-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Muksu hukannut kotiavaimensa. :antismoke:
Halpaa kuin saippua uusia exec-avaimia
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Muksu hukannut kotiavaimensa. :antismoke:
Halpaa kuin saippua uusia exec-avaimia
Uudelleen sarjoitus se on kyllä kallista touhua...ellei vedä sillä riskillä, että teettää vaan uuden avaimen. Sarjoitus+uudet avaimet n. 200-500 euroa...riippuu tietenkin, kuinka monta lukkoa löytyy...voi olla esim. niin, että eka lukko on tietyn hintainen ja loput puoleen hintaan. Kyseleppä tarjouksia!
edit: voit toki päästä halvemmalla, mutta tuossa on nyt ainakin suuntaa. Sanotaan nyt niin, että satasesta ylöspäin kuitenkin...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Uudelleen sarjoitus se on kyllä kallista touhua...ellei vedä sillä riskillä, että teettää vaan uuden avaimen. Sarjoitus+uudet avaimet n. 200-500 euroa...riippuu tietenkin, kuinka monta lukkoa löytyy...voi olla esim. niin, että eka lukko on tietyn hintainen ja loput puoleen hintaan. Kyseleppä tarjouksia!
edit: voit toki päästä halvemmalla, mutta tuossa on nyt ainakin suuntaa. Sanotaan nyt niin, että satasesta ylöspäin kuitenkin...
Selvittelin jo tuossa vuokrafirman nettisivuilta.
Avaimen teettäminen 25€ tai pahimmassa tapauksessa uudelleen sarjoitus 170€
Täytyy toivoa että avaimet löytyy huomenna koululta jostain.
Likka istuskeli rappukäytävässä tekemässä läksyjä kun tulin kotiin. Itku kurkussa kertoi että oli kaivanut reppunsa ja taskunsa läpi eikä löytänyt avaimia mistään. :-\
-
Toisaalta voit hommata samalla uuden senton, jossa patenttisuoja on vuoteen 2026. Jos pysyy työkalut käsissä niin hommaat vain lukkopesät, johon kuuluu avaimet. Asennusohjeet tuolta - http://www.abloy.fi/fi/abloy/abloyfi...uolto-ohjeita/ En siis tiedä hyväksyykö vakuutusyhtiö jne.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Selvittelin jo tuossa vuokrafirman nettisivuilta.
Avaimen teettäminen 25€ tai pahimmassa tapauksessa uudelleen sarjoitus 170€
Täytyy toivoa että avaimet löytyy huomenna koululta jostain.
Likka istuskeli rappukäytävässä tekemässä läksyjä kun tulin kotiin. Itku kurkussa kertoi että oli kaivanut reppunsa ja taskunsa läpi eikä löytänyt avaimia mistään. :-\
Onko kyseessä vain yksi ovi? Tuo 25 euroa on siinä rajalla, onko reilu hinta...mun mielestä sen pitäisi olla maksimissaan se 20 euroa. Toisaalta 25.3.2013 häviää kopiosuoja, joka varmasti romahduttaa hinnat.
-
Ei kaupungin vuokrakämppään paljoa itse vaihdella lukkoja :D
Täytyy selvitellä isännöitsijän kanssa mitä tehdään, jos niitä ei löydy.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
V*tuttaa kun on paska olo, ees höyryt ei maistu
-
Meidän työmalla johtajat haukkuu rasistiks, jos sanoo puolalaista työntekijää ulkomaalaiseks... vittu tää menee joskus sairaaks
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sillä ohjataan vain ihmistä tuntemaan syyllisyyttä ja ohjataan ajatukset pois ikävistä tosiasioista ;) tuommoset mindfuck pellet on kyllä saatanan rasittavia!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Meidän työmalla johtajat haukkuu rasistiks, jos sanoo puolalaista työntekijää ulkomaalaiseks... vittu tää menee joskus sairaaks
No mitäs hittoa ne sitten on? Ei ainakaan suomalaisille kotimaisia.. O0
-
Jaa niin ragea..
Eipä taida Itella olla edes hitaimmasta päästä noita postilaitoksia; 19. päivä postitettu Pietarista ja seuraava merkintä seurannassa tänään klo 12.39: noissa viidessä päivässä paketti on kerennyt jo Pietariin asti! :(
On ne tehokkaita näköjään tuolla itänaapurissakin.. Odottelin, että ois ollu tänään tai huomenna kourassa, mutta eipä kauheen hyvältä näytä.
Palkataanko postiin joka maassa mahdollisimman motivaatiorajoitteiset ja hitaat työntekijät vai mikä helvetti noissa aina mättää!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Palkataanko postiin joka maassa mahdollisimman motivaatiorajoitteiset ja hitaat työntekijät vai mikä helvetti noissa aina mättää!
Tullit ?
-
No kun ei ole päässyt vielä edes sinne asti. :laugh:
Pietarista Pietariin viidessä päivässä.. ::) :(
-
Sielä ne on taas ryssänkirkos... :D
-
Joo.. Olivat tuossa ajassa päässeet Pietarilaisesta postikonttorista ilmeisesti Pietarin lentokentälle. Taitaa olla välimatkat melkosia tossa kaupungissa. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Joo.. Olivat tuossa ajassa päässeet Pietarilaisesta postikonttorista ilmeisesti Pietarin lentokentälle. Taitaa olla välimatkat melkosia tossa kaupungissa. :D
Tai siellä oli tie remontissa ni joutuvat odottaa et työt valmistuu? :D
-
^Voihan tuo olla noinkii.. :P
Mä kun olin siinä uskossa että polako/mañana-mentaliteetti olis ollu tuolla etelämmässä euroopassa, eikä niinkään täällä susirajoilla. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
No itse kyllä pidän tota melkeen 8:na ihmeenä jos venäjältä paketti perille tulee. :antismoke:
-
Hyvin on tähän mennessä tilatut tullu; ensimmäinen muistaakseni 7 päivässä ja toinen viidessä. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Onhan pelkkä pääkatu nevski prospekt lähes 5 kilsaa pitkä ja kaupungin pinta-ala yli 600 neliökilsaa..kai se postin pääseminen päästä päähän yli viikon kestää :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Tuntuu että joka paikassa nykyään valitetaan epäpätevistä ja surkeista esimiehistä ja pomoista..minnehän kaikki kunnon vanhanajan esimiehet on joutuneet?? ;)..
-
siistii ois päästä bogejen sielunelämään kiinni, kohta kaks pakettia menny ja paras toimi puol päivää grr! taitaa olla ku naiset; kiiltävä ulkokuori, lupaava habitus, halpa hinta, mitään et niistä tajuu ja jää vaan paskan maku suuhun ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Tuntuu että joka paikassa nykyään valitetaan epäpätevistä ja surkeista esimiehistä ja pomoista..minnehän kaikki kunnon vanhanajan esimiehet on joutuneet?? ;)..
Osaksi katosivat tuon muodollisen pätevyyden korostumisen myötä. Ennen noustiin enemmän tyvestä latvaan, eikä kiivetty tikkailla puoliväliin.
-
Pöh, haaskatut 15 minuuttia. Punoin pätkän .2 ja väänsin siitä RDAlle coilin. Pettymys oli suuri, kun vastukseksi tuli 1.8 neljällä coililla.
Jotain taisi mennä pieleen?
-
-
No hups, unohtu toi 3 x 3.5 mm silica huomioida.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Koittanu hypen takia kyttäillä Bobaa mutta en perhana koskaan hoksaa ku sitä olis, aina kumisee varastot tyhjyyttään.. Pakko saada, tahtoo! :D
-
Vaimo väittää,että mun elämä pyörii tän foorumin ja sähkötupakan ympäril :(
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Pottavolvo
Ihan tosi:o
Täällä ihan sama naputus ja kitinä:D
-
Jasso ymmärrämme toisiamme et sattuisi haluta uutta kumppania? :-*
-
Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja jasso
Täällä oli sama homma. Nyttemmin luopunu toivosta. :D
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Jasso ymmärrämme toisiamme et sattuisi haluta uutta kumppania? :-*
???:D:D:D:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pottavolvo
Täällä kitistään kun olen mukamas liikaa koneella yleensä.
Pitäs varmaan maata sohvalla vaan ja kattoa salkkareita ja putousta ja mitä paskaa sieltä tuleekaan.
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
???:D:D:D:D
Hei mieti nytten!
Sinä,minä,#24 aku yhdessä takkatulen ääressä??? :D
Vois mennä nukkumaan pikkuhiljaa.
-
Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Hei mieti nytten!
Sinä,minä,#24 aku yhdessä takkatulen ääressä??? :D
Vois mennä nukkumaan pikkuhiljaa.
Aku24 perässä taidat olla:D
-
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Aku24 perässä taidat olla:D
Minkäs sille voi vastustamaton veijari. :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Täällä kitistään kun olen mukamas liikaa koneella yleensä.
Pitäs varmaan maata sohvalla vaan ja kattoa salkkareita ja putousta ja mitä paskaa sieltä tuleekaan.
Ottaa läppärin mukaan sohvalle ;)
-
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Sama.
Sain äsken onneks karkoitettua, kun tein kunnon kitkerät pilvet tuolla kirpsakalla fruit stripellä 24milligrammasena. Otti omaankin kurkkuun aika hyvin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Oliko pakko laittaa tällainen tänne, just kun lupasin uutenavuotena muuttaa asennettani positiivisempaan suuntaan :(
Nyt tekee mieli metsästää noi kaikki ohi kävelleet/yliajajat käsiin ja tehdä ties mitä.