Rage & Kilinä on kaksi eri asiaa :D
Printable View
Vihloo ihan v###sti, taitaa meikän vapefestit jäädä tältä vuodelta :( Joka saatanan kerta tulee jotain muuta, kun pitäisi tehdä jotain muuta :(
mulla ärsyttää tämä keskustelu, onneksi luuponen tuli väliin.
mielipiteet on persereikiä, niitä löytyy kyllä ja toisen omaan
kajoaminen onki sitte taas eri asia.
Toiselle kumartaa, toiselle pyllistää.
Voi PYHÄ PIETARI!
Pikkuveli oli käymässä kun olin luvannut sille lainaan tuon 510-setin jos sekin innostuisi vaihtamaan tupakoinnin höyryttelyyn. Oli kokeillut tuota minun Super Tankkia kun olin päikkäreillä ja jollain ihmeellisellä tavalla survaisemaan sen poweri-napin akun sisäpuolelle. En tajua miten tämä tapahtui, en ollut katsomassa.
Laittelin viestiä kuvan kera e-cigwizardille voiko tuosta saada jotain hyvitystä, meneekö jonkun "takuun" piiriin koska ei se pikkuveljeni kuitenkaan väkivalloin laitetta käyttänyt.
No, sitten rupesin jo katselemaan uutta akkuakin jos laittaisi tilaukseen mutta tajusinkin, että eihän super tankin atomisaattori käy muihin kun super tankin akkuihin. Voi jeesus. Eli mun pitäisi siis ilmeisesti tilata uusi super tankin akku. Ei huvittaisi koska haluaisin jonkun muun kuin mustan. Haluaisin kokeilla myös noita kartomisaattori+tankki-yhdistelmiä mutta en kerrassa älyä mitä kaikkea niihin pitää ostaa, mikä kartomisaattori ja tankki on hyvä ja pitääkö olla joku driptip vai ei. En tajua mitään, vituttaa vaan.
Ei kysyvä tieltä eksyä kunhan tietää mitä haluaa.
Mua ketuttaa ainainen perussuomalaistaminen. Viisaampiakin vinoilusanoja löytyy asiallisemmin. Niinkuin moni kaveri sanoisi, "se on niin last season". Heh, tais muuten tuokin tulla mieleen tältä foorumilta jossain kohtaa puituna... :laugh:
Jos perussuomalaisuus vedetään ketutuksena mukaan, niin eihän tosta puolustukseen voi päätyä mitenkään. Tosin en tiedä oliko tuolla perussuomalaisuus-kommentilla sen enempää politiikka-pohjaa enää, se tuntuu olevan vähän joka paikan syöpä nykyään argumenttina.
Sitten ihan ulkomaailmaan ja foorumi jätetään ulkopuolelle ja edellinen keskustelu aiheesta. Jotenkin mua kyllä säälittää ihan täysin reaalimaailmasta etenkin parempiluokkaisen ja ikävä kyllä vähempiluokkaisenkin aivopestyn ihmisen vetoaminen perussuomalaisuuteen ja sen dissaaminen. Jutta leipoo suomalaisten rahoista pannukakkua ja Suomi liputtaa euroa kiihkeästi. Miltään puolueelta ei tule mitään viisasta ikinä missään, ja kaikki menee päin persettä. Perussuomalaisten ala-aste- ilkkumiseen jääneestä politiikasta ei ole jäljellä viime vaalien jälkeen mitään toivenkipinää missään muodossa, saati missään muullakaan puolueella millään tavalla. Persut jatkaa samaa sontaansa vailla mitään tarkoituspohjaa ja vääntää veistä haavassa.
Kaikki vetoaa viennin romahtamiseen euron hylkäämisen myötä ja itselleni pitkälti täysin tuntemattoman rahamaailman muiden syiden takia jne. Mennyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen tavallinen pulliainen taatusti haluaa parempia päätöksiä ja verorahoilleen parempaakin käyttöä. Se toivo on kylmästi tapettu, the hope is not there. Anywhere.
Sitten taas omalta osalta vuodatusta. Ketuttaa, kun omaan kämppään ei vieläkään pääse muuttamaan. Mistään ei tule mitään, kaikki on niin hemmetin vaikeeta, koko perhe samanlaisia jahkailijoita ja itse samanlainen. Silloin kun kaikki on valmiina, muuttoapu lähtee mökille lomailemaan ja koko viikko on muutamassa tunnissa muka buukattu täyteen muuta turhaa paskaa.
Tottakai se on paljon vaadittu, mut itekin paljon auttaneena odottaisi samanlaista kohtelua takaisin. Mihinkään ei näemmä voi enää luottaa. Kova koulu tää elämä.
Olisit nyt edes Suomeksi heittänyt viestiä ;)
+eGo/iMist akku(ja)
+DCT/Olympian tankki
+Smoktek DC (1.5ohm) tai Boge LR
+Drip Tip : Suojaa huuliasi kartojen tuottamalta lämmöltä, sekä pidentää välimatkaa kartosta suuhun = vähemmän todennäköistä, että suuhusi lentää nikotiini nestettä.
+Tankkicone
Foorumilla ketjuja vaikka muille jakaa, missä hyviä starttikittejä ehdotellaan :)
Itse suosin VV laitteita, mutta jos ei halua isoja mötiköitä niin eGo akku taitaa olla se Next Best Thing.
3.7V = En suosittele yli 2ohm kartoja.
Kaikessa lyhykäisyydessään se, että ammatikseen erilaisia kulkuneuvoja ajavat eivät vuonna 2012 vieläkään ymmärrä että siihen v*tun matkapuhelimeen ei puhuta kun ajetaan.
Ei se nyt sentään noin vakavaa ole :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja Yakousei
Ko. henkilöillä on usein pakko puhua siihen v*tun matkapuhelimeen ajon aikana, koska työnantaja sitä edellyttää, eikä hirveän moni firma tarjoa mitään järkevää hf-laitetta, jolla oikeasti voisi kommunikoida ja joka ei tartu joka helvetin välissä turvavyöhön, oven kahvaan, käsijarruun tms. ulokkeeseen lentäen komeassa kaaressa lattialle kesken työpuhelun.
Mielestäsi siis on turvallisempaa, että kuljettaja kaivelee kadonnutta nappia auton lattialta/polkimien ympäriltä, kuin se, että toinen käsi on varattu?
Mikäköhän siinä kännykässä nyt niin vaarallista on? Itse olen ajellut työksenikin useamman vuoden isommallakin kalustolla, aina puhunut kännykkään ilman korvanappia, ilman ensimmäistäkään vaaratilannetta saati onnettumuutta, myöskin vapaalla, eli kilometrejä on kertynyt ~1.5 miljoonaa ilman korvanappia tai ongelmia..
Eiköhän ne kuitenkin ne kuskit ole, jotka vaaraa/onnettomuuksia/haittaa aiheuttaa, ei ne puhelimet tai tietty ammattiryhmä..
Taajamassa nopeudet on onneksi niin maltillisia. Ihme silti ettei täällä satu noita vaikka joka toinen puheleekin luuriinsa. Kuskeja on yleensä kolmen neljänlaisia liikenteessä. ne, ketkä ottaa rallikansan tavoin riskejä ja on niin perkeleellinen kiire aina. Nehän ehtii alta pois yleensä komeesti. Toinen osa on normikuskeja mitkä ajelee rauhassa ja silloin tällöin kun arviointikyky pettää niin muista autoilijoista on kiinni ehtiikö nämä hissuttelijat alta poies. Kolmas osa on vanhukset mikä unohtui ihan. Noh ei mennä siihen tällä kertaa.
Luuriin puhujat yleensä näkee kaikella tapaa joten näihin voi varautua. Ei ole nyt sulle, mutta todella harvoin siellä kauheesti muuta liikennettä tarkkaillaan. Mennään eikä meinata. Eri asia se edelleen on jossain moottoritiellä porskuttaa luuri korvassa.
Oon huomannut yhen ketuttavan seikan paikallisissa. Ne juurtuu helposti samoihin sääntöihin yleisiin risteyspaikkoihin, joita tottakai soveltavat kaikkialla kaupungissa muissa risteyksissä. Eikö se näin menekään? No ei helvetissä. Kolmio? Fuck that.
Aika paasaamiseksi menee ja kukkahattu päässä, mut joskus on ihan jees että on hereillä vaikka tuttuja katuja ajeleekin. Äsken yksi sankari meinasi ihan surutta ampua kiireessä punaisista suoraan eteen mua päin, koska vasemmalle kääntyville paloi vihreä valo. Liikaa ennakointia kun luuli että suoraankin pääsee kun noi kääntyvätkin pääsee! Epistä!
- Kevennys vanhuksista. Haluun sydämeni pohjasta nuo äkkiä pois liikenteestä. Omaa sukua myöten täynnä kaameita jästipäitä ja viimeseen hengenvetoon asti ajetaan autolla. Lääkärit paskat housuissa myöntää aina uudestaan ja uudestaan ajoluvat kiukkuisille vaareille! Tämä omasta suvusta. Vaaratilanteita on piisannut enemmän kuin missään muilla ryhmillä - ei edes mopoautoilla tai luuriin puhuvilla - ei edes yhteensä. Viimeksi edessäni oli vanha parru ja koslallaan kääntyi edessä pikatielle. 80:n rajoitus ja kiihdytys vaivoin usean kilsan pätkän aikana jopa neljäänkymppiin. Torvi soi aika rivakasti jonolla siinä tilanteessa. Ei ohittamaankaan päässyt tuollaisen väliaidan takia, tai mikä onkaan.
Autolla ajoa ja laulamista yhdistää muukin kuin autolaulaminen. Kaikki luulee olevansa niin loistavia molemmissa vaikka valtaosa on perseestä. :laugh:
^Täysin turha ja hampaaton (ison luokan idioottien keksimä) kielto, joka saa porukan vaan entistä enemmän kiertämään muitakin "turhia" lakeja, joiden valvomiseen poliisi ei puutu. Kertaakaan eivät ole pysäyttäneet (edes mun kilsoilla) puhelimeen puhumisen takia, vaikka ovat monesti puhelimen korvaltani bonganneetkin. Lienee poliisilla järkevämpääkin tekemistä, varsinkin kun kokoajan pienentävät poliisin miesvahvuutta?
Periaatteenkaan vuoksi en mitään kunnollista HF:ää töihin hanki, koska se ei minulle kuulu, vaan mielestäni työnantaja on velvoitettu hankkimaan työntekoon tarvittavat välineet. Enhän mä nyt rekkaakaan osta sen takia, että kuljetuksessa sitä tarvitaan, jos olen jollain toisella töissä? Ne mitä työnantajat hankkivat ovat niitä 1€ lankahelvettejä, joiden kanssa puljaaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin puhelimeen puhuminen.
@latela, itse en sitten ilmeisesti kuulu tiellä liikkujiin, sillä varsinkin työhommissa on tullut huomattua, että jatkuva kiire ja ylinopeuden ajaminen ei todellakaan hyödytä mitään, korkeintaan vaan ottaa elinvuosia pois itseltä, tai poloiselta sivulliselta, joka on väärään paikkaan sattunut. Ajelen nopeusrajoituksien ja liikennesääntöjen mukaan (pl. kännykkäkielto), annan muille tilaa mikäli sitä tarvitsevat ja muutenkin pidän ajamisen leppoisana ja mielyttävänä tapahtumana, mutta silti saan jakohommissa selvästi parempia tuloksia, kuin samassa paikassa toimivat kuumakallet, jotka ottavat hirvittävän stressin näennäisestä kiireestä ja muusta liikenteestä.
Melko paljon tuolla liikenteessä on kiinni siitä omasta asennoitumisesta ja mielentilasta. ;)
No, ilmeisesti mut on luokiteltu pahimman luokan liikennerikkuriksi ja kusipäiseksi kuskiksi, kun julkeasti teen töitäni ajaessa (eli siis käytän puhelinta ajaessa ajojärjestelijän ja asiakkaiden kanssa kommunikointiin), mutta enpä nyt siitäkään jaksa stressiä ottaa.
Tässäpä vielä viesti niille, joita asenteeni alkaa kiristämään:
http://youtu.be/WjotX1Bw4xg
ikinä en oo moista lakia noudattanut se on ihan sama puhunko puhelimeen/vierustoverille tai kuuntelenko radioo en keskity siihen niin paljon että häiritsemään pääsis.sitten se että on toinen käsi varattuna noh enpä muista sitten inssi ajon jälkeen ratista pitäneeni kiinni molemmilla handuilla IKINÄ :P
Tuntuu vaihteen vaihtaminen,vilkun käyttäminen ja toisinaan jopa ratin kääntäminen olevan vaikeeta se luuri korvalla.
Jos se tuottaa vaikeuksia, niin silloin varmaan parempi ottaa fillari tai vaikka taksi alle..
Tieliikennelaissahan on kielletty ajamista haittaava tai vaikeuttava toiminta ajon aikana, eli moisilta uuvateilta kännykkään puhuminenhan oli jo ennestään kielletty. ;)