Mulla on yks rsm:n pyrexi tippi ja se on kyl ihan saatanan hyvä (syletti kyllä silloin kun sen ostin) vaikkakin nykyään on aikasta kärsineen näköinen. =)
Printable View
Mulla on yks rsm:n pyrexi tippi ja se on kyl ihan saatanan hyvä (syletti kyllä silloin kun sen ostin) vaikkakin nykyään on aikasta kärsineen näköinen. =)
Pyrex & POM linjalla ollaan myös
Tarvii vkl duunissa vähän väijyä tippejä samalla kun tilaa nesteitä
Nyt oon ollut niin laiska, että se on rsm on ollut kiinni kaiffarissa varmaan 6kk. Jotenkin noi tipit on ns.naittautunut laitteisiin, dark horsessa on ollut alun innostuksen jälkeen (se helvetilinen wide bore) stinkun tippi ja sit genesikseen lykkäsin jonkun noname pyrexin ja muuten on ollut niitä mitä on mukana tullut.
Jokos ässällä on taas 10 pulloa mennyt bff:ää. =)
Huomenet vaan, ilman hyvää tänään! Nimittäin tässä sitä taas kukutaan ja taitaa ite kukkokin vielä nukkua. Löytyiskö sellaista tippiä mikä kolauttais ohtaan aina, kun meinaa unet karata silmistä ennen aikojaan?
Ja vettäkin tulee ku aisaa, ihan kuin jussi kolkuttelis kohta ovelle :mad:
Aurinko paistaa ;)
7,5 tunnin rykäsy ja kesäloma part.1 [emoji106]
Huomenta! täälläkin sataa vettä, tosin ei haittaa ollenkaan [emoji3] jos vaan pääsis kissen kanssa pihalla käymään jossain vaiheessa.Kohta kauppaan ruuhkien alta pois[emoji106]
Ompas jännä herätä tähän aikaan, tottunu menemään nukkumaan tai olemaan vielä töissä...
Liite 22663
äSSälle tuttu tie?
Voi vattu yks mummo alkoo riehuu mulle kaupassa, kun siirsin sen kärryjä [emoji38] oli jo aika hyvät ruuhkat ja parasta on aina se, kun niitä kärryjä jätetään keskelle väylää[emoji106] plussana mainittakoon, että bongasin erittäin näpsäkän näköisen uroon[emoji8]
Tuntuu joka puolella hiljenevän, kun jussia kohden mennään. No, rauhallista se on meikäläiselläkin, ollaan mamman kanssa kotioloissa ihan kahestaan. Natiaisetkin suuntasivat Lapualle toista pappaansa (paappaansa) viihdyttämään.
Täytynee alkaa liemiä kokkailemaan, jos vaan selkä antaa myöten, kipeytyi pirulainen, kun eilen kyhjötin sohvalla atoja vääntäen, sohvapöydän korkeus ei ole ihan optimaalinen noihin hommiin. Luulis jo tähän ikään mennessä jotain oppineensa, mutta autuaasti varovaisuus unohtuu heti, kun on vähänkään paremmassa kuosissa.
Pari tuntia tuskaa, kärsimystä ja hampaiden kiristelyä. Sit lomille.
Maailma oli silloin parempi kun viranomaiset pääasiassa joivat kahvia ja polttivat tupakkaa töissä ollessaan :D Nyt kun nekin on pakotettu tekemään vähän jotain töitä, niin sen kyllä huomaa miten pukkaa älyvapaata direktiiviä, kieltoa ja muuta "oo tämmöne kansalaine" -määräystä :D
Kokkausten edetessä alkaa jäädä tyhjiä muovisia PG ja VG puteleita, nytkin on parit 100ml potut joutilaina. Uskoisin, että näihin voi tehdä niksaa sisältäviä taidekeittoja. Muistaisin (sehän nyt ei takaa mitään), että luinkin aiheesta forumilta jotain, vaan en löydä sitä nyt tähän hirvittävään hätään? :unsure:
Ahe laittoi satiaisen pakettiin ja toivon, että tänään saapuisi. Taitaa vaimo yllättyä kun asennan satiaisen keulille :laugh:
Rätti heiluu, pyykit pesty ja imuri joikaa, tänään siivous musiikkina Johnny Cash [emoji8] ja aika liki kovalla huudatetaan [emoji1]
5päivä vapaat alko saatana! Ja pomo anto pullon vodkaa lähtiessä, vittu kyllä ny kelpaa :esmoke:
17 vapaata...
Hei mulla alkaa LOMA NY [emoji33]
Kohta syödään kesä ekat uudet potut ja silliä sivuun, mukaan tarttui kaupasta savuhovin bockwurstia ja Marskin salamia, varsisipulia mukaan ja avot[emoji39] vielä täytyy tehdä sian niskalle marinadi ja hautumaan huomiseksi niin päivän hommat on tehty[emoji3] illaksi vois hakea pari leffaa kun lenkillekään ei pääse...täällä sataa ainakin ihan julmetusti[emoji58]
Täällä nielastiin kesän ensimmäiset uudet potut eilen ja sillin kera tietty. Tänään meni siten toiset, jauhispihvien höysteenä ja hyvve oli.
No mulla alko pitkä viikonloppu ja kiva tämäkin! Pakettiakin pukkasi. Satuin olemaan kotona etäilemässä, kun Posti-Pate rimputti ovikelloa. En ollut edes kerennyt ovelle kun hän oli tunkemassa sitä "teille on saapunut.."-lappua luukusta (POSTIluukusta you perverts). Vaan kivahan tuo oli kun sai pussin (POSTIpussin you perverts) suoraan käteen.
Joko histamiini sai oman SuBox härvelin ?
Onneksi huomenna saa grillata koko ehtoon [emoji106]
Voi hyvänen aika kun on pikkuruinen ruuvimeisseli! Hellanlettat sentään <ja muuta lässytystä>
Muutenkin kun katsoo noita RBA-välineitä tai edes välineen käyttöohjetta pitää hieman yrittää katsetta kohdistaa... Voisikohan nyt joku valmistaja ottaa onkeensa ja alkaa tehdä asioita myös "aikuisnäkö" huomioon ottaen? Puhelimissakin on se Doro-mallisto. Olisi vastaava riisuttu, selkeä malli, eDoro. ET-lehden tilaajalahjana.
Hähää histamiinin tupla neitsyys mennyt 18650 & sininen ruuvari [emoji13]
Nyt alkaa SVKlla jännät ajat[emoji3] just hokasin, että mitähän ihme päiväkirjaa olen pitänyt tekemisistäni täällä tänään SORRY [emoji51] Mä haluisin myös käydä tänä vuonna korkeasaaressa, kun ei ole moniin vuosiin käynyt...pojat ei innostunu ajatuksesta [emoji52]
Nyt alkoi 38pv LOMA en lähde Turkkiin enkä ehkä kalastamaankaan
Mutta olen :yeah:LOMALLA:yeah: