narkit niin joo ei.
Tavaran vapaa(hko) liikkuminen. Matkustus ee uu alueella. Eiks ne nuo kuulu aina vastata kun kysytään?
Mutta se että "ei ole päätäntävaltaa" ei aina ole huono asia. Minkäslainen olettaisit vaikkapa tupakkalainsäädäntömme olevan jos sitä laatimassa olisivat olleet vain nohevat ja kirkasotsaiset Suomen päättäjät ja poliitikot?
Mutta mitkä asiat meillä olisi paremmin ilman ee uuta? Päätäntävalta on jo mainittu.
Vapaa matkustus on jollain tavalla myös negatiivinen juttu (ulkomaiset "rosvot") ;)
Yksi "huono" uutinen heti aamulla.
Liite 33543
Ensilumi(räntä)...
Liite 33544
Hyvää iltaa :hatsoff:
Iltaa,perstaipaukku vedetty ja kohta punkkaan.
Täällä hyvin pitkälti sama meno.
Ei muuta kun guten nacht.
"Monsterit" radalla. Radan sähköistys menossa, varmaan hyvät liksat yötöissä :)
Melkoista meteliä pitävät...
Liite 33560
Alkaa jo vähän huolestuttaa kun eniten viestejä tänne tulee käyttäjältä "ave40ecig" :)
Eipä tänne kummemmin mitään kiinnosta enää kirjotella [emoji848]
Kävijöitä sentään riittää, nytkin reilu 300 vierasta selailemassa foorumia :)
Piru ku keksis vaan jotain hyvää sanottavaa.
No arska miten oot viihtynyt eläkkeellä?
Onko tullut jo aika pitkäksi [emoji3]
Mä yritän nyt tässä kommunikoida[emoji23]
Mukava kuulla [emoji4] välillä tuntuu, että olispa itekin jo eläkkeellä.Töissä on mukavaa ja viihdyn siellä tosi hyvin plus meillä on mahtava porukka koossa vaikka firmalla muutoksen tuulet käy.
Itsellä on nyt tiukka 6 viikon treenijakso menossa, oon kyllä ihan hurahtanut liikkumiseen vaikka aina oonkin harrastanut.Tosin tuossa oli 3 vuotta aika hiljasta, kun oli kaikkea paskaa, mutta se oli se [emoji3] Pojan kanssa pohditaan paikkakunnan vaihtoa, mutta hän saa päättää kun kaverit jää sitten tänne.
Järvenpää on kytiksessä eli ei kaukana, mutta poitsun koulu olis ihan vieressä ja mulla helpottais päivystysvuorot, kun on lähempänä kohteet.
Katellaan katellaan [emoji18]
Täälläkin on näköjään jonkin näköistä elämää vielä
Pitäs kyllä alkaa elvytystoimet tälle foorumille :D
Niin pitäis [emoji106] olisi mukava välillä turista porukoitten kanssa enemmänkin[emoji848]
Tää ilta menee leipoessa, lupasin tehdä 50 hengen suklaakakun 2 kerroksella huomisiin juhliin [emoji3] Nyt teen pohjat ja suklaamousse täytteen.Aamulla koristelen, aika urakka edessä, mutta ihanaa leipoa[emoji173]
Firmalla olis ollu pikkujoulut tänään. Ohjelmana niinkin hurjaa menoa kuin syöntiä. Ja siinä se. Päätin jättää menemättä.
Post 666 :punk:
Ei mua pelota, teen joka kerroksen omaan laatikkoon ja kasaan kakun paikan päällä vasta.Silleen oon aina tehnyt niin ei tuu paineita.En tiedä ootko käynyt fasessa kattoo mun kakkukuvia, mutta se kitarakakku on ollut mun pelottavin kakku.Tein sen suomen entiselle työministerin pojalle ja arvaa jännittikö, kun se tuli hakemaan sitä [emoji23] kaiken lisäksi se poika oli allerginen kaikelle mahdolliselle joten piti varmistaa työvälineiden puhtaus jnejne...odotin koko illan puhelua, että se poika on kuollut johonkin väriaineeseen[emoji38]
Ai mutta ihanaa. Viikonloppu ja kuumetta pukkaa. Hyvä työntekijä sairastaa vapaa-ajallaan. Vttu. :lol: