Perhana, ei tullu Jamosta ja Palmerin Laurasta kavereita. No, vasta ensimmäinen huti tiivareissa.
Printable View
Perhana, ei tullu Jamosta ja Palmerin Laurasta kavereita. No, vasta ensimmäinen huti tiivareissa.
Jospas siitä mehusta paikon sit saisit. Ettei kokonaan hutia sentään. :popcorn:
Mulla on Palmeri ollut jo jonkun viikon tuolla kypsymässä. Ei ollut viikon jälkeen mistään kotoisin, mutta onneksi joku täällä kehui että on kuukauden jälkeen ihan eri neste. Se nähdään sitten. Katotaan jos tänään taas testais.
Mulla tais sitte käydä tuuri ku unohdin Laurat työmaalle. Kiroilin jo et taskusta pudonnut pullo. 1,5kk päästä löysin sen, ku saatiin lisätyö samasta paikasta.:laugh:
Eipä tuo nyt huonoakaan ollut.:)
Mä tykkään Palmerin Laurasta raakanakin. :D
Ei kyllä kohta oo, oon nimittäin vähän pulassa kun mulle on kertynyt lahjonnan myötä varmaan muovikassillinen kaikkia herkkuja suklaasta ranskalaiseen viikunahilloon tässä joulun alla. Oon kyllä ollut melko kiltti ja tuhonnut vasta pussillisen valkosuklaamustikoita ja vähän savumanteleita. :sneaky: :D
Oi siitä tulikin mieleen että tänä jouluna on varmaan aika mitätön juustotarjotin porukoilla kun äitee ollut vapailla 3kk :( Ennen aina tuonut töistä jouluksi kaikkia eri juustoja ja hilloja :)
Graavilohi tehty ja nyt vaan odotetaan milloin se olisi mallia tönkkösuolattu :)
Alottelijan virhe, kylmäsavua sen olla pitää :teaching:
Varmasti, ei siis parane syöttää kaneille. :)
Iskältähän minäkin noi herkut sain, aika kätevä että se saa paljon sellasta roinaa mistä se ei itse välitä niin mä oon siltä sitten saanut herkkujen lisäks kaikennäköistä Pentikin maljakoista Dolce Gustoon. :lol:
No höpö höpö! :laugh:
Ei se ainakaan viikon jälkeen, miltään saippualta maistunu. Voi olla että oli vajaakin.
Mansikka oli enemmänkin sellaista hieman käynyttä mansikkahilloa.