Liite 19522
Printable View
Norrikselle pataan!
Mä kaikenmaailman norsseille näytän [emoji35] Koska mä voin [emoji16]
Liite 19523
Liite 19523
En kato enää yhtään elokuvaa mis juk normi on :mellow: Huomenta vaan kaikille. :)
Hyvin osaa fase yhdistää... http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...1de1a10f74.jpg
Saattaapi olla, että tulevaisuudessa Tiivarien saanti on f5 kisa. Sille tuntuu ainakin.:thinking:
Pahalta näyttää kyllä.. Mut jos se siihen menee, ni loppuu tää höyryttely. Ei mulla oo aikaa kytätä koneen ääressä jotai liemiä..
Jos siihen menee, Ni ainahan joku toimittaa. Ja silloin syntyy uusia yrityksiä myös. Toivottavasti ainakin.
Mulla on yks villi veikkaus mistä Vapetalon saldot johtuu, mutta se tieto ei taida vielä olla julkaisuvapaa :whistle:
Ellei sitten ole ihan niin yksinkertainen asia, että tiivarivalmistajat ei vaan pysty toimittamaan nopeammin. Ei se varmasti Vapetalolle mukavaa ole myydä eioota.
Saappaat nähdä. Toivois tämän olevan jo sellasta, että jotain haluat, niin ostat ja saat sen. Huomattavsta hankalampaa liemien saanti, kuin tupakan.. Itellä ny ei enää tupakkaan lipsahda, ku yli kaks vuotta viimesestä, mut vituttaa se, kun pitäis hamstrata tiivareita, ettei lopu kesken.
Copsan suhteen luottotoimittajana ollut aina Pink Mule lähinnä siksi, että saa niksapohjan kätevästi samalla 50 ml pullossa.
Helpoinhan se on ostaa sitä hyvää tiivaria kerralla reilusti ja täydentää tasaisin väliajoin ettei pääse herkut loppumaan. Luottonesteitä nytkin vähintään 100ml valmiina kokoajan :)
Mulla ainakin oletus, että tukkurien toimitukset aikas isoja yleensä. Sieltäkin saattaa jokin olla loppu. Mut aika mielenkiintoiselta näyttää, kun joka paikasta omat suosikit pois saldoilta. Joutuu oikein miettimään jo et, mistä ottaa ja mitä.:thinking:Pitää vissiin oma kauppa pistää, jos tolleen. Suomeenhan sitä ei kannata pistää.
Sillävälin VapeTalon varastolla:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/81860491/kuhanz.jpg
(credit: Jalippo)
Tuo on jo niin huono, ettei sille voi olla nauramatta.
Osin säälistä, tosin.
Joo saahan sitä aina varovainen olla, mutta ei siinäkään mitään järkeä ole, että varastot on tyhjiä samana iltana kun on täydennys tehty ja seuraava satsi kuukauden päästä.